Sziasztok
Yamaha tzr 50 2013-mas evjarat
Elfolyt az olaj a teloból és azóta nem működik a km/h mérő lehet az a baja , hogy bele ment az olaj ? A másik ha nem akkor hogyan lehet megjavítani .
A harmadik pedig az , hogy milyen és mennyi olaj kell a telókba
Valaszolat köszönöm és ha
kérhetem sms-be (+36202986974) köszönöm
Sziasztok
Yamaha tzr 50 2013-mas evjarat
Elfolyt az olaj a teloból és azóta nem működik a km/h mérő lehet az a baja , hogy bele ment az olaj ? A másik ha nem akkor hogyan lehet megjavítani .
A harmadik pedig az , hogy milyen és mennyi olaj kell a telókba
Valaszolat köszönöm és ha
kérhetem sms-be (+36202986974) köszönöm
Feltehetöen be van verödve a kuplungkosár a lamellák által. Tehát ott ahol összekapaszkodik a lamella a kuplungkosár bordájával keletkezik egy szabálytalan mélyedés, amibe a lamella beragad. Ìgy hiába a rugóerö ami összeszorítaná, nem tud rendesen összezárni, ezért megcsúszik. Mikor kiemelnie kéne, akkor meg nem tud tehermentesülni rendesen , így még mindig visz át nyomatékot. Szerintem egy teljes kuplungfelújítás szükségeltetik. Szükséged lesz új kosárra, lamellákra, és rugókra, de ezt csak a megbontás után lehet pontosan felmérni.
Azt azért áruld el, hogy te fogod megcsinálni vagy aki látott már ilyet?
Megbízható a motorjuk, am6 kétütemű bírják a nyúzást, és van hozzájuk alkatrész rendesen.
Ha nem nagy a súlyod 100-körül fog menni alattad még az 50ccm is.
Sziasztok,
Szeretnék venni egy yamaha tzr 50-et és láttam hogy ilyen 300-350k körüli árakat is és azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek mennyire éri meg ennyiért venni? Illetve ,hogy milyen tipikus hibák szoktak lenni ennél a motornál amikre érdemes oda figyelni, hogyha vásárolom és ne szívjam meg vele?
Hat, ez erosen kinai kapcsolonak hangzik, azok keverik a szineket, mintha muszaj lenne.
A gyari kapcsolo ON allasban 2 erintkezopart zar egymassal:
- a pirosat a barnaval (akku 12V -> kapcsolt +)
- kek-sargat a kek-pirossal koti ossze
Sajnos itt jon az, hogy multimeter elo es ki kell sipolni, hogy az utangyartott kapcsolon mi a kotta, hogy ott melyik lesz osszekotve mivel ON allasban.
Gyújtáskapcsoló csere előtt állok.
A gyári gyújtáskapcsoló színei: kék/sárga, piros, barna, kék/piros
Az új kapcsoló színei: fekete, piros, zöld, fekete/fehér
Tudna valaki segíteni, hogy hogyan kellene bekötni az újat?
Nem pont ugyanolyan, bármilyen univerzális 10A-es relé megteszi, ami nyugalmi állpotában nem vezet. Autósbboltokban szokott lenni, 12V 10A N.O. relé (NO = Normally Open)
Sziasztok!
Vettem egy 2010 yamaha tzr 50-et. Hidegen melegen szépen indul teszi a dolgát de a henger és a kipufogó találkozásánál kicsit folyik az olaj. Mi lehet a
baja? Válaszokat előre is köszönöm !
Kezdőként vettem a TZR50-est. A problémám hogy hidegen egyszerűen nem akar beindulni. Melegen egyből indul de hidegen...
Szivató nélkül nem, kevés szivatoval sem, többel sem. Össze visssza próbálkozva nagy nehezen beindul. De nincs egy szabály hogy hogy.
Tanácsot kérnék hogy mi lehet a gond?
Olyan tankot vettem, ami zárva volt, kulcs meg nem volt hozzá.
Segítség képpen megbontottam egy másik motorrom tankjának a zárját, hogy a felépitését megismerjem. (Suzuki)
Aztán egy nekem picit meg kellett fúrnom a zár mellett, hogy egy szöget ledugva, a lamellákat vissza tudjam lökdösni a zárhengerve, és el tudjam fordítani a zárat egy csavarhúzóval. Utána egy nyers kulcsra felmértem a lammellák pozicióit, és bereszeltem olyan mélyre, ahogy a lamella méret megkivánta--> el tudjon fordulni a henger, ha benne a kulcs. Majd mikor minden lammella passzolt a kulccsal, akkor szimetrikusan megreszeltem a kulcs másik felét is. Majd összeszereltem...Azóta müködik.
Jellemzöen megkopik a kulcs, telemegy szeméttel a zár mechanikaja. Ha van hozzá szerszámod, meg türelmed egy kisérletet lehet vele tenni. Az sem baj, ha van egy kis finommechanikai alapismereted...
Ha egyik sincs, akkor legyen pénzed... :)
Yamaha TZR-hez keresek jobboldali idomokat a képen látható színben.