Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor nem kell paráznom :D Megnyugtattál :D

Van a jobboldali részen az ülés alatt valami szám majd holnap leírom.
ez a gyári izzó
Neked akkor valami elektromos baja van vagy csak az izzód nem jó.
Ebből lehet BA20D 12V 35W/35W osat beletenni a motorba. Az izzós boltba is így kell kérni ez a típusa.
De amit írtál az igen, gyárilag 12V 25W/25W
A páros xyW/xyW- az annyit jelent, hogy egyforma teljesítményű 2 szálas.
Tudtommal az MBK gyártja le a Yamaha megrendelésére a TZR 50-et. Ahol az MBK X-power van forgalomban, ott a TZR50 nem és fordítva...

De láss csodát egyik sem hamísítvány, közös szervízkönyvük van.

Mi van az üllés alatt az olajtartáj kupakjánál a vázon cimkre írva a jobb oldali felén a vázon...?
Az lenne a tipus.... amivel be tudnánk azonosítani....
Ha ráadom a gyújtást akkor nem világít még semmi. Az index,és a féklámpa működik akkor is. (az indexem villog nem egyfolytában világít)
Ha beindítom akkor kapcsol be a helyzetjelző. Ha ráadom a fényszórót akkor világít a nagy izzó. Nem eredeti izzó van már benne szerintem. Philips Duplo 12V 25W-os lehet benne. Adtak egyet tartalékba,hogy majd ilyet vegyek bele.
a kép az érdekes...
ha nincs külön kapcsoló akkor minek bele a 3 vezeték ha nem 2 szálas az izzó? Mert neked 3 szál megy beleúgy mint nekünk.
B -- Fekete =- GND, közös föld ág.
A Kék vezetéket nem értem minek a helyzetjelződ?... nekünk az a lámpa nincsen, és a rendes lámpánk az 2 állapotban világít, ha jár a motor.
A gyorscsatkakozók gyárinak tünnek.
Csak a miénk nem ilyen.. 1 lukkal kevesebb, nincs az a kék vezetékhez való vagyis oldalanként 1 vezetékkel kevesebb van. Hogy neked miért nem világít a fényszóró bármelyik állásban. mert nekünk világít, ha csak nem izzó hibád van és azért... (amit meg már írtam, hogy nézd meg az izzód) azt a gumit le kell húzni, és csak egyszerűen vissza lehet pattintani... és egy drót tartja bent a foglalatot, azt a drótot le irányban kell kiakasztani.
A helyzetjelződ az mindig világít?
Ha nem, akkor milyen állapotban nem? És mikor igen...?
Én úgy látom értelmét, hogy műszerfal felkapcsolskor van a helyzet fény... és mikor jár a motor akkor meg a kapcsoló állapota szerint tompitott vagy távolsági.. tökre felesleges dolog., inkább benzin szint jelző lenne benne ez helyett.
Nehéz megmondani mert tök egyformák :D
Ha jól látom akkor az enyém Yamaha :)

Melyik cég utánozta le,és miért csinálják ezt? Ezt azért tök szívás...
Mint amikor veszel egy Adias cipőt Adidas helyett :D
jaaa. Akkor lehet a tied MBK X-POWER és nem YAMAHA TZR 50 ? :D

A milyénk ilyen mint a képeken..

yamaha world
emailt ide küldhetsz pl,: mihaly.ruppl @ akh.hu
A karon lévő kapcsoló az ugyanaz lehet mert nekem is csak a távolsági van,és a tompított. Szóval az nekem is gyári.

Az izzóm az kétszálas lehet?
Na csináltam pár képet
Nekünk csak kettő van, az index és a 2 állású kapcsóló által a nagy izzót mint távolsági és tompitott, 2 izzószálas izzó. A fényt egyetlen izzó adja aminek fel-le irányát változtatni lehet egy csavarhúzóval. Hogy ne legyen túl magasra irányítva vagy túl közelire. Az ezüst foncsor keretet állítja a csavar.
A vezeték bekötések és a foglalatok érdekelnek vizuálisan nálad az hogyan van. :D

(Úgy akartam írni, hogy:
-Egyebet nem tudok elmondani. Most engem felvesz?
Kérem kapcsolja ki..- :D )
A Yamahának mi az email címe?

Annyit tudok Svédországból hozták be.
Holnap végig nézem a vezetékeket remélem én is okosabb leszek.
Az alváz szám alapján a yamahát légyszi zaklasd, emailben az évjárat miatt.
köszi.

Tudtommal 2008-ig tuti nincs ilyen 2x3 lámpás kialakítás, ezért gondolom valami egyedi kialakítás neked.
Nézd meg a nagy lámpának a foglalatát oda a vezetékek (3 db vezeték, Y, B, G) mind be vannak-e kötve... Már ez is érdekes lehet...
Ha a korábban általam leírtak szerint kötöd be a vezetékeket, akkor az lesz ami nekünk van.
Nektek hány égő van bent oldalanként?

(amúgy meg ne magázzál mert elverlek,RoilGold :D )
Konkrétan mi érdekel? A yamaha színkód, vagy a fényezéshez szükséges festékszín és egyéb kódjai?
Elvileg 2005-ös,de pl a fordulatszámmérőre 2004 van írva,de az csak a gyártása mert még az idő is rajta van mikor jött le a gyártási szalagról. :D
(szerintem úgy van összerakva)
Holnap majd csinálok egy csomó képet majd.
MSN-em egyenlőre nincs a gépen,de majd felrakom azt is,és felveszlek.
Részletesebb képet tudsz adni a lámpába menő vezetékekről, és vezető felőli fotózás a foglalat felől...
A kormányon a kapcsolóról is.. Egyébként neked milyen izzó van benne? Ha nem tudod a tipusát, fotó is jó..

A motor milyen évjárat?
A milyenkébe BA20D - izzó a gyári, ami 2 szálas. (2003-tól van az új burkolat formájú (R6) - tzr)
(gyártási év érdekel, nem az első használat)
Vagy ez egy buherált búra? Mert legtöbbünknek nem 3 lámpa van oldalanként elől (indexet is beleszámítva).

MSN-re felvesz?
Nekem ilyen lámpák nincsneek benne o.O
Motorkiegészítők, tuning / Kormány, markolat, karok / Bowden javítás, tartozékok
Talán ők tudnak neked segíteni....
Vagy:
bowden javitas hazilag lépésről lépésre
vagy
google a barátod! keress rá: bowden javítás, javító... stb. hasonló kifejezések.
Üdv Thomas!

Széles utat

A hét végén megy valamerre valaki Veszprém megye környékéről?
Köszi! :)

Amikor tompítotton van a lámpa nektek is csak ez a két "helyzetjelző" világít? (beindítva)
hali
honnan lehet tzr50-re kuplung bovdent venni? vagy hogyan lehetne megoldani hogy ne kelljen nagy erő a behuzásához? olaj, zsír?
Mindkét lámpánál azt látod, hogy nem világít?
A kapcsoló két állásban, de egyszerre kapcsolja a jobb és bal lámpát, aminek bármilyen kapcsoló állásban világítania kéne az izzónak, kivéve,
ha esetek amiért nek kell világítania, vagy csak a egyik világít.
1. a motor nincs beindítva, ekkor ha gyújtásra van kapcsolva a kulcs állása, akkor az indexek,a fékjelzés, és a kürt-nek kell világítania. A műszerfalon háttérvilágításnak a fordulatjelzőben, és a km qvarc kijelző kékes háttere sötétben látszik.
Bármelyik állásban is van a fényszóró kapcsoló, nincs világítás ha a motor legalább üresben nem jár.

Ha a motor jár és mégsincs elöl világítás:
2. Az izzó egyik szála vagy mindkettő elszakadt a burában megoldás izzócsere.
3. Az izzó üvege fekete kormos belül, az izzó kiéget, Megoldás izzócsere.
4. Az egyik vagy több vezeték a gumis burkolat mogött a foglalat végén az egyik vagy több saru vezeték le van csúszva, a foglalatról. így nincs kontakt. (a lenti magyarázat szerint ellenőrizd a vezetékeket, amik a lámpába csatlakoznak.
Bekötések jelzések:
foglalaton--kábelszín
Y --- Yellow =- sárga
G --- Green =- zöld
B --- Black =- fekete

Az indexeken elöl és hátul:
jobb oldali,
DG =- Darkgreen =- sötétzöld
B =- Black =- fekete
bal oldali
Br =- Brown =- barna
B =- Black =- fekete

A lámpa világítási magasságát egy "+" csavarhúzóval lehet magasságot állítani. Kizárólag megfelelő méretű csavarhúzzóval szabad állítani, mert az egy réz anyag ami könyen kikopik, ha nem óvatosan csavarják, vagy nem megfelelő csavarhúzóval van állítva.
hali csatlakozok a tzr 50 bandába nem tudjátok hogy mi lehet a színkódja a 2008 as szériának már mint a kék részre gondoltam
Na szia üdvözlünk! ;) egy nagyon fasza géped van ha rendesen karban van tartva oda visz ahova akarod! :) Használd Egészséggel
Igen menetközben dobja ki, amikor rakom 6.ba akkor tom hogy ugy van, de vszinüeg le van gömbölyödve az egyik kapcsolókörmöm.