Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát a 88-as a főfuvóka és a 32-es az meg az alapjárati, nem?
Látom nem hittél nekem.. :D
De pl ha beírod a google keresőbe: fúvóka méret szabvány, akkor a találatokban találsz róla infót amiből kiderül amit emzoli is írt.
az nem gyári! (lásd kép)
Amiket cserélni szoktak az egyik gyári az 32-es a másik 88-as
tulajdonképpen a lényeg az lett volna, hogy a nagyobb vagy a kisebbre gondolsz, mert ott a külső átmérő is változik a másikhoz képest.
de ha már a kezedben van egy vonalzót ráteszel a meret alján a "kör" középvonalára és megláthatod, hogy a külső ármérő 5 mm vagy más.
Nálam a 32-ből lett 40-es.
a 88-asból 115-ös ami feldőrzsárazva 120 lett.
96-os de fel lett dőrzsározva és így 120-as, de ez nem befojásolja a menetátmérőt mert a gyári.
Mi van ráírva?
Hogyhogy milyen értékű?
Melyik értékű?
Kösz! De már megoldottam.
Sziasztok!
TZR-en a gyári főfuvóka M6-os vagy M5-ös menetátmérőjű?
Ha már így belejöttél akkor csinálhatsz magadnak.
bár nem tudom miért fontos ez, vagy mire kelhet. Mert ha matrica akkor azt le kell gyártatni pl. autóreklámossal amit gondolom a motorra ragasztanál a rendőri szervek megtévesztésére.
ha nagyobb -felfúrt henger- a ccm mint a blokkra ami gyárilag kiöntött felirat, azt úgyse tudja meg, mert azt nézi mi van kiöntve. a cimke ez és kopik, és kiszívja a nap.. -nem úgy mint azeredeti alvázszám cimkét- alapján semmit nem fog érni.
Egyébként a tzrre meg nem készült ilyen gyárilag.
Anyit még megtehetsz, lásd kép, hogy ha van egy bankkártya méretű műanyag kártyád, akkor arra egy kinyomtatott öntapadós papírt ráragasztasz, és egy öntapadós átlátszó fóliát ami védi a papírt a sérüléstől.
ha rajta van a motor típusa, alvázszáma, és dátum, akkor azt simán viszed így magaddal szervizbe úgy is csak az adat kell nekik nem az, hogy hogyan néz ki meg nem eredeti stb.. de itt két kép. ..
Azér a műanyag kártyára ragasztani, mert az bírja a "gyűrődést" míg a karton az hajlik megtörik.. hamar elhasználódik.
A képen látható kártyát tulaj váltás bejelentéskor a Yamaha hungary felé ők elkészítik. (elvileg ingyé) az utolsó sorok szerint -lásd 2. képen) kiküldik az elkészült kártyát. saját névre és a te vásárlási dátumoddal.
Amit az előző üzenetben láttál első képet azt kell kitölteni, hogy rajta legyen a korábbi tulaj is. vagyis egymás alatt legalább két adat. Ha kell elküldöm jobb minőségben,szerkeszthető (MsWord 2000) formában. (elérhetőséget adj, vagy írj msn ill. emailt.)

ide kell eljuttatni:
YAMAHA MOTOR HUNGÁRIA KFT.
BUDAÖRSI ÚT 227.
1112 BUDAPEST
Telefon : 1/2471540
Fax : 1/2471522
GEO : 47.462316 , 18.991554
www.yamaha-motor.hu
Ilyenre gondoltam csak tzr-ben!
sztem műszerfal árban adom az egészet
egyben szeretném eladni, kell a hely :D
10es és vidd
keresek idomgarnitúrát! sérült is ok! kép jó lenne!
Nem sokallom érte, de a többire nem lenne szükségem... ezek közül is leginkább a km órára, ha a fordulatszámmérő nem akad... lámpa meg a lábtartók jók lehetnek tartaléknak... ha ezeket így külön eladod, írj egy árat és akkor átgondolom. Üdv.
sokallod a 10et az egészért?
Csáó! Műszerfal, lámpa, lábtartók mennyi lenne így külön?
Elég kicsi a kép, de kb így néz ki a motor.
Köszi! Írok E-mailt.
Elvileg ez a modellszámod: 4EU2
és ez nem véletlenül TZR50R motor inkább?
Mert azt írod h. Yamaha TZR-50
Gyere email vagy msn és mutatok amit találtam. (adatom megtalálod az adatlapon.)
hali, a régi fajta japán tzr-hez amit 90-94 körül gyártottak nincs valakinek hátsó fék munkahengere?
Kérdezted hogy biztos-e hogy gyári a blokk?

Az előző tulaj volt az első tulajdonos. Szerinte a motor nem volt szerelve. Gyári állapot. Amihez hozzányultak: Festés, burkolatok, fékek, akku, izzócserék, matricázás, gumicsere.
Mindez elmondás alapján! Viszont a motor állapota ezt csak megerősíteni látszik. Ugye 17 éves!
Eladó 1pár kerék+zsír új tárcsa 20ezer ft

orozoli2002@yahoo.com

30/435-1769
Az ülés alatt van egy fehér öntapadós cimke, csomó japán írással. Az alján pedig: YAMAHA 3TY - 28177-00
A tankon ugyanilyen cimke: YAMAHA 3MA - 2415A-01

Ebből meg lehet tudni valamit?
Eladó TZR 50 maradék, akár egyben, akár darabonként!

egyben 10ezer ft!

orozoli2002@yahoo.com

30/435-1769
A vázszámmal sokat nem érünk. Azzal a szervíz tud mit kezdeni vele meg te mikor eladod vagy alkatrészt rendelsz...
nekem még a váltóról is van ott a lengő villán címke az sem kell most..
Ez alapján elindulhatunk:
Modell szám az már mondhat valamit... valmi kis cimke az ülés alatt a vázon. nálunk legalábbis ott a modell szám az olajtartálynál..
ilyenre gondolok, hogy 5WX5... vagy 5WX1... (lásd kép.)
Ezek 2003 illetve utáni gyártott gépek modellszám kezdő részei.

Ha a blokkon van szám az meg elvileg egy egyedi szám amivel szintén elvileg nem megyünk sokra ez a motorszám.
Bár, ha az egyik tagra rákeresünk lehet az kidob v.mit..
Biztos, hogy gyári "tzr" blokk?