Hát nekem a sportal felső kategóriában jobban megy, amugy meg nem én vettem rá hanem így vettük ha meg egyszer van akkor használom, én sem dobtam volna ki rá ennyi pénzt.csak ugye ez a henger elvileg mindenben egyezik a gyárival furat lökethossz stb.
Nem értem mit szívatod magad.Ha a gyárival rendesen megy akkor nem mindegy a gyári van rajta?
Add el a sport-ot azt kitalálták egyfajta konfigra, valószínű így, hogy csak ahhoz jó. (vagy te vársz el túl sokat mint ahogy az tervezve van.) (többek között én ezért is nem veszek ilyen rendszert ami nem kimondottan az adott gépre terveznek mert minden egyes motor, tipus, és model azonosság esetén is sok helyen eltérhet adatokban. Akármennyire is szinte ugyan az a két gép. Gyakorlatban kiderül minden gép egyedi. Nincs két egyforma, csak kisértetiesen hasonló (látszólag-kívülről).
Minden komplett kipu más. Más az alsó tartományban, más a felsőben és más középben. Az, hogy mind a három tartományban fúll jó legyen olyat nem fogsz találni, az alsó és középső tartományban lesz jó, vagy középen és felül, (ha csak középen alig megy és alul és felül jó, akkor ez egyáltalán nem erre a gépre jó amire használod. Talán egy 125ösre lenne ez jó (csak tipp.) vagy keresd fel a kipu gyártóját, írj neki, hogy neked milyen karbid van vagy ő mit ajánlana a TZR50 -hez. Azt mindenképpen írd meg neki, hogy melyik modell a motorod, ha nem gyári a henger és dugó akkor annak méreteit is meg kell adnod, (lökethossz, átmérők, magasságméretek... ő ebből tudja, hogy az jó hozzá vagy lehet tud neked küldeni egy teljesítmény grafikont kérésre és abból látni, hogy ennek hogyan kéne teljesítenie.
Én már próbáltam ezt a fajta rms hengert!Nem ajánlom 6000.-nél többet nem forog vele a moci ez a max amit tud.Nekem van hozzá gyári henger szettem 15 000ft
Próbáltad az Apriliánál RS50 -ben? Ott több a hozzászólás szinte ugyan az a gép mint a tzr az elektronika a végáttátelek, egyéb apró jelentéktelen dolgokkerékméret stb...
"Ami ebbe a gépbe jó az abba is jó!" motorikusan.. ugyan az a blokk. szal ami különbség van az a többi hardwer.
Itt a tzr-esek nem nagyon tuningolnak, de az rs-nél már lehet vki többet mond neked.
sajnos még nem oldodott meg a probléma, annyit csináltunk h raktunk rá eggyel kisebb lánckereket igy vmivel jobb de nem az igazi de többet megy vele mint a nagyobbal.Hát én igazábol nemtom h mitcsináljak vele mert már mindent kiprobáltunk kipuégetés karbiálitás stb.. de már ugyvol h a faszom kivan vele.Vki aztmondja h a kipu nemvalo a hengerhez vki azt h nagyobb karbi meg ilyenek csak azt nemtom h a gyárival akk mér megy, azt is akartuk h gyári dugot visszarakjuk uj gyűrűvel csak az is elvan kopva vki azt mondja h azzal tuti lenne hátde full gyárit nemtok szerezni ugyhogy ennyi egyébként itt a forumon asszem sirako a neve, neki is ilyen problémája van és ha van vmi fejleményed erről akk légyszi ird le.
Azt a belógó csövet, ha figyelmesen olvasod a leírtakat, akkor nem vágod át,
Mert csak a kipu falát kell vágni, hogy kettéjöjjön.
az a belógó cső lenne a katalizátortartója, ami a fém háló feltekerve a katalizátor. Ezt a fém hálót kiszedve belőle, marad egy nagy rés (luk) a helyén, amit egy átfúrt lemezzel le kell fedni, könyök felöli oldalról (2 pont heg). (a légáramlás megfelelő nyomásának biztosítására. Nekem 50-es a hengerem. Nincs tuningolva. En nem tuning.
Ez csak annyi volt, hogy a katalizátor miatt tudjon működni a motor, Azért lett kiszedve, mert az volt ami korlátozta a működést 1015 km után úgy bedugult, hogy megmoccanni nem akart a gép. 3-5-8 km/h közötti váltakozó sebességű "uglálások" lettek a szervizig, majd ők szétvágták, azt mehettem a haverhoz, hogy javítsa meg... (tuningos szal megalább valaki értett hozzá végre) (Nem is értem egy szervízbe milyen megfontolásból van fűrész... meg flexgép... ) őnekik csak alkatrészt lenne szabad cserélni, csavart meghúzni beállítani... Hibát szakszerűen elhárítani, és nem kontárkodni. Azért ezt a szakértelem megkérdőjelező! Ja, ha már szétvágták hegeszteni már nem tudtak? ...azt elfelejtették mondani, mert akkor nem vágattatam volna velük széjjel, hogy ha rajtuk múlik ott motor nélkül maradok...
Most meg EÜ ok miatt eladó a gép, burkolat sérüléstől eltekintve jó állapotban van a gép. Mint aki ismer tudja, hogy motorikusan minden tzr50 -től jobb állapotú a használt súrlódás csökkentő miatt, amiből nekem van eladó 50 ml 1000 Ft, (az minimum 2 olajcserére elegendő (megmaradt) ami meghosszabbítja az olajcsere időszakot kb. 68%-al későbbre, mint az előírt. (olajcserét, akkor kell végezni mikor az olajon nem látsz át mikor leengeded, ezért érdemes nappali fénynél végezni.
Egy törött elemem van a gépemen, de abból van egy fullos új még nem használt gyári idom, ami 110 E a YAMAHÁNÁL a motorral együtt + 40 E felárárt adom a motor alapárához.
Motor nélkül 60 E-ért eladó az az idom+ posta. Színe: (fényes fekete/ matt fekete) (lásd kép)...
...Szal ezt a ugrálásos haladást megunva elkezdtem tolni inkább, a motort leállítva, mert akkor elvileg 1 hónapos korában garis a gép csak hát ezek a szemét YAMAHA CITY! Le akart húzni. Meg bele akartak nézni a kipuba, és itt volt nekik egy lehetőség, mert még nem láttak tzr-t még szerelni sem. nem, hogy a kipu belsejét ismernék...
Mindamellett a leírás alapján lett bejáratva a motor persze lefolytva mert az nem volt leírva, hogy távolítsa el a folytásokat stb.! Szóval ennyire kell a leírást figyelembe venni, gyakorlatilag gyalog többel haladtam.
Helo Roligold-tól kérdezném,hogy amikor szétvágták a kiput akkor a be lógocsövet is elvágtátok vagy nem? nekem 70-es henger van fent és szerintem ami cső kijön a dobból na annak az átmérője kicsi a 70-es hengerhez nem? Neked hanyas van fent ha szabad ilyet kédezni?Válaszolni nem kötelező.....
Add el a sport-ot azt kitalálták egyfajta konfigra, valószínű így, hogy csak ahhoz jó. (vagy te vársz el túl sokat mint ahogy az tervezve van.) (többek között én ezért is nem veszek ilyen rendszert ami nem kimondottan az adott gépre terveznek mert minden egyes motor, tipus, és model azonosság esetén is sok helyen eltérhet adatokban. Akármennyire is szinte ugyan az a két gép. Gyakorlatban kiderül minden gép egyedi. Nincs két egyforma, csak kisértetiesen hasonló (látszólag-kívülről).
Minden komplett kipu más. Más az alsó tartományban, más a felsőben és más középben. Az, hogy mind a három tartományban fúll jó legyen olyat nem fogsz találni, az alsó és középső tartományban lesz jó, vagy középen és felül, (ha csak középen alig megy és alul és felül jó, akkor ez egyáltalán nem erre a gépre jó amire használod. Talán egy 125ösre lenne ez jó (csak tipp.) vagy keresd fel a kipu gyártóját, írj neki, hogy neked milyen karbid van vagy ő mit ajánlana a TZR50 -hez. Azt mindenképpen írd meg neki, hogy melyik modell a motorod, ha nem gyári a henger és dugó akkor annak méreteit is meg kell adnod, (lökethossz, átmérők, magasságméretek... ő ebből tudja, hogy az jó hozzá vagy lehet tud neked küldeni egy teljesítmény grafikont kérésre és abból látni, hogy ennek hogyan kéne teljesítenie.
"Ami ebbe a gépbe jó az abba is jó!" motorikusan.. ugyan az a blokk. szal ami különbség van az a többi hardwer.
Itt a tzr-esek nem nagyon tuningolnak, de az rs-nél már lehet vki többet mond neked.
Mert csak a kipu falát kell vágni, hogy kettéjöjjön.
az a belógó cső lenne a katalizátortartója, ami a fém háló feltekerve a katalizátor. Ezt a fém hálót kiszedve belőle, marad egy nagy rés (luk) a helyén, amit egy átfúrt lemezzel le kell fedni, könyök felöli oldalról (2 pont heg). (a légáramlás megfelelő nyomásának biztosítására. Nekem 50-es a hengerem. Nincs tuningolva. En nem tuning.
Ez csak annyi volt, hogy a katalizátor miatt tudjon működni a motor, Azért lett kiszedve, mert az volt ami korlátozta a működést 1015 km után úgy bedugult, hogy megmoccanni nem akart a gép. 3-5-8 km/h közötti váltakozó sebességű "uglálások" lettek a szervizig, majd ők szétvágták, azt mehettem a haverhoz, hogy javítsa meg... (tuningos szal megalább valaki értett hozzá végre) (Nem is értem egy szervízbe milyen megfontolásból van fűrész... meg flexgép... ) őnekik csak alkatrészt lenne szabad cserélni, csavart meghúzni beállítani... Hibát szakszerűen elhárítani, és nem kontárkodni. Azért ezt a szakértelem megkérdőjelező! Ja, ha már szétvágták hegeszteni már nem tudtak? ...azt elfelejtették mondani, mert akkor nem vágattatam volna velük széjjel, hogy ha rajtuk múlik ott motor nélkül maradok...
Most meg EÜ ok miatt eladó a gép, burkolat sérüléstől eltekintve jó állapotban van a gép. Mint aki ismer tudja, hogy motorikusan minden tzr50 -től jobb állapotú a használt súrlódás csökkentő miatt, amiből nekem van eladó 50 ml 1000 Ft, (az minimum 2 olajcserére elegendő (megmaradt) ami meghosszabbítja az olajcsere időszakot kb. 68%-al későbbre, mint az előírt. (olajcserét, akkor kell végezni mikor az olajon nem látsz át mikor leengeded, ezért érdemes nappali fénynél végezni.
Egy törött elemem van a gépemen, de abból van egy fullos új még nem használt gyári idom, ami 110 E a YAMAHÁNÁL a motorral együtt + 40 E felárárt adom a motor alapárához.
Motor nélkül 60 E-ért eladó az az idom+ posta. Színe: (fényes fekete/ matt fekete) (lásd kép)...
...Szal ezt a ugrálásos haladást megunva elkezdtem tolni inkább, a motort leállítva, mert akkor elvileg 1 hónapos korában garis a gép csak hát ezek a szemét YAMAHA CITY! Le akart húzni. Meg bele akartak nézni a kipuba, és itt volt nekik egy lehetőség, mert még nem láttak tzr-t még szerelni sem. nem, hogy a kipu belsejét ismernék...
Mindamellett a leírás alapján lett bejáratva a motor persze lefolytva mert az nem volt leírva, hogy távolítsa el a folytásokat stb.! Szóval ennyire kell a leírást figyelembe venni, gyakorlatilag gyalog többel haladtam.