Fogalmam sincs, hogy milyen blokk van benne. Most vásároltam a motort, pár napja. Az biztos hogy 50 cm3 mert, az bele van öntve a hengerbe. Nincs szerelgetve, gyári a motor és blokk is.
Megpróbálom leolvasni a vázról és a motorról az adatokat, és beírom ide.
Én még ilyet nem láttam, hogy egy blokkon nincs nívószintjelző, pedig nem tegnap kezdtem a motorozást.
Ha túl sokat teszel bele az nagyon nem jó
és az sem jó ha kevés. pontosan tudni kell a feltöltési menyiséget.
a mienkénél az olaj menyiséget a magyar leírás szerint:
Hajtóműolaj:
-teljes mennyiség 0,82L
-időszakos olajcsere 0,75L
Keress rá, ha nincs adatod, hogy a tiednél mennyi kell.
mert úgy tűnik nincs kézikönyved vagy bármi hasznos adatokat tartalmazó füzeted, vagy service manual-od, amiből megtudhatnád.
Milyen blokkod van? Mert akkor arról kiderül.. ha úgy rákeresel..
Miénk AM6, ez olyan mint a képen.
Motorod modell szám azonosítóját, és, hogy azt a modellt mettől meddig gyártották meg tudod adni? Alig találok hagyományos módon valamit a tiedre...
Az enyim nem ilyen. Nekem az olajbeöntő alatt nincs semmi csavar. Az olajbeöntő a berugókar környékén van.
Már néztem mind a két oldalon, de sehol se találom az olajszint ellenőrző csavart.
A leeresztő csavart megtaláltam.
Végső soron leengedem az olajat, és töltök bele újat. Az nem árthat meg.
Akkor ez az a csavar lesz, ami fölé oda van írva, hogy "Oil, 700 ccm"
Ezt megtaláltam, de mivel ugyanolyan csavar, mint a többi rögzítőcsavar, ezért nem mertem csavargatni.
Holnap meglazítom.
Alatta a deknin van egy csavar asszem a közepén, ezt csavard ki és ha folyik vagy látod benne a szintet akkor jó, ezt csak vízszintes helyzetbe csináld mert különben nem jó.
Most vásároltam Yamaha TZR-50 segédmotort. 1994-es gyártás.
A váltóolaj szintjét szerettem volna ellenőrízni, de nem találtam sehol sem a nívószintet.
A beöntőnyílást megtaláltam.
Hol lehet ellenőrízni az olajszintet?
Köszi!
nézzétek meg és gyertek
Én majdnem 100 % hogy megyek. Ilyen lehetőséget kár lenne elhalasztani a szabályok miatt(nem mehetünk városon kívül se elvileg, nemhogy országon kívül).
figyelj, ilyen kis szám eltérésekben ne bízzál, márcsak azért sem mert az órája sokszor elcsalja az is számít hogy milyen úton mentél lehet hogy pont lejtősebb volt vagy mittomén....a dob pedig nem véletlenül van rajta nem is tesz jót neki ha annélkül használod plusz úgy megbüntetnek hogy motorral együtt adhatod el....
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a motoromon van egy gianelli sportkipufogó amivel 101-102-t tud, de amikor levettem a dobot és anélkül mentem akkor a 106-ot is vitte, ez normális, mert azt tudom, hogy a dob is egy "folytás" neki, mert itt is át kell menni a gáznak mielőtt kijut, de ennyivel rosszabb lenne?
Hát köszi ...
Csak azért poén mert 2 napja szárazba volt és úgy kezdte el csinálni .
Mosáskor szokta csinálni de így nem ..
Na mind1 "nem számít" akkor nincs baja :)
Igaza van RoilGoldnak tényleg kell bele egy kis olaj hogy úgymond "jobban csússzon" a simsonokba is eleinte több olajat adnak ez így van rendjén....amúgy nemtudom nálad mit jelent a kímélés de igazából egy bejáratós motort így a TZR esetében 7500 fölé az első 50 km-ben nem nagyon szabadna vinni ha jót akarsz..
Esett az eső vagy érhette víz....mert amikor esőben megyek nekem mindig megcsinálja...megállok kiszárítom aztán abbahagyja...szimplán be szokott menni a víz az érintkező fejbe
Na megint gondom akadt..:D
Ma nehezen akart beindulni a kicsike nem tom miért...
Beindult és elkezdett a motorolaj visszajelző és a hőfok jelző égni odahúztam neki 2500 akkor elaludt utána minél jobban pörgettem a motort annál erősebben kezdet égni visszaengedtem 2500 alá akkor ugyan úgy rendesen éget ..
Na azt mi lehet nem nagy valami csak kíváncsi vagyok rá :P
Köszi
Fogalmam sincs, hogy milyen blokk van benne. Most vásároltam a motort, pár napja. Az biztos hogy 50 cm3 mert, az bele van öntve a hengerbe. Nincs szerelgetve, gyári a motor és blokk is.
Megpróbálom leolvasni a vázról és a motorról az adatokat, és beírom ide.
Én még ilyet nem láttam, hogy egy blokkon nincs nívószintjelző, pedig nem tegnap kezdtem a motorozást.