Az idom fényezést eltekintve, van egy vadi új idom ahelyett amelyik idom törött. az alapárra 40000- felárért (az sérülés mentes gyári ami egyébként 110 000 Ft a yamahánál, és így motorral együtt 300 ért. Meg egy csomó mindet ad hozzá az eladó ami nincs leírva kevés hely miatt. Máshol is hirdetve van, nem kell vaterán reggelni, hogy felvedd a kapcsolatot.
Amúgy, ha találsz valakit aki ajánlja a vevőnek, akkor az ajánló ha a motor eladásra kerül általa akkor jutalékot kap. részletek nálam érdeklődve... vaterán hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tzr50 expressz.hu
Egyé
b infóért keress msn-en vagy emailban engem, ha személyesen akarod megnézni, akkor pedig a hírdetővel veheted fel a kapcsolatot egyeztetésre, mert a gép nála van, de nincs használatban. EÜ okok miatt eladó.
Amennyiben halogén és nem az a kékszínű xenon hatású bóvli, akkor jó a hallogén. Xenon hatású kék üvegest nem próbáltam de nem is tennék ilyet csak valódi xenont, de az a gép némi elektromos átalakítása nélkül nem megy. Sima 2 szálas halogén jó bele, nem lesz olvadás, ha az izzó üvege nem ér hozzá valamihez ami műanyag. 35W-ban nincs akkora hő, viszont jelentősen tartósabb mint a normál, ami utóbbit kb 3 hetente lehet cserélgetni, míg a halogént 3 évente. (nyílván használat függő de a lényeget érted)
Sok balf@sz elektromos szerelőnek nevezik magukat és mondják hogy a halogéntől megolvadt a foncsor vagy a burkolat... hát minek tett bele jóval erősebb izzót az isten barma, mint amit elbírt volna? Nem hiszem, hogy 35W -nál nem voltak azok nagyobbak. (55W) Mert ez ugye eleve jóval nagyobb mint ami a leírás, és ennek a hője már okozhat olvadást esetleg. Főként a kék üveges xenon hatású.
Fiúk be jött az égetés nem melegszik most voltam Szolnokon és megy mint a golyó köszi a tippet mindenkinek örök hálám űzzön mindenkit. Lenne még egy kérdésem ha halogén égőt rakok bele az nem olvassza-e meg a foncsort vagy a plexszit az égő ellőtt? Mivel nagyobb hőt termel mint a hagyományos. Nekem 35/35-ös van benne de ezt is figyelem .Kicsit melegszik a foncsi.
azon is elmélkedj el hogy egy ilyen gagyi gépbe beletennének "porcelánt"? nem hinném.
én legalábbis úgy láttam hogy nem volt benne más csak egy lukacsos fémlemez feltekerve.. ez amit kiszedtünk pont már nincs meg. de nem is fogtam meg, hogy milyen.. nem tűnt bonyolultnak.
Ezek a fajta kiégetések nem tudom mire elég.. így.. é a benne lévő hamu? Az hová kerül? azt hogy takarítod ki ami a rongy elégetéséből megmarad..
Azt a rongyot pont úgy be tudod tenni arra helyre ahol a kiégetést akarod a katalizátoron?
Nem egyszerűbb kivenni a katalizátort és többet nem lesz vele gond? Egy hegesztő kell, egy lemez, egy13 -as fúró, persze a katit kivenni, és jobb mint újkorában.
aztán többet semmi gond.
nekem 16000 Km alat azóta nem volt gond. És ezt meg kellett csinálni az 1015 km-nél... Mert nem ment a gép csak 3.5-8 km-el azt is ugrálva a km tempót.
A (katalizátor) nem porcelánbol van már láttam az opelét az porcibol volt ez meg azt mondod fém háló.Hát akkor nem gondolkodok rajta és megcsinálom a ki égetést.
A "katalizátor" benne az egy fém háló feltekercselve. ezt képes katalizátornak enevezni a YAMAHA. "Szerencsére" az enyimben már ez a szar nincs benne így eldugulni sem fog..
Hála a yamaha kontárkodó munkájának, hogy szétfűrészelni tudták a kiput, de hegeszteni meg nem, meg megjavítani, amit hála a kézikönyvi leírásnak eltömődött, aztán egy haverral kellett megjavítatnom. Persze ezt nem garanciába vágták széllyel mert 1 hónapos volt még csak a gép ekkor!
Mert a Yamaha szakértelme hibátlan!
Így haver megodotta a katalizátor problémát. Azegy felesleges faszság benne, egy ujjabb hibatényező beiktatot alkatrész, hogy legyen miért fizetni nekik megint.
Ha máskép nem megy akkor ki kell szedetni. És utána nem lesz vele gond.
Köszi az infót csak nem merem ki égetni mert megvan még benne a katalizátor is és félek,hogy valami baja lessz ha ki égetem.Simonál már csináltam kipu égetést de ott nincs katalizátor. Ennél,hogy kell csinálni? Perzselővel nem akarok neki esni. simonál egyszerű volt raktam bele rongyot petroleum + szikra és láss csodát 20 perc és tiszta lett. DE ezt itt nem merem.
Nem gáz, írhatsz, és talán kaphatsz valamilyen választ, de itt mi nem nagyon tuningolunk, inkább ti szoktátok az RS-t, és mivel kb. 2x-3x több a hozzászolásotok gondolom többen vagytok vagy többen változtatjátok a gépet, így sejtem ott hamarabb kapsz választ vagy tedd fel a Motorszerelés részbe.
Most vettem az rs-emet. Előző tulaj rakott bele egy dr80-as hengert és egy top főtengőt... a karbit hagyta, gyárinak...
Van egy 17,5 dellorto karbim, gondoltam belerakom.
Mekkora főfúvókát javasoltok ehhez a confighoz?
Valakinek esetleg van hasonló configja?
azért ide írok, mert ugyanaz a minarelli am6 blokk
Szeretném valakitől kérdezni (aki tudja vagy sejti),hogy miért melegszik a motorom (tzr50) most raktam rá egy 70-es hengert.Nikaszilos alu henger már benne van 1000-km 500-5500-as fordulaton 500-6500-as on.Mert a 7000-et nem bírta melegedett 10-11km után forrt a víz vissza vettem 6500-ra és le hűlt a víz. Na ez miért van? (pedig éjszaka mentem vele)10-13 fok volt kb.azt hallotam,hogy ki kell venni a termosztátot és akkor jó lesz,de ezt nem hiszem. Az olaj szivattyú is rá van állítva +öntöttem a tankba is olajat.Tehát azzal semmi gond nem lehet. Én már azon vagyok,hogy szerzek rá egy nagyobb hűtőt ventilátorral talán az megoldja a problémámat Mitt tegyek? Segítsetek ha tudtok. Előre is köszi. e-mail :szilagyi.70@citromail.hu
Gyári, YAMAHA -tól rendelt 10 000 Ft. (Magyar) / nyelv.
------
Kinyomtatva 5000 Ft / nyelv /db + posta -ért.,
2008-ra el kell készítenem a magyar változatot a többi nyelv szerint ha az kell. És az utána be nem következett változásokig érvényes.
EU-s TZR50 motorokra (Svájc kivéve.. itt csak a műszaki adatlapon vannak felsorolva a többletek kezelési leírását nem tartalmazza, nem írja kivételként, hogy svájcban ez másként lenne bármi is, pedig más picit).
Gyártási évjáratú motorokhoz:
2003-2007-E1 English
2003-2007-M1 Magyar (Régió: eur)
2003-2007 F1 French
2003-2007 G1 German
2003-2007 H1 Italian
2003-2007 S1 Spanish
2007 F2 French
2007 G2 German
2007 H2 Italian
2007 S2 Spanish
2008 D2 Dutch
2008 E2 English
2008 F1, F2 French (2db)
2008 G1, G2 German (2db)
2008 H1, H2 Italian (2db)
2008 S1, S2 Spanish (2db)
A gyári kezelési útmutatómat motorral együtt eladom... Ha úgy érdekel. (motor árában benne van tartozékként. Kinyomtatott szervízkönyv is van hozzá, szines (sajátkészítés az eredeti fekete-fehér alapján) elekronikai áramkör vezetékelési rajzzal.
Akkor neked nem túl sok olajat vagy benzint ad a géped.
Ha sok benzínnel megszívta magát és azért az valamit felold és fekete trutyit enged ki. Nekem volt olyan hogy valami trugyi kifolyt, és aztán visszacsavartam és jobban ment a gép... de nem dadogós volt.
Nálad valószínű jól van beállítva. és neked nem csinálja. De ha van a dadogás, akkor lehet a katalizátor el van dugulva neked is. és késöbb még kisebb fordulatnál jelentkezik...
Akkor az már nem az a kipu vég mint az eredeti... ha "eredeti" lenne, lenne egy leeresztő csavar.
Kipu kiégetés? Próbáltad?
Csak 4-6 E között csinálja? vagy felette is?
Próbáltad másik kipu tompitóval vagy csak a tompitó nélkül a csonkvég szabadon. Úgy milyen a gép? Hogy megy.. próbáld hátha változik valami.
Ha akkor is dadogat, akkor a katalizátor, ha van a kipuban (gyárinál van) ha csak a dobot cserélték), az el van kokszosodva.
Amúgy, ha találsz valakit aki ajánlja a vevőnek, akkor az ajánló ha a motor eladásra kerül általa akkor jutalékot kap. részletek nálam érdeklődve...
vaterán
hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tzr50
expressz.hu
Egyé
b infóért keress msn-en vagy emailban engem, ha személyesen akarod megnézni, akkor pedig a hírdetővel veheted fel a kapcsolatot egyeztetésre, mert a gép nála van, de nincs használatban. EÜ okok miatt eladó.
Sok balf@sz elektromos szerelőnek nevezik magukat és mondják hogy a halogéntől megolvadt a foncsor vagy a burkolat... hát minek tett bele jóval erősebb izzót az isten barma, mint amit elbírt volna? Nem hiszem, hogy 35W -nál nem voltak azok nagyobbak. (55W) Mert ez ugye eleve jóval nagyobb mint ami a leírás, és ennek a hője már okozhat olvadást esetleg. Főként a kék üveges xenon hatású.
én legalábbis úgy láttam hogy nem volt benne más csak egy lukacsos fémlemez feltekerve.. ez amit kiszedtünk pont már nincs meg. de nem is fogtam meg, hogy milyen.. nem tűnt bonyolultnak.
Ezek a fajta kiégetések nem tudom mire elég.. így.. é a benne lévő hamu? Az hová kerül? azt hogy takarítod ki ami a rongy elégetéséből megmarad..
Azt a rongyot pont úgy be tudod tenni arra helyre ahol a kiégetést akarod a katalizátoron?
Nem egyszerűbb kivenni a katalizátort és többet nem lesz vele gond? Egy hegesztő kell, egy lemez, egy13 -as fúró, persze a katit kivenni, és jobb mint újkorában.
aztán többet semmi gond.
nekem 16000 Km alat azóta nem volt gond. És ezt meg kellett csinálni az 1015 km-nél... Mert nem ment a gép csak 3.5-8 km-el azt is ugrálva a km tempót.
Hála a yamaha kontárkodó munkájának, hogy szétfűrészelni tudták a kiput, de hegeszteni meg nem, meg megjavítani, amit hála a kézikönyvi leírásnak eltömődött, aztán egy haverral kellett megjavítatnom. Persze ezt nem garanciába vágták széllyel mert 1 hónapos volt még csak a gép ekkor!
Mert a Yamaha szakértelme hibátlan!
Így haver megodotta a katalizátor problémát. Azegy felesleges faszság benne, egy ujjabb hibatényező beiktatot alkatrész, hogy legyen miért fizetni nekik megint.
Ha máskép nem megy akkor ki kell szedetni. És utána nem lesz vele gond.
Van egy 17,5 dellorto karbim, gondoltam belerakom.
Mekkora főfúvókát javasoltok ehhez a confighoz?
Valakinek esetleg van hasonló configja?
azért ide írok, mert ugyanaz a minarelli am6 blokk
------
Kinyomtatva 5000 Ft / nyelv /db + posta -ért.,
2008-ra el kell készítenem a magyar változatot a többi nyelv szerint ha az kell. És az utána be nem következett változásokig érvényes.
EU-s TZR50 motorokra (Svájc kivéve.. itt csak a műszaki adatlapon vannak felsorolva a többletek kezelési leírását nem tartalmazza, nem írja kivételként, hogy svájcban ez másként lenne bármi is, pedig más picit).
Gyártási évjáratú motorokhoz:
2003-2007-E1 English
2003-2007-M1 Magyar (Régió: eur)
2003-2007 F1 French
2003-2007 G1 German
2003-2007 H1 Italian
2003-2007 S1 Spanish
2007 F2 French
2007 G2 German
2007 H2 Italian
2007 S2 Spanish
2008 D2 Dutch
2008 E2 English
2008 F1, F2 French (2db)
2008 G1, G2 German (2db)
2008 H1, H2 Italian (2db)
2008 S1, S2 Spanish (2db)
A gyári kezelési útmutatómat motorral együtt eladom... Ha úgy érdekel. (motor árában benne van tartozékként. Kinyomtatott szervízkönyv is van hozzá, szines (sajátkészítés az eredeti fekete-fehér alapján) elekronikai áramkör vezetékelési rajzzal.
Neked nincs véletlenül kezelési könyved elektronikus formában? :D
Ha sok benzínnel megszívta magát és azért az valamit felold és fekete trutyit enged ki. Nekem volt olyan hogy valami trugyi kifolyt, és aztán visszacsavartam és jobban ment a gép... de nem dadogós volt.
Nálad valószínű jól van beállítva. és neked nem csinálja. De ha van a dadogás, akkor lehet a katalizátor el van dugulva neked is. és késöbb még kisebb fordulatnál jelentkezik...
Kipu kiégetés? Próbáltad?
Csak 4-6 E között csinálja? vagy felette is?
Próbáltad másik kipu tompitóval vagy csak a tompitó nélkül a csonkvég szabadon. Úgy milyen a gép? Hogy megy.. próbáld hátha változik valami.
Ha akkor is dadogat, akkor a katalizátor, ha van a kipuban (gyárinál van) ha csak a dobot cserélték), az el van kokszosodva.