ez a gyári izzó
Neked akkor valami elektromos baja van vagy csak az izzód nem jó.
Ebből lehet BA20D 12V 35W/35W osat beletenni a motorba. Az izzós boltba is így kell kérni ez a típusa.
De amit írtál az igen, gyárilag 12V 25W/25W
A páros xyW/xyW- az annyit jelent, hogy egyforma teljesítményű 2 szálas.
Tudtommal az MBK gyártja le a Yamaha megrendelésére a TZR 50-et. Ahol az MBK X-power van forgalomban, ott a TZR50 nem és fordítva...
De láss csodát egyik sem hamísítvány, közös szervízkönyvük van.
Mi van az üllés alatt az olajtartáj kupakjánál a vázon cimkre írva a jobb oldali felén a vázon...?
Az lenne a tipus.... amivel be tudnánk azonosítani....
Ha ráadom a gyújtást akkor nem világít még semmi. Az index,és a féklámpa működik akkor is. (az indexem villog nem egyfolytában világít)
Ha beindítom akkor kapcsol be a helyzetjelző. Ha ráadom a fényszórót akkor világít a nagy izzó. Nem eredeti izzó van már benne szerintem. Philips Duplo 12V 25W-os lehet benne. Adtak egyet tartalékba,hogy majd ilyet vegyek bele.
a kép az érdekes...
ha nincs külön kapcsoló akkor minek bele a 3 vezeték ha nem 2 szálas az izzó? Mert neked 3 szál megy beleúgy mint nekünk.
B -- Fekete =- GND, közös föld ág.
A Kék vezetéket nem értem minek a helyzetjelződ?... nekünk az a lámpa nincsen, és a rendes lámpánk az 2 állapotban világít, ha jár a motor.
A gyorscsatkakozók gyárinak tünnek.
Csak a miénk nem ilyen.. 1 lukkal kevesebb, nincs az a kék vezetékhez való vagyis oldalanként 1 vezetékkel kevesebb van. Hogy neked miért nem világít a fényszóró bármelyik állásban. mert nekünk világít, ha csak nem izzó hibád van és azért... (amit meg már írtam, hogy nézd meg az izzód) azt a gumit le kell húzni, és csak egyszerűen vissza lehet pattintani... és egy drót tartja bent a foglalatot, azt a drótot le irányban kell kiakasztani.
A helyzetjelződ az mindig világít?
Ha nem, akkor milyen állapotban nem? És mikor igen...?
Én úgy látom értelmét, hogy műszerfal felkapcsolskor van a helyzet fény... és mikor jár a motor akkor meg a kapcsoló állapota szerint tompitott vagy távolsági.. tökre felesleges dolog., inkább benzin szint jelző lenne benne ez helyett.
Nekünk csak kettő van, az index és a 2 állású kapcsóló által a nagy izzót mint távolsági és tompitott, 2 izzószálas izzó. A fényt egyetlen izzó adja aminek fel-le irányát változtatni lehet egy csavarhúzóval. Hogy ne legyen túl magasra irányítva vagy túl közelire. Az ezüst foncsor keretet állítja a csavar.
A vezeték bekötések és a foglalatok érdekelnek vizuálisan nálad az hogyan van. :D
(Úgy akartam írni, hogy:
-Egyebet nem tudok elmondani. Most engem felvesz?
Kérem kapcsolja ki..- :D )
Az alváz szám alapján a yamahát légyszi zaklasd, emailben az évjárat miatt.
köszi.
Tudtommal 2008-ig tuti nincs ilyen 2x3 lámpás kialakítás, ezért gondolom valami egyedi kialakítás neked.
Nézd meg a nagy lámpának a foglalatát oda a vezetékek (3 db vezeték, Y, B, G) mind be vannak-e kötve... Már ez is érdekes lehet...
Ha a korábban általam leírtak szerint kötöd be a vezetékeket, akkor az lesz ami nekünk van.
Elvileg 2005-ös,de pl a fordulatszámmérőre 2004 van írva,de az csak a gyártása mert még az idő is rajta van mikor jött le a gyártási szalagról. :D
(szerintem úgy van összerakva)
Holnap majd csinálok egy csomó képet majd.
MSN-em egyenlőre nincs a gépen,de majd felrakom azt is,és felveszlek.
Részletesebb képet tudsz adni a lámpába menő vezetékekről, és vezető felőli fotózás a foglalat felől...
A kormányon a kapcsolóról is.. Egyébként neked milyen izzó van benne? Ha nem tudod a tipusát, fotó is jó..
A motor milyen évjárat?
A milyenkébe BA20D - izzó a gyári, ami 2 szálas. (2003-tól van az új burkolat formájú (R6) - tzr)
(gyártási év érdekel, nem az első használat)
Vagy ez egy buherált búra? Mert legtöbbünknek nem 3 lámpa van oldalanként elől (indexet is beleszámítva).
Mindkét lámpánál azt látod, hogy nem világít?
A kapcsoló két állásban, de egyszerre kapcsolja a jobb és bal lámpát, aminek bármilyen kapcsoló állásban világítania kéne az izzónak, kivéve,
ha esetek amiért nek kell világítania, vagy csak a egyik világít.
1. a motor nincs beindítva, ekkor ha gyújtásra van kapcsolva a kulcs állása, akkor az indexek,a fékjelzés, és a kürt-nek kell világítania. A műszerfalon háttérvilágításnak a fordulatjelzőben, és a km qvarc kijelző kékes háttere sötétben látszik.
Bármelyik állásban is van a fényszóró kapcsoló, nincs világítás ha a motor legalább üresben nem jár.
Ha a motor jár és mégsincs elöl világítás:
2. Az izzó egyik szála vagy mindkettő elszakadt a burában megoldás izzócsere.
3. Az izzó üvege fekete kormos belül, az izzó kiéget, Megoldás izzócsere.
4. Az egyik vagy több vezeték a gumis burkolat mogött a foglalat végén az egyik vagy több saru vezeték le van csúszva, a foglalatról. így nincs kontakt. (a lenti magyarázat szerint ellenőrizd a vezetékeket, amik a lámpába csatlakoznak.
Bekötések jelzések:
foglalaton--kábelszín
Y --- Yellow =- sárga
G --- Green =- zöld
B --- Black =- fekete
Az indexeken elöl és hátul:
jobb oldali,
DG =- Darkgreen =- sötétzöld
B =- Black =- fekete
bal oldali
Br =- Brown =- barna
B =- Black =- fekete
A lámpa világítási magasságát egy "+" csavarhúzóval lehet magasságot állítani. Kizárólag megfelelő méretű csavarhúzzóval szabad állítani, mert az egy réz anyag ami könyen kikopik, ha nem óvatosan csavarják, vagy nem megfelelő csavarhúzóval van állítva.
Van a jobboldali részen az ülés alatt valami szám majd holnap leírom.