Ja és most volt hengercserém és a sportkipuval nem megy 7500 és 9000 között de előtte ment és gyári teljesítményű henger lett rakva rá és azt gondolom h ezzel lehet kapcsolatban mert már mindent kipróbáltam.
Nem lehet hogy azért nem pörög feljebb mert kevés anyagot kap . Sportkipuffnak tudtommal több anyag kelll..
De lehet hogy hülyeséget beszélek...........
Sziasztok!
Valaki mondja meg nekem hogy amit a képen bekarikáztam elektromos kütyü az mi vagy mit szabályoz, mert szerelőm azt mondta hogy ez el van romolva.Ebből kijön egy cső amit ha rádugok a kabrurátorra akkor sportkipufogóval alig megy 5500 fölé,de gyárival meg megy rendesen, ez miért van h az egyikkel megy a másikkkal meg nem?Esetleg ez vmi levegőszabályzó ketyere lehet?
A hőgomba akkor kapcsol, ha a megengedett kapcsolási hőfokot eléri. A mindig egész pontosan mit jelent?
parázslik? egyáltalán nem alszik ki? mindig világít a gyújtás ráadása után azonos erősséggel? Még a motort be sem indítottad vagy csak a gyújtást adtad rá, és a 3 mperces összes világító led bevilágítása után világítva marad? Milyen fényerővel?
Mi maga a konkrét esemény. Hogyan és mennyi ideig mikor?
Hidegebb időben a hűtőbordát kerékfelől le szokták takarni. Próbáltad már ezt?
A Víz felforrását ne a tartályban keresd hanem a hendertérben, mert a hőkapcsoló is oda van becsavarva.
Eladó egy 2006os tzr 50esem óceánkék szinben...11ezer km van benne szép állapotban gyári gumik elől hátul szőrösek,tuningmentes végsebességg 105öt utazója 90km/h...árban biztosan megegyezünk,Sürgősen eladó!ha érdekel vagy többmindent tudni szeretnél tel/30-52-85-648
sziasztok! Kérdésem lenne,nem tom mindig kijelzi hogy felforr a víz de a tartályban sem bugyog a víz és se a kipufogón se a csovon nem látom hogy forrna a víz szerintetek lehetséges hogy csak az é®zékelo ment szét
Szia!
Ahol a légszűrű szívócsonk csatlakozik a karbira ott van a levegő állító csavar, az úszó alján pedig a benzincsavar, ebből már ki tudod következtetni h melyik melyik és azthiszem , hogy az alapjárati csavar a legkisebb csavar a 3 közül, de ez nem biztos.
Borzasztó rossz repedt fazék hangja van... Nekem bántja a fülem.
Ilyet én nem szeretnék. Nem tudom nektek milyen, de az ennyim hallgatható kifejezetten tetszik, és nem züm-züm... mint eredeti korában volt. Bár lehet, hogy az motorzaj volt inkább ami zavart, már az sem olyan... az eléggé gáz volt.. Mert az tényleg egy sz... de ettől a videós hangtól jobb még az eredeti is.
[16948] július 30. 16:52 hozzászólásban az eredeti fúvókák vannak megjelölve. Mellette pedig az angol megnevezése, következtetés ha neked eltér a méret attól még a nagyobb az nagyobb marad, nem tudod felcserélni a kisebbel.
Légszűrő felőlihez közelebbi állírócsavarral a levegőt (jobb), a másikkal az üzemanyagot (bal)
HMM Gondba vagyok kérlek segítsetek be zavartak hogy melyik az alapjárat állító csavar egy Dellorto PHBN 16 -os karbin. Valaki meg tudná mutatni egy robbantott ábráról vagy valahogy? :/// eléggé fontos
Az 130 vagy 132 inkább, mert csak párosával tudod röviditeni..
A 134-es nekem hosszú, 4-et kiszedve nagyon feszült vagyis rövid volt.. így ideálisan a 132-es lenne a jó 12/47-es áttételre.
http://bolthely.hu/generalspee... egy ilyen jó lenne szerintetek csak kevesebb szemmel én úgy számoltam az enyémen, hogy 131 szem van, de ezeket a szemeket ugytudom ki lehet szedni belőle, nem?
Sziasztok!
Ma úgy jártam a motorral, hogy elszakadt a lánc:S, de szerencsére nem mentem gyorsan és nem estem el, azt szeretném megkérdezni, hogy hol tudnák vmi jó minőségűt venni rá egyáltalán lehet úgy kapni, hogy csak láncot, mert a lánckerekek nincsenek kihegyesedve és jó állapotúak.
Ha nem tuningolt gép és fojtás eltávolítás megvan, akkor a tzr sebességben, de az Aprilia RS majdnem ugyan azt tudja csak csúnyább kivitelezés. Árban alkatrészek szerintem szinte egyformák.
50-essel hol akarsz száguldozni? Meg egyáltalán itt az országban?
Arra jók, hogy elkerüld a baleset helyzeteket amit az autósok okoznak, mert nem képesek betartani a sebesség határokat, és a járművelve való korrlátozásokat figyelembe venni. szóval ha nagyobb sebességre képes a géped csak ürülj, mint a megengedett az 50-esekre, mert tudod tartani a forgalom sebességét. Ami egyébként már a te esetedben szabályszegés, viszont így nem csapnak el az úton, azért mert ő menni akar és tol lefele... meg idegesek, meg minden bajuk van ezeknek a figyelmetlen, segítőszándék = 0,
4 kerekű vezetőknek. Ha lesz/van motorod, nagy jármű közvetlenül mögötte meg ne menj...
De lehet hogy hülyeséget beszélek...........
Keresek jobb és bal oldali első lábtartót, valamint első fékkart. Ha valakinek van elfekvőben, akár plusz alkatrészekkel együtt is, jelezze. Köszönöm!
Valaki mondja meg nekem hogy amit a képen bekarikáztam elektromos kütyü az mi vagy mit szabályoz, mert szerelőm azt mondta hogy ez el van romolva.Ebből kijön egy cső amit ha rádugok a kabrurátorra akkor sportkipufogóval alig megy 5500 fölé,de gyárival meg megy rendesen, ez miért van h az egyikkel megy a másikkkal meg nem?Esetleg ez vmi levegőszabályzó ketyere lehet?
Csatlakozom én is a TZR-esek táborához.
Van egy gondom.
Ha tompítottra teszem a világítást csak a helyzetjelző világít. Refim az van. Valami szarul van bekötve,vagy lehet az égő hibája is?
parázslik? egyáltalán nem alszik ki? mindig világít a gyújtás ráadása után azonos erősséggel? Még a motort be sem indítottad vagy csak a gyújtást adtad rá, és a 3 mperces összes világító led bevilágítása után világítva marad? Milyen fényerővel?
Mi maga a konkrét esemény. Hogyan és mennyi ideig mikor?
Hidegebb időben a hűtőbordát kerékfelől le szokták takarni. Próbáltad már ezt?
A Víz felforrását ne a tartályban keresd hanem a hendertérben, mert a hőkapcsoló is oda van becsavarva.
Ahol a légszűrű szívócsonk csatlakozik a karbira ott van a levegő állító csavar, az úszó alján pedig a benzincsavar, ebből már ki tudod következtetni h melyik melyik és azthiszem , hogy az alapjárati csavar a legkisebb csavar a 3 közül, de ez nem biztos.
Ilyet én nem szeretnék. Nem tudom nektek milyen, de az ennyim hallgatható kifejezetten tetszik, és nem züm-züm... mint eredeti korában volt. Bár lehet, hogy az motorzaj volt inkább ami zavart, már az sem olyan... az eléggé gáz volt.. Mert az tényleg egy sz... de ettől a videós hangtól jobb még az eredeti is.
Légszűrő felőlihez közelebbi állírócsavarral a levegőt (jobb), a másikkal az üzemanyagot (bal)
A 134-es nekem hosszú, 4-et kiszedve nagyon feszült vagyis rövid volt.. így ideálisan a 132-es lenne a jó 12/47-es áttételre.
Ma úgy jártam a motorral, hogy elszakadt a lánc:S, de szerencsére nem mentem gyorsan és nem estem el, azt szeretném megkérdezni, hogy hol tudnák vmi jó minőségűt venni rá egyáltalán lehet úgy kapni, hogy csak láncot, mert a lánckerekek nincsenek kihegyesedve és jó állapotúak.
2004 tzr hez szeretnék 2 oldal és egy hasidomot ha valaki tud akkor irjon
50-essel hol akarsz száguldozni? Meg egyáltalán itt az országban?
Arra jók, hogy elkerüld a baleset helyzeteket amit az autósok okoznak, mert nem képesek betartani a sebesség határokat, és a járművelve való korrlátozásokat figyelembe venni. szóval ha nagyobb sebességre képes a géped csak ürülj, mint a megengedett az 50-esekre, mert tudod tartani a forgalom sebességét. Ami egyébként már a te esetedben szabályszegés, viszont így nem csapnak el az úton, azért mert ő menni akar és tol lefele... meg idegesek, meg minden bajuk van ezeknek a figyelmetlen, segítőszándék = 0,
4 kerekű vezetőknek. Ha lesz/van motorod, nagy jármű közvetlenül mögötte meg ne menj...