Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sztem épp az a fasza ha nem jön belőle semmi matujanak azért mondta hátha tele van csuvával és nem tud áramlani rendesen a kipufogó gáz vagy ilyesmi.
hmm Roil én is ki csavartam azta csavart de semmi se jött belőle talán amikor meg ütögettem egy nagyon kevés leheletnyi korom akkor mi van? :OOO
A 10-es akkor ha tisztitani kell. az a tisztitási időszakra vonatkozik.
kipu végén az neked gyári dob?
Ha igen, van benne alul lent egy csavar. Tekerd ki, onnan olaj szokott jönni, csurgasd ki ami benne van, és csavard vissza.
Aztán mond mi változott.
Köszi a tippet ! Megnézem egyébként 12 e km-nél tartok szal pont jókor cseréltem :D
Akkor viszont ellenőrizd le, mert az nem elég, hogy csak belerakja.
A szivacsnak nedvesnek kell lennie. Motorolajjal tudod nedvesíteni.
lásd mellékelt képek..
Nem tudom ! Szerelő rakta bele ! Annyi biztos hogy másik van benne mert odaadta a régit ...
Viszont ez lényeges és erre nem adtál választ, hogy teljesen száraz?
Úgy raktad be ahogy azt kivetted a csomagolásból ha az volt neki...?
Vadi új lett bele rakva szal .. Azóta nem mentem vele 50 km-et !
A levegőszűrő szivacs teljesen száraz?
Tiszta?
Hello!

Kicsit pontosítanám az előző válaszomat.

Kevesebb levegőt viszont kaphat a motor egy szűrőcsere alkalmával.
Köszi azért ! Volt szerelőnél de hát mindenek nevezném csak nem szerelőnek ezeket .. Egyszerűen nem lehet találni egy jó szerelőt aki megcsinálná ... !
Valakinek nincs tapasztalata a Kakasdi Yamahánál ? Érdemes oda vinni ?
Hello!

Azt nem tudom, hogy mi baja lehet a motorodnak, de szerintem a levegőszűrő cseréhez nincs köze.

A levegőszűrő sok levegőt nem szállíthat, legfeljebb keveset, ha eltömődött.
Ha leveszed, - kiiktatod - a levegőszűrőt, a motor akkor is megy rendesen, csak nem érdemes így használni.
Valami más lehet a baj.
Sziasztok ! Olyan gondom van a kicsikével hogy 4-6 ezres fordulat közt dadog egyszerűen nem akar megindulni . Mi lehet a probléma lehet hogy sok levegőt kap vagy mi? Mert most volt karbi tisztításon +kapott egy új légszűrőbetétet. Nem tom hogy ez számít e valamit ?!
Köszi előre is a választ !
Valószínű nem jól van beállítva a lámpa és azért villognak az autósók, mert a szemükbe világít, vagy mert pont ugyan az a helyzet, hogy el van baszva az egész logikája a bekötésnek mert csak egy váltó kapcsoló van.
Ha szembe jönnek akkor át kéne kapcsolnod tompítotra de akkor este te nem látsz semmit a 2x16W-al

A be lehet állítani a lámpa milyen távolra világítson azt egy csavarral lehet állítani amit írtam már korábban is. a csavar be és ki csavarásával a lámpa fel le iránya állítható lámpabúránként. Az ezüst foncsoros részt állítja.
Drága YAMAHA!

Hogy ez milyen igénytelen böszme tákolmány!
Hogy képesek ilyet művelni? Ez valami borzadály. Én a helyedben ezt leszerelném azonnal. És ha nagyon kellene, akkor valami igényesebb pl. LED szallagos megoldást tennék oda és az még kevesebb energia és még cserélni sem nagyon kell az ledeket.
folyt.köv. MSN?
Majd keresek itthon egy másik izzót,de lehet vennem kell. (akkor már halogént teszek bele )
A refim rohadt erős. Már több autós jelezte
(csak akkor cseszteti a szemed a nagy fény,ha belenézel. Amúgy nem visz el rohadt messze. )
Így érthető miért más az én vasam kicsivel. Svájcból való.
Gondolom ott a rendszámtábla is kötelező
Visszatérve a helyzetjelző fogyasztásra.
ha neked egszerre világít a távolsági és a tompított akkor dulpaakkora a fogyasztása, és egybe van kötve a kapcsolóra a vezeték párhuzamosra, (olyan mint ha csak az egyik világít, mikor átkapcsolod és akkor azért nem látod, hogy világít mert akkor mind a kettőt lekapcsolja,).. de valójában mindkét szál izzik a másik kapcsoló állásban, így erősebb fényt látsz, mintha külön világítana,
ezt könnyen ki tudod deríteni, ha alapjáraton a vezetékeket lehuzigálod és csak egyesével kipróbálod a fekete az maradjon, és kapcsolgatod mikozbe ráhuzod vissza a sarura majd le és a másikat vissza a helyére. azután mindkét vezetéket vissza. Ha mindkét csatlakozón van fény, akkor tuti párhuzamosra van kötve. ennek szerintem úgy lenne értelme, hogy a tompító mindig világít, és a távolsági pedig mellette, akkor mikor azt rákapcsolom. Helyzetjelzőnek nappal látom csak értelmét használni, mert ugye akkor minek "nagy" fény, úgyis te látsz, viszont kötelező kivilágítani a motort ergó kevesebb energia fogyasztás mert kisebb teljesítményű izzók ezért kevesebb az üzemanyag fogyasztás nappal ebben az állapotban. Ha egyáltalán az megmutatkozik. Az izzót is nézd meg, mert ha egyik állapotban nem világít, akkor lehet az a szál elszakadt vagy kiéget, míg a másik szál miatt még látod, hogy van fénye.
Üdv!

Nincs valakinek elfekvőben 2003-as tzr50 becsúszószára, egy darab, vagy akár párban? Vagy egy darab komplé teleszkóp hozzá?
25, vagy 35 W-ot reflektornak még nem igen neveznék.
Az, hogy nálad más a lámpa kialakítás az valószínű a svájci közlekedési jogszabájok szerint lett módoított modell. Mivel csak oda gyártották így. Első kép a milyenké a második a tied első világítás lámpája és indexe.
Még a hátsó lámpád is másmilyen, mivel két lámpád van az egyik 2 izzószálas (Hátsó/féklámpa 5W/21W) és a rendszám megvilágító 1 szálas 5W ez utóbbi nekünk nincsen.

Helyzet jelződ elöl 2x16W-os, az nem olyan kis fogyasztás azért bár kisebb mint a fényszóróké... (ez az én kezlésim mint műszaki adat benne van, csak kurvára nincs rajta a motoron ilyen lámpa, meg rendszám megvilágító sem ami 5W-os lásd 4. kép tiednél (3.-nál a milyenké.

Tiedről még némi infó:
Модель — 5WX7; [Modell - 5WX7;]
Год — 2004; [Év - 2004;]
Цвет — Silver 3 (0791), ещё цвета; Deep purplish blue metallic c (0564); [Szín - Silver 3 (0791), több színben; Deep lilás kék metál c (0564); ]
Регион — Switzerland; [Régió - Svájc]

Egy 2003-as svájci a 4. képen, mivel a 2004-es svájci modelnél más kép van betéve a helyére..
Gyanítom nem csak ebben van változás, mert eddig megegyezik a 2003-as svájci modellel, van még valami más változás is mert más modell száma lett a 2003 hoz képest a miénk és a tied is más és a tiednek száma a svájci szabájok miatt megváloztatták az alap gépet.
Msn-re felveszel, ott megadom a skype-ot.

Tőlem senki nem kapot msn vírosokat, tudod kattins a linkta fotó...
és ott lifeg a saját msn címed a végén... ne az oltári tuti hogy vírusok.. na meg persze angolul van a duma... akitől ilyet kapok általában letiltom, míg nem képes leírtani a gépéről... hiába mondom, hogy tegye...
Köszi,hogy kinyomoztad! :)
Amúgy tényleg nincs értelme a helyzetjelzőnek,ha ki kapcsolni sem tudom. Viszont annyiból jó a 2db kis izzó nem sok áramot fogyaszt,hogy a nagy izzók nem is világítanak
(csak refin)

skype-d nincs? msn tele nyomja a gépet szeméttel amitől egy idő múlva belassul.
kinyomoztam.
A motorod 2004-es gyártás.
2004-ben 2 féle modell készült. Az egyik az ami neked van (evvel ritkábbantalálkozhatunk), és a másik ami nekünk. Annyi a különbség egyenlőre, hogy 2 izzóval több van a gépbe, aminek egy kapcsoló nélkül sok értelmét nem látom..
Sajna részletes leírásom még nincs arról ami neked van, hogy megnézzem. miben lehet még másab..
msn?
Minegy, majd kiderül...