Linkeltem ide korábban bowdent, hogy lehet javítani.
Kipróbálhatnád.
Hogy tudott az neked kinyúlni? na meg ennyire?műszerolaj vagy hasonót nem tettél bele ami a csúszást megkönnyiti? nem feszült az neked mikor a kormány valamelyik oldali végpontjában volt?
Még annyit elfelejtettem, hogy mindez annak köszönhető, hogy a motorolaj beégett a gyűrű alá, így az ferdére állítva gyűrűt és ezzel a dugattyút, miatt keletkezett a probléma. A gyűrűk be voltak szorulva a beégett olaj miatt a vájatba. Az olaj beégett a gyűrű alá is. A beéget olaj pedig az elkopott gyűrűk és a megkopott henger közötti felületnél lévő résbe bejutva ráéget, így megtartva a gyűrűk ferde pozicióját., ami a dugattyú és a henger egymást karcolta mikor az működésbe kezdett.
Érdekes egyébként, hogy 24000 km-ként kéne eredetileg olajat cserélnt. lásd YAMAHA kézikönyv. időszakos javítások táblázat. 1000, 24000, 48000, 72000,stb km-enként.
Aki gyenge minőségű olajat választ feltétlen kötelező a 6000 km-ként olajcsere. Aminek nem sok értelme van ezen spórolni hiszen 2000 Ftért van kiváló olaj a váltóba, és 12000-et simán elmegy... így a pár néhány 100 fotintal kevesebb, de jóval gyengébb teljesítményű és képeségű olajat pazarlás megvenni. Különben is az olaj az amivel nam szabad spórolni, ha meg a fele árba kerül az a gyengéb teljesítményű olaj.. hát akkor az meg már olyan is amit semmilyen gépbe nem tennék bele.
A héten jutottam el oda hogy elvittem a szerelőhöz. Megnézte a fúvókámat de azt mondta az elég nagy majd most majd megint szétszedi v.mikor de megint lehet lesz vagy 3 hét abból is.... meg most igazából az volt a lényeg hogy a gázkaromat csinálja meg mert elnyúlt a bowden :D 3x körbetekertem a gázt mire elkezdet húzni és max tempó 20-volt és már egy jó ideje úgyhogy sietettem hogy csak azt csinálja meg gyorsan.
Az eredeti dugó egy felfurt hengerbe annyira jelentéktelen, hogy akár rossz a teljesítmény leadás... az, hogy a térfogat "jelentéktelen" mértékben megnövekszik, az illesztési hézag a kompresszio viszonyát megváltoztatja. Ha laza az illesztés mert a fúrás után egy korábbi dugó kerül bele, elvész a teljesítmény. Ha még ráadásul a kikopott gyűrük kerülnek vissza, még gyengébb a löket. és a fúrás felesleges mert újra lehet kezdeni hiszen a dugatyú benne oldal irányba lötyög amit te ugyan nem érzékelsz mikor a hengerben kézzel megjáratod,így a dugó ferdén álhat a hengerben, a henger fal karcolja a dugó palástját, és az visszakarcol a hengerfalra is. csak azért mert lazán illeszkednek. Miután karcolják egymást a surlódás következtében csökken a teljesítmény amit te úgy érzékelsz, hogy legyengül a motor. Elégeti a gyertya katódját surlóás miatt túlmelegszik, nem ad szikrát, mert a szikrához való távolság megváltozik. A motor leáll és nem indul be míg új gertyát nem kap. Rosszabb esetekben megszorul a henger, és akár tengelytörés, vagy csapágytörés a forgatyúsházban, ez amúgy a ritkábbik eset, de leginkább neked lévő gond, hogy lerepülsz a gépről,mert a dugó megszorul. Azonnal nézd meg hogy a dugó palástja nem lett ez már valahol hosszanti irnyban karcos. ha igen akkor henger fúrás, és új mértetre való dugó is kell. és ismét bejáratni. olaj a benzinbe..., stb.
A képen jól látható a dugón a karcolások nyomai, ami a henger falára visszahat, a gyűrűk pedig a szabad szemmel nem látható kiáló marásokba belemarnak, így a gyűrű is elkezd érdesedni, ami a henger falát kezdi érdesíteni, egymásba marni. eközben pedig a dugó a menkövekedett hézag miatt megbillen..
A képen amit látsz 200 km-nyi surlódás következménye ez 2 gyertyát jelentett, és azért "csak" ekkora a karcolás ekkora távot megtéve, mert egy profi surlódáscsökkentő hatására, és ennek köszönhetően, nem következett be nagyobb gond, és kitolódott a megtehető km távolság. Ez egy olyan állapot, hogy ha belekerült volna még egy újjabb gyertya, akkor ment volna még a motor. Általános esetben viszont ez ekkora távolságban sokkal durvábban nézne ki, de még esetleg 50 km-t sem lehetne benne a dugóban karcolást tekintve, azt az ilyenkor megerőltető erőt a motor nem képes a hagyományos olajokkal legyőzni. Akik nem használnak Roil Goldot, itt látványosan megmutatkozik, hogy a képen látható karcolások mennyisége és mélysége, illetve az így megtett távolság mennyivel biztonságosabbá teszi a motorozást. A RoilGold nélkül, komolyabb gond és nagyobb felületen, illetve a karcok jelentősen korábban jelentkeztek volna.
Ez egy kb. 16300 km-et megtett dugó, és henger az első képen. Még első fúrás elötti. A dugó által visszakarcolt felület látható. A fúrás után új, a fúrás méretéhez való dugót és a dugó csomagolásában lévő gyűrűket kapta meg a henger. Az alsógyűrű megkaptaa csomgban található feszítő rugót is, így biztosítva, hogy jobban összeérnek a fekületek. Bejáratáskor "simára egybekopnak" a felületek, egymáshoz igazodva. A fúráskor eltünnek a henger falán a korábbi dugó által keletkezett karcok.
Igen, természetesen ezt tudom, de a furás miatt nem változik a hengerűrtartalom, vagyis igen de jelentéktelen és azért kérdem tőlemert ugyanaz a kipu meg ugyanaz a gondja mint nekem.
Ha a henger már meg lett fúrva (az nagyobb átmérüt jelent)
a gyári dugó már nem jó, és a legközelebbi dugó méretre szokták fúrni a hengert. Onnantól ismét bejáratós a gép..
Szeva!
Mi újság a TZr-eddel, azóta jólett?Ha nem akkor tegyél rá 11-es első lánckereket egész fasza lesz tőle.Nekem most lett átnézetve, a karbi is belett lőve meg minden de így se jó, ugyhogy valószinüleg a dugó a gond, mivel nem könnyített, a gyári kéne bele és pikpakk menne,mert igazából nálad csak furás volt és a henger meglett tartva.
Mondjuk 3 helyen már hírdetve van, nem hiszem, hogy ez annyit segítene, aki keresi az rátalál. Bár azért én másként tettem volna fel..
A vaterán kívül még itt vannak mivel, ha a vatera hird. ideje letelik oda nem kerül hosszabításra.. (had ne mondjam miért.. eleve nem én tettem fel, de oda nem is akartam... Mivel a gép nem nálam van egyszerűbé téve a tárolást és eladást... így jobb volt feltetetni annak akinél van, az ő adataival, mert ő tudja mikorra tudja egyeztetni a dolgait az érdeklődővel..) hird2 hird3 és még azért ide a sportmotorra is felteszem hamarosan..
De azért köszi, ha segítesz. Most teszek is egy ajánlatot. Aki álltal sikerül a motort eladni a leghamarabb, és tudja igazolni, a vevő adatainak megadásával, hogy ő volt az ajánlója. Az eladást követően 7 naptári napon belül, továbbá a szerződés másolatának elektronikus (képi elküldésével amit a vevőtől tud beszerezni) (emailban vagy msn-en), hogy ő általa került a motor eladásra, (a hét nap kivárásra kerül a csalás elkerülése véget (illetve legyen elegndő idő a technikai kivitelezésre az ajánló részére), hogy ki volt az ajánló, illetve a vevőtől, kell egy azonosítás ajánónak a neve, egyéb személyes adatai. Erre készítek egy kis forma nyomit. pdf.ben, amit a vevő kinyomtatva magával hoz, és leadja a sikeres vételkor. A közreműködésért az ajánló a sikeres eladást követően anyagi támogatást: "ajánlói díjat kap". Az eladó a megadott adatok alapján az ajánlóval felvéve a kapcsolatot visszaigazol. Ha ezt az ajánlói lapot, nem adja le a vevő a vételkor, elveszíti az ajánlói díjat az ajánló. Ha több személytől kapok ilyet aki jelzi, hogy ő az ajánló.. és ezt próbálja igazolni, és eltérő adatok vannak a vételkor leadott és a felkeresett ajánló adataiban, az semmisé teszi az ajánlatott mivel csalás gyanúja áll fenn. A vevő nem lehet önmaga ajánlója és családtagjai kizárva. A vevő magát ebből az ajánlatból kizárja. Mivel nem ő az aki másnak ajánlja a motort és ő általa így kerülne megvételre. Az érvényes igazolás után a megadott vagy későbiekben megeszélt és egyeztetett bankszámlaszámra utalva, kerül kifizetésre a kínált ajánlat összege, ami 5 000 Ft.
Jó lenne, ha minnél hamarabb elkelne, mert akkor a CNC-t hamarabb össze tudnám hozni. Igazából már csak ez az egy az akadája.. (szal, csere kizárva, csak kps-vásárlás ehetséges, és ha nála a kp. akkor a motor kipróbálható.) Elsősoron pedig EÜ ok miatt eladó, amiért már nálam motor többet nem jöhet szóba. Mivel lettek volna még terveim kissé átalakítani LED-re cserélni egyes világításokat, meg LED desing.. stb. de az EÜ-s gondom beleszólt. Nem sűrgős az eladás, szal azért olcsóbban nem adom el, hogy mindenáron csak, hogy megvegyék. Komoly vételi szándékú erdelkődőre számítok. Kap bőséges tanácsot mikor a vétel megtörténik, mit hogyan és mire kell figyelnie. Mit érdemes betartani. és használni. Ez kiterjed az ajánlott olajakra is. amit előre kinyomtatva megkap leírást. Buktam a motort tekintve pénzben már bőségesen eleget, mivel újként drága volt, és nem úgy vettem, hogy majd egyszer el akarom adni... de a kényszer nagyobb úr. Fasza hangja van, nem igazán az a jellegzetes tzr ami a motortérből hallható. Mélyebb és nem züm züm.. Aki már hallotta az mind megmondhatja. Tzr-esek közül volt ilyen 3 is. (Ott van pl. Husee, itt a fórumról...) Igaz mindnek 2004-es gyártású volt, mint ez is, bár az semmit nem jelent. Igazából nem tudom megmondani milyen, felvenni sem mivel a telefon mikije az elégé nagyon nem adja vissza a valóságot.
Használtam a Rolil Godot és hát ez érezhető is rajta. Az üzemanyag rendszer tisztítóból is van még 2 flakon. Mivel nincs autóm azért azok is eladók lettek amik nem lettek felhasználva még a mororban. Az egyetlen flakon Roil Goldom ami van bontatlan az meg a CNC-re lesz felhasználva, bár akkor nagyon sokáig lesz elég...
Amúgy kipróbálás miatt akit érdekel 2 olajcserére elegendő (a leírás szerint 4, mert elvileg 2 olajcserénként elég utánkezelni), én mégis azt javaslom, hogy 2 olajcserére elegendő, de az olajcere idejét megnöveli közel a dupjájára, (mikor már nem látsz át az olajon a leeresztéskor, akkor kell lecserélni azt) így elegendő ritkábban használni. Ami Roil Goldom van az 50 ml mennyiség. üvegben. 1000 Ft. Az üveg zárhatósági kialakítása miatt csak személyes átvétel megoldható.
Van még szintén 50 ml-s üvegben az üzemanyagtisztítóból 45ml ezt ingyé adom annak, aki a 2db 360 ml-s flakonnal elviszi. (vagy a Roil Goldból megmaradt 50 ml-set megveszi)
A 360 ml üzemanyag rendszer tisztító és konzerváló az 6500 Ft/ db áron a gyári csomagolás miatt, ezt tudom postázni is... vevő álja a postaköltséget.
Az 50 ml-s mennyiségek csak személyes átvtel lehetséges.
Utánpótlásuk nem megoldható. Nincs több ebből az országban és az EU-ban sem. Előre láthatóan nem is lesz. Nem EUs helyről nehezen beszerezhető sikeres kapcsolatfelvételek után. Viszont sokáig elég. Ami nekem van. Én 3 év alatt 1 flakont használtam el az üzemanyag tisztítóból 360ml, betartva a leírást. Igaz nem is mentem sokat a géppel. Csak mikor kellett mennem. A cuccról részletek és videoanyag bemutató, továbbá a felhasználási keverési arányok is megtalálhatóak. Roil Petrol Fuel Treatment(üzemanyag rendszer kezelő, és Roil Gold (surlódás csökkentő)
ezt is érdemes megnézni ,aki nem bírja kivárni, 1 percnél kezdődik a lényeg, hangok érdekesek, érdemes figyelni.
a kipufogó folytása és a motor hűtése közt tényleg van összefüggés?
tehát ha kevés a folytás a kipuban, akkor nehezebben hűl a henger és több olajat igényel?
no ? lehetőleg biztosat írjatok :)
kellene kuplung kiemelő torziós rugó, hol találok ilyesmit? esetleg csináltassak? méretek ?
A blokk-ba(valószínűleg most váltóra gondolsz) 10w40-es 4T motorolaj kell.Pl.:http://www.olaj24.hu/T/midland...
Azért kell bele, motorolaj, mert ezekben van váltóadalék ami az autókéba nincs.
Nem tudom, mert én átalakítottam mert az eredeti gyári módszer túl drága volt. nagyon sűrűn kellett izzót cserélni 1 év alat így hs1-es szintén 2 szálas izzót tettem bele, ezért más foglalatott kellett gyártani is, de ezzel már nem kell sűrűn cserélni, bírja a bpi szar utakat, nem szakad el gyakran, nem ég ki hamar... és ez is 35W/35W 3 év alatt még cserélnem nem kellett. ez meg kb 1000/db, de inkább ez mint a "gyári" fos ami kb 550 pénz./db vagy több.
most kedvedért utánanéztem...
lásd kép. ilyet keres. bolt 1, Alkatrészazonosító:63104 Bolt 2, Alkatrészazonosító:63104 bolr 3, Alkatrészazonosító:63104 Bolt 4, Alkatrészazonosító:63104, 6200 Kiskőrös, Dózsa György út 17
Amúgy már miután megcsináltuk a foglalatot a HS1-hez, néhány honapra rá találtam olyan izzót amihez a gyári foglalat is jó és legalább hallogén..
Jól nézd meg a képet, mert olyan típus kell a 2 szálasból aminek van az egyik szálnál tükör.. És a hallogén tartósabb, megéri azt venni, szerintem mindenki beszívja azt az izzót ami szar, mert gyárilag a gömb normál izzó van...
Vegyél bontottat fék és kulungkart.
Hol? mennyi?
Yamahánál?- ha megtudod a hajadat téped, ha van... Bontotttat keres..
Lamellákat meg gondolom kapsz a motoroswebaruhaz.hu oldalon, vagy más robogós oldalon olcsóbban, mint a yamaha...
Felejtsd el azt hogy gyári kell. mert a yamaha itt csak kihasználja az embereket. ha nagyon nem lehet más módon beszerezni, csak akkor szabad a gyárihoz fordulni.
Legnéscsillapítóddal, ha majd gond lesz azt se vegyél Yamahától, mert az egy rakás sz'r, de azt még bontottat sem szabad.
Legyártatsz egy újat ott vagy mint a felujítottal és a gyártott új-ra 1v év gari: karaszy profik megbízhatóak gyorsak. és olcsó.
Amúgy érdekelne még a kuplung,és az első fékkar is mennyibe kerül,és a kuplung lamellák!?
A lamellák el vannak kopva :( Remélem télig kihúzom azért vele.
Az elégg gáz. Vagyis akkor csak tekerted telkerted és nem akart gyorsabban menni?
Kipróbálhatnád.
Hogy tudott az neked kinyúlni? na meg ennyire?műszerolaj vagy hasonót nem tettél bele ami a csúszást megkönnyiti? nem feszült az neked mikor a kormány valamelyik oldali végpontjában volt?
Érdekes egyébként, hogy 24000 km-ként kéne eredetileg olajat cserélnt. lásd YAMAHA kézikönyv. időszakos javítások táblázat. 1000, 24000, 48000, 72000,stb km-enként.
Aki gyenge minőségű olajat választ feltétlen kötelező a 6000 km-ként olajcsere. Aminek nem sok értelme van ezen spórolni hiszen 2000 Ftért van kiváló olaj a váltóba, és 12000-et simán elmegy... így a pár néhány 100 fotintal kevesebb, de jóval gyengébb teljesítményű és képeségű olajat pazarlás megvenni. Különben is az olaj az amivel nam szabad spórolni, ha meg a fele árba kerül az a gyengéb teljesítményű olaj.. hát akkor az meg már olyan is amit semmilyen gépbe nem tennék bele.
A képen jól látható a dugón a karcolások nyomai, ami a henger falára visszahat, a gyűrűk pedig a szabad szemmel nem látható kiáló marásokba belemarnak, így a gyűrű is elkezd érdesedni, ami a henger falát kezdi érdesíteni, egymásba marni. eközben pedig a dugó a menkövekedett hézag miatt megbillen..
A képen amit látsz 200 km-nyi surlódás következménye ez 2 gyertyát jelentett, és azért "csak" ekkora a karcolás ekkora távot megtéve, mert egy profi surlódáscsökkentő hatására, és ennek köszönhetően, nem következett be nagyobb gond, és kitolódott a megtehető km távolság. Ez egy olyan állapot, hogy ha belekerült volna még egy újjabb gyertya, akkor ment volna még a motor. Általános esetben viszont ez ekkora távolságban sokkal durvábban nézne ki, de még esetleg 50 km-t sem lehetne benne a dugóban karcolást tekintve, azt az ilyenkor megerőltető erőt a motor nem képes a hagyományos olajokkal legyőzni. Akik nem használnak Roil Goldot, itt látványosan megmutatkozik, hogy a képen látható karcolások mennyisége és mélysége, illetve az így megtett távolság mennyivel biztonságosabbá teszi a motorozást. A RoilGold nélkül, komolyabb gond és nagyobb felületen, illetve a karcok jelentősen korábban jelentkeztek volna.
Ez egy kb. 16300 km-et megtett dugó, és henger az első képen. Még első fúrás elötti. A dugó által visszakarcolt felület látható. A fúrás után új, a fúrás méretéhez való dugót és a dugó csomagolásában lévő gyűrűket kapta meg a henger. Az alsógyűrű megkaptaa csomgban található feszítő rugót is, így biztosítva, hogy jobban összeérnek a fekületek. Bejáratáskor "simára egybekopnak" a felületek, egymáshoz igazodva. A fúráskor eltünnek a henger falán a korábbi dugó által keletkezett karcok.
a gyári dugó már nem jó, és a legközelebbi dugó méretre szokták fúrni a hengert. Onnantól ismét bejáratós a gép..
Mi újság a TZr-eddel, azóta jólett?Ha nem akkor tegyél rá 11-es első lánckereket egész fasza lesz tőle.Nekem most lett átnézetve, a karbi is belett lőve meg minden de így se jó, ugyhogy valószinüleg a dugó a gond, mivel nem könnyített, a gyári kéne bele és pikpakk menne,mert igazából nálad csak furás volt és a henger meglett tartva.
A vaterán kívül még itt vannak mivel, ha a vatera hird. ideje letelik oda nem kerül hosszabításra.. (had ne mondjam miért.. eleve nem én tettem fel, de oda nem is akartam... Mivel a gép nem nálam van egyszerűbé téve a tárolást és eladást... így jobb volt feltetetni annak akinél van, az ő adataival, mert ő tudja mikorra tudja egyeztetni a dolgait az érdeklődővel..)
hird2
hird3 és még azért ide a sportmotorra is felteszem hamarosan..
De azért köszi, ha segítesz. Most teszek is egy ajánlatot. Aki álltal sikerül a motort eladni a leghamarabb, és tudja igazolni, a vevő adatainak megadásával, hogy ő volt az ajánlója. Az eladást követően 7 naptári napon belül, továbbá a szerződés másolatának elektronikus (képi elküldésével amit a vevőtől tud beszerezni) (emailban vagy msn-en), hogy ő általa került a motor eladásra, (a hét nap kivárásra kerül a csalás elkerülése véget (illetve legyen elegndő idő a technikai kivitelezésre az ajánló részére), hogy ki volt az ajánló, illetve a vevőtől, kell egy azonosítás ajánónak a neve, egyéb személyes adatai. Erre készítek egy kis forma nyomit. pdf.ben, amit a vevő kinyomtatva magával hoz, és leadja a sikeres vételkor. A közreműködésért az ajánló a sikeres eladást követően anyagi támogatást: "ajánlói díjat kap". Az eladó a megadott adatok alapján az ajánlóval felvéve a kapcsolatot visszaigazol. Ha ezt az ajánlói lapot, nem adja le a vevő a vételkor, elveszíti az ajánlói díjat az ajánló. Ha több személytől kapok ilyet aki jelzi, hogy ő az ajánló.. és ezt próbálja igazolni, és eltérő adatok vannak a vételkor leadott és a felkeresett ajánló adataiban, az semmisé teszi az ajánlatott mivel csalás gyanúja áll fenn. A vevő nem lehet önmaga ajánlója és családtagjai kizárva. A vevő magát ebből az ajánlatból kizárja. Mivel nem ő az aki másnak ajánlja a motort és ő általa így kerülne megvételre. Az érvényes igazolás után a megadott vagy későbiekben megeszélt és egyeztetett bankszámlaszámra utalva, kerül kifizetésre a kínált ajánlat összege, ami 5 000 Ft.
Jó lenne, ha minnél hamarabb elkelne, mert akkor a CNC-t hamarabb össze tudnám hozni. Igazából már csak ez az egy az akadája.. (szal, csere kizárva, csak kps-vásárlás ehetséges, és ha nála a kp. akkor a motor kipróbálható.) Elsősoron pedig EÜ ok miatt eladó, amiért már nálam motor többet nem jöhet szóba. Mivel lettek volna még terveim kissé átalakítani LED-re cserélni egyes világításokat, meg LED desing.. stb. de az EÜ-s gondom beleszólt. Nem sűrgős az eladás, szal azért olcsóbban nem adom el, hogy mindenáron csak, hogy megvegyék. Komoly vételi szándékú erdelkődőre számítok. Kap bőséges tanácsot mikor a vétel megtörténik, mit hogyan és mire kell figyelnie. Mit érdemes betartani. és használni. Ez kiterjed az ajánlott olajakra is. amit előre kinyomtatva megkap leírást. Buktam a motort tekintve pénzben már bőségesen eleget, mivel újként drága volt, és nem úgy vettem, hogy majd egyszer el akarom adni... de a kényszer nagyobb úr. Fasza hangja van, nem igazán az a jellegzetes tzr ami a motortérből hallható. Mélyebb és nem züm züm.. Aki már hallotta az mind megmondhatja. Tzr-esek közül volt ilyen 3 is. (Ott van pl. Husee, itt a fórumról...) Igaz mindnek 2004-es gyártású volt, mint ez is, bár az semmit nem jelent. Igazából nem tudom megmondani milyen, felvenni sem mivel a telefon mikije az elégé nagyon nem adja vissza a valóságot.
Használtam a Rolil Godot és hát ez érezhető is rajta. Az üzemanyag rendszer tisztítóból is van még 2 flakon. Mivel nincs autóm azért azok is eladók lettek amik nem lettek felhasználva még a mororban. Az egyetlen flakon Roil Goldom ami van bontatlan az meg a CNC-re lesz felhasználva, bár akkor nagyon sokáig lesz elég...
Amúgy kipróbálás miatt akit érdekel 2 olajcserére elegendő (a leírás szerint 4, mert elvileg 2 olajcserénként elég utánkezelni), én mégis azt javaslom, hogy 2 olajcserére elegendő, de az olajcere idejét megnöveli közel a dupjájára, (mikor már nem látsz át az olajon a leeresztéskor, akkor kell lecserélni azt) így elegendő ritkábban használni. Ami Roil Goldom van az 50 ml mennyiség. üvegben. 1000 Ft. Az üveg zárhatósági kialakítása miatt csak személyes átvétel megoldható.
Van még szintén 50 ml-s üvegben az üzemanyagtisztítóból 45ml ezt ingyé adom annak, aki a 2db 360 ml-s flakonnal elviszi. (vagy a Roil Goldból megmaradt 50 ml-set megveszi)
A 360 ml üzemanyag rendszer tisztító és konzerváló az 6500 Ft/ db áron a gyári csomagolás miatt, ezt tudom postázni is... vevő álja a postaköltséget.
Az 50 ml-s mennyiségek csak személyes átvtel lehetséges.
Utánpótlásuk nem megoldható. Nincs több ebből az országban és az EU-ban sem. Előre láthatóan nem is lesz. Nem EUs helyről nehezen beszerezhető sikeres kapcsolatfelvételek után. Viszont sokáig elég. Ami nekem van. Én 3 év alatt 1 flakont használtam el az üzemanyag tisztítóból 360ml, betartva a leírást. Igaz nem is mentem sokat a géppel. Csak mikor kellett mennem. A cuccról részletek és videoanyag bemutató, továbbá a felhasználási keverési arányok is megtalálhatóak. Roil Petrol Fuel Treatment(üzemanyag rendszer kezelő, és Roil Gold (surlódás csökkentő)
ezt is érdemes megnézni ,aki nem bírja kivárni, 1 percnél kezdődik a lényeg, hangok érdekesek, érdemes figyelni.
tehát ha kevés a folytás a kipuban, akkor nehezebben hűl a henger és több olajat igényel?
no ? lehetőleg biztosat írjatok :)
kellene kuplung kiemelő torziós rugó, hol találok ilyesmit? esetleg csináltassak? méretek ?
köszöntem :)
5WX5 – 060 – A
Motorolaj tartályba (JASO FD, ISO-L-EGO):
midland synqron 2T Full Syntetic, low smoke
MOL Dynamic Moto 2T motorolaj
Az 5WX az tzr. Mikori a gép? Még nem írt vissza a YAMAHA?
Itt van gépről a kép, ha nagyon érdekel
most ilyen már egy pár éve:
Hajtóműbe(Váltóba)
Azért kell bele, motorolaj, mert ezekben van váltóadalék ami az autókéba nincs.
Csak időm nem volt...
Muti már a vasadról képet!
Köszi a sok infót! :)
A blokkba milyen olajat tesztek? Melyik a jó?
most kedvedért utánanéztem...
lásd kép. ilyet keres.
bolt 1, Alkatrészazonosító:63104
Bolt 2, Alkatrészazonosító:63104
bolr 3, Alkatrészazonosító:63104
Bolt 4, Alkatrészazonosító:63104, 6200 Kiskőrös, Dózsa György út 17
Amúgy már miután megcsináltuk a foglalatot a HS1-hez, néhány honapra rá találtam olyan izzót amihez a gyári foglalat is jó és legalább hallogén..
Jól nézd meg a képet, mert olyan típus kell a 2 szálasból aminek van az egyik szálnál tükör.. És a hallogén tartósabb, megéri azt venni, szerintem mindenki beszívja azt az izzót ami szar, mert gyárilag a gömb normál izzó van...
Vegyél bontottat fék és kulungkart.
Hol? mennyi?
Yamahánál?- ha megtudod a hajadat téped, ha van... Bontotttat keres..
Lamellákat meg gondolom kapsz a motoroswebaruhaz.hu oldalon, vagy más robogós oldalon olcsóbban, mint a yamaha...
Felejtsd el azt hogy gyári kell. mert a yamaha itt csak kihasználja az embereket. ha nagyon nem lehet más módon beszerezni, csak akkor szabad a gyárihoz fordulni.
Legnéscsillapítóddal, ha majd gond lesz azt se vegyél Yamahától, mert az egy rakás sz'r, de azt még bontottat sem szabad.
Legyártatsz egy újat ott vagy mint a felujítottal és a gyártott új-ra 1v év gari: karaszy profik megbízhatóak gyorsak. és olcsó.
Amúgy érdekelne még a kuplung,és az első fékkar is mennyibe kerül,és a kuplung lamellák!?
A lamellák el vannak kopva :( Remélem télig kihúzom azért vele.