pl itt:
1. AM6 Blokk tömtés
2. Midland 10W-40 váltó olaj (másol talán ugyanezt olcsóbb beszerezni.) De ezzel nem lesz bajod később sem.
3. Azt is ki kéne deríteni miért szállel el, mi az ami azt okozza, - ugyanis minden TZR-en ez elpusztul... - mert a következő amit veszel újra elfog ha azt beeteszed így valami mást is kelll még cserélni vagy javítani. (talán a feszültségszabályozó, vagy ami az áramerőséget változtatja ha negy egy ugyan azon alkatrészen belül van... (túl sokat kap áramot és az smd alkatrészek nem bírják ki...
Hali!
csöpög a váltoolajam, hol tudok oda egy tömitést szerezni? illetve utána milyen olajjal kell felöntenem?
meg a km/h jeladóm is elszállt, nem tudtom a yamaha szalonon kivül vmi forrást, ahol hozzájuthatok?
3-al korábbi hozzászolásban leírt olajak közül azt a szar repsolt tzr-ben nem szabad beletenni. JASO FC-t. A JASO FB-re meg ránézni sem szabad. Ez ebbe a motorba nem jó! Minimum JASO FD kell bele. Bármit is mondanak szervízek, vagy a gyártó kézikönyve, főleg a YAMAHA kereskedés, meg az egyéniegy olajforgalmazó.... Nem próbálta ki ennél a motornál azt a tipusú teljesítményszíntű olajat... (észrevehető hatások nem mindig azonnali problémékat hoznak elő. Lehet nem nálad, hanem egy másik tulajnál, aki téged fog szídni mikor több száz km-et néha menne teli gázzal.)
Az ester bázisút is csak saját felelőségre! Az sem ebbe a motorba való.
Ha efl-et akartok, akkor inkább ezt: ELF moto 2 xt tech 2T
repsolbólpedig, ha nincs JASO FD-s teljesítményszíntű, akkor ne használjátok, ha valaki mindenáron repsolt akarna...
Megy az FC-vel a motor, de nem jó neki. Olyasmi ez mint a vizezet hígitott bor, és a minőségi bor. Az olaj a motor lelke-vére. Ebből nem szabad spórolni... Motorod meghálálja a NEKI VALÓ MINŐSÉGI anyagot.
1. Pontosan 4 Liter, ha gyári állapotú (nem módosítótt).
2. Leveszed a tank berkolatával együtt a tankot. a két oldalsó lemezcsavarok közötti, az idom éléhez közelebbi alátétes csavart kell leszedni, meg persze az, ülés alatti idomokat, a bal oldali háromszöd idomot (a benzincsapot leszedve "imbusz" csavar tartja. illetve a tant elején még egy imbusz félgömbfejű fényes csavar.
3. ilyen hülyeséget még nem láttam, képet tudnálfeltenni?
Ez a valamenyire átalakított gép, mivel ilyen nincs tzr-en...
Sziasztok ! Lenne pár kérdésem....
Ha át kell tekerni a benzincsapot tartalékra akkor még hány liter benyóm van kb?
Valaki nagy vonalakba leírni hogy jutok el a légszűrőig mert neki álltam de gyorsan abba is hagytam mert nem volt rá időm hogy órákig szórakozzak vele h kisakozam merre hogy ! :)
A benzincsap mellet van egy piros kis led ,az mi cél szolgál?
Nagyon szépen köszönöm segítségeteket!
Hello lenne egy kérdésem : szerintem nem normális hogy az én tzr-em olyan 5-6 ezres fordulaton lehet vele elindulni. Nektek mi a tapasztalat? " Full gyári kivéve sport kipu"
Hali!
Kérdés, egy 80 malossi MHR (tehát nem a replica hanem a verseny) hengerhez mekkora porlasztó dukálna...a kitben 26-os van feltüntetve de az szerintem egy kicsit túlzás...
Hello skacok!
Eladom Yamaha TZR50-esemet! Ami 80ccm-is!
150.000Ft. Új dugót gyűrűt kapott azóta vagy 500km-t mentem vele, szóval motorikusan pöpec! Váltója is hibátlan! Minden jó rajta, esztétikailag lehetne rá költeni de ki van hegesztve az idom, és nem is vészesek a sérülések!
Azért ennyi az ára mert nagyon kell a pénz!
Megcsináltam a kiégetést kompresszorral fujtam az egyik végén másikon meg jött a nagy tűz de sztem ez nem jó mert csak a végétől számított 5cm volt csak meleg tehát én arra következtetek ebből hogy csak ott égett és így a belsejéből nem fog kiégni a cucc.
Ha elolvastad volna a feltöltőnek a video szövegét (a videotól jobbra), akkor olvashattad volna, hogy hőlégfúvó pisztoly.
Gyakorta a nép / boltok hőlégfúvónak nevezik.
Jobbaknál beállítható a kívánt hőfok, és a szélerősség. (boltokban ilyen profibb gép kb 40 000 Ft tól kezdődik. Azon már van LCD hőfok kijelző is. Bosch GHG 660 LCD Professional
Ennek maximális hőfok leadása 660°C.
Mi Speciel úgy csináltuk hogy benzint fecskendeztünk a rendszerbe és be gyújtottuk elég maceráns dolog de ha tudsz szerezni ilyen disznóperzselőt vagy valamilyen olyan dolgot ami a disznó perzselőhöz hasonlít sajna nem tudom a nevüket de ha olyan lángszórót bele dugsz a rendszere és fújod akkor az nagyon tökéletesen ki fogod égetni bocs h ilyen szarúl írtam le. itt a forumba biztos lessz jobb segítséged.
1. AM6 Blokk tömtés
2. Midland 10W-40 váltó olaj (másol talán ugyanezt olcsóbb beszerezni.) De ezzel nem lesz bajod később sem.
3. Azt is ki kéne deríteni miért szállel el, mi az ami azt okozza, - ugyanis minden TZR-en ez elpusztul... - mert a következő amit veszel újra elfog ha azt beeteszed így valami mást is kelll még cserélni vagy javítani. (talán a feszültségszabályozó, vagy ami az áramerőséget változtatja ha negy egy ugyan azon alkatrészen belül van... (túl sokat kap áramot és az smd alkatrészek nem bírják ki...
csöpög a váltoolajam, hol tudok oda egy tömitést szerezni? illetve utána milyen olajjal kell felöntenem?
meg a km/h jeladóm is elszállt, nem tudtom a yamaha szalonon kivül vmi forrást, ahol hozzájuthatok?
Az ester bázisút is csak saját felelőségre! Az sem ebbe a motorba való.
Ha efl-et akartok, akkor inkább ezt:
ELF moto 2 xt tech 2T
repsolbólpedig, ha nincs JASO FD-s teljesítményszíntű, akkor ne használjátok, ha valaki mindenáron repsolt akarna...
Megy az FC-vel a motor, de nem jó neki. Olyasmi ez mint a vizezet hígitott bor, és a minőségi bor. Az olaj a motor lelke-vére. Ebből nem szabad spórolni... Motorod meghálálja a NEKI VALÓ MINŐSÉGI anyagot.
2. Leveszed a tank berkolatával együtt a tankot. a két oldalsó lemezcsavarok közötti, az idom éléhez közelebbi alátétes csavart kell leszedni, meg persze az, ülés alatti idomokat, a bal oldali háromszöd idomot (a benzincsapot leszedve "imbusz" csavar tartja. illetve a tant elején még egy imbusz félgömbfejű fényes csavar.
3. ilyen hülyeséget még nem láttam, képet tudnálfeltenni?
Ez a valamenyire átalakított gép, mivel ilyen nincs tzr-en...
Ha át kell tekerni a benzincsapot tartalékra akkor még hány liter benyóm van kb?
Valaki nagy vonalakba leírni hogy jutok el a légszűrőig mert neki álltam de gyorsan abba is hagytam mert nem volt rá időm hogy órákig szórakozzak vele h kisakozam merre hogy ! :)
A benzincsap mellet van egy piros kis led ,az mi cél szolgál?
Nagyon szépen köszönöm segítségeteket!
Kérdés, egy 80 malossi MHR (tehát nem a replica hanem a verseny) hengerhez mekkora porlasztó dukálna...a kitben 26-os van feltüntetve de az szerintem egy kicsit túlzás...
Derebi senda X-race 10700km,szervízkönyv, 2005.10.havi
Áron alul eladó. komoly vevők jelentkezését várom..!
Eladom Yamaha TZR50-esemet! Ami 80ccm-is!
150.000Ft. Új dugót gyűrűt kapott azóta vagy 500km-t mentem vele, szóval motorikusan pöpec! Váltója is hibátlan! Minden jó rajta, esztétikailag lehetne rá költeni de ki van hegesztve az idom, és nem is vészesek a sérülések!
Azért ennyi az ára mert nagyon kell a pénz!
Gyakorta a nép / boltok hőlégfúvónak nevezik.
Jobbaknál beállítható a kívánt hőfok, és a szélerősség. (boltokban ilyen profibb gép kb 40 000 Ft tól kezdődik. Azon már van LCD hőfok kijelző is.
Bosch GHG 660 LCD Professional
Ennek maximális hőfok leadása 660°C.