Ha nem adod el az idomot, akkor a héten sort kerítenénk rá, hogy megnéznénk. Nem veszítenél semmit, ha esetleg nem veszem meg, mert szólok! és utána el tudod adni az alkatrészeket!
De engem csak így egybe érdekelne!
Hali!
Én hívtalak ma!
Elvinné egybe a motort, ha csak a sárvédő nincs és ha csak az oldalsó idom!
Ha lehet ne adj el mást róla, mert akkor már nem nagyon fog érdekelni a motor
Ha úgy döntesz, nekem van eladó a 14-es kerék. használt kipróbálásra volt csak véve mivel ugye pont akkor volt más gond is nem jött ik, hogy mivel lenne rosszabb egy ekkora kerékkel. Mire fel lett fúrva addigra meg már vissza lett cserélve a régire. Mivel nem agyonhasznált Így minimális a kopás ezért még használható is új lánccal. (Sokat használt lánchoz még újat se raknék fel.) Használtságától függően adom olcsobban a bolti ártól.
vagyis 1500 Ft-ért viheted. ha meg pestről valaki átveszi akkor a posta költséget is megúszod.
Ha minden igaz, készül a fólia vágó gépem is, ami feliratok és egyszínű fóliák kivágására, vagy előgyártott címkék körbevágására, és köztes részek kivágását is elvégzi. Egyes helyeken a címkét kinyomtatják, de az átlátszandó részt már nem. így ott fehér marad. Ezzel a géppel pedig ezt is meg lehet oldani. így egyszínű YAMAHA feliratokat is lehet majd pótolni az idomokra öntapadós ívekből. Méretek és betű távolságok megtartásával. Egy lehúzó fólia alkalmazásával egyszerre feltehető egybe a felirat. Mindez a másik géppel valamelyest egyidőben készül majd.
Bocsi,hogy nem válaszoltam nem voltam gépközelbe.Igen,igen rájöttem,hogy mivan ott neked volt igazad.Megnéztem egy másik tzr-en és egy fekete matrica van a jobb oldalon a bal oldalon pedig a szerelőablak.
mennyiség: 0,8 L feltöltési, csere 0,75 L
A motornak nem szabad a kitámasztón lennie annak a talajhoz képest 90°-ban kell állnia. Vizszintes felületen a kerekei.
Amikor a szintjelző csavarnál megjelenik az olaj, akkor nem kell többet önteni. (a motor ne megdöntött állapotban legyen.) a kitámasztón állás is megdöntésnek számít.
az még nem elég hogy 10W-40. Nagyon fontos része a második tag ami az olaj tulajdonságát adja.
Sokan ott tévesztenek, hogy csak azt nézik, hogy SAE10w-40-e.
A teljesítmény mutató az a második tag ami azt jelzi, hogy mit tud az olaj és ennek fügvényében milyen motorba allkalmas, Milyen kiadásúakhoz. Minnél magasabb ennek az értéke az angol A B C betüivel jelölve, annál megfelelőbb az új motorokhoz. pl.: SL, SM. stb. Az "S" jelzés a benzinüzemű motorokhoz a jelzőérték ami állandó az utána lévő karakter pedig a minőségi mutató. Jelenleg a legmagasabb szint az "API SM". Ahol több is fel van sorolva, az annyit jelent hogy korábban gyártott motorokba is allkalmazható.
Vannak még forgalomban kapható olajok amik ehhez a motorhoz elavultak ezen jelzés szerint.
"Teljesítményszint
"S" jelű olajok, a benzinüzemű motorok kenőanyagai Benzinüzemű motorolaj kategóriák
SA - Hatályon kívül.
SB - Hatályon kívül.
SC - Hatályon kívül.
SD - Hatályon kívül.
SE - Hatályon kívül.
SF - Hatályon kívül.
SG - Hatályon kívül.
SH - 1997 előtt gyártott motorokhoz. Minden korábbi előírás esetén alkalmazható.
SJ A - 2001 előtt gyártott motorokhoz egységesen használható.
SL - 2001-ben életbe lépett, szigorított követelményrendszert kielégítő teljesítményszint kategória.
"C" jelű olajok, a dízelmotorok kenőanyagai Dízelüzemű motorolaj kategóriák
CA - Hatályon kívül.
CB - Hatályon kívül.
CC - Hatályon kívül.
CD - Hatályon kívül.
CD II - Hatályon kívül.
CE - Hatályon kívül.
CF - Korábban CD. 1994-ben bevezetett, közepes teljesítményszint feltöltött motorokhoz.
CF-4 - A korábbi API CE kategóriát felváltó közepes teljesítményszint.
CG-4 - 1995-ben bevezetett korszerű kategória az összes korábbi gyártású motortípushoz.
CH-4 - Nagyon magas követelményszintű kategória, a legtöbb jelenlegi amerikai "nehéz dízel" motortípushoz alkalmazható. Kiemelt kopásvédelem és koromdiszpergáló képesség jellemzi.
CI-4 - 2002-ben bevezetett kategória, a CH-4 további szigorított motorfékpadi követelményei és új emissziós előírások jellemzik." - az idézőjelben lévő adatok 2006-os infórmációk szerinti frisseségüek.
Az íráás óta megjelent az SM kategória ami a legmagasabb szint, és ilyet ésdemes keresni. Ha nem tudod mi az ami jó akkor a Midland 10W40 (négyütemű motorokhoz motorolaj) és abból az amelyiknek van ez a jelzése a többi alkategóriával együtt.
részletek itt: http://midland.hu/termek/4_ute...
SAE- 10W40-est, motor emelőn volt a moci és a az ellenőrző csavart a dekniből a (kuplung felől kitekertem).Most a menyiségre nem emlékszem de mindig vártam egy kicsit,hogy lecsorogjon az olaj és amikor megjelent a csavarnál akkor megáltam a töltésel. De ugyan úgy csúszik mint a régi olajal. Még az őnindítót nem vettem le.
Pontosan milyen olajat tettél bele, mert ez az ami nem mindegy és az egy dolog, hogy a korábbi már esetleg használt volt.
SAE 10W-40, API SM? Ez a kettő rá van írva a flakonra (első tagot elől, a máodik tagot hátulján találod? Mennyi mennyiséget töltöttél bele? Milyen fokban volt döntve a motor? Vizszintbe a kerekek és kitámasztóra téve így töltve az oil-t?
Ja most a nyáron raktunk bele egy ujj főtengelyt és kapott egy ujj malossi nikaszilos 70-es hengert. Szerinted bírni fogja a 14-es fogas kereket. Meg most rendeltem meg hozzá egy kuplung szetett.A múltkor írtad,hogy nem jó az olajam hát lecseréltem de ugyanúgy csúszik a kuplung tehát lamella cser lesz belőle.
1. Öszintén még nem néztem meg,hogy most mi is lehet a baj de ezelőtt olyat csinált, és most is azt műveli,indítanám be (tekeri-pöffen egyet és elengedi a bendix).A múltkor azt csináltam vele,hogy a szénkefe tartótt egy kicsit bentebb hajlítottam akkor jó volt egy darabig ill. eddig most megint tologatni kell mert nem mindíg kapja el. Szóval azt mondod faragjak bele kefét?Vagy nem a kefe tartót kellene kicserélni? De a szorulással szerintem nem lehet gond mert a múltkor megzsíroztam (LZS-2).Majd zsétszedem és meglátom mi a baja. 2. A fogaskereket azért kérdezte mert lehet,hogy megveszem mert szerném kímélni a főtegelyt meg a dugót (nem mintha nem menne már ígyís elég gyorsan). De nem szertem ha egy motor erölködés ből megy.
Rájöttél már, hogy mi az amit elnéztél?
Nincs jobb oldalon kivágott kialakított üreg, hogy azt le keljen fedni... Másrészt pedig mégis hová / hogyan csavaroznád fel?
Holnap még körül nézek hátha kell valami,és rákérdezek.
Csak posta lesz jó mert Veszprém megyei vagyok.
Ha nem vinné el Roli egyben akkor légyszi szólj!
Köszi!
(az ár jó,nem törött)
De engem csak így egybe érdekelne!
Én hívtalak ma!
Elvinné egybe a motort, ha csak a sárvédő nincs és ha csak az oldalsó idom!
Ha lehet ne adj el mást róla, mert akkor már nem nagyon fog érdekelni a motor
Kompletten,vagy csak a jobb oldala...
Keveset használt, hibátlan állapot.
Valamint 17.5 dellorto karbi
Keveset használt, hibátlan állapot.
Valamint 17.5 dellorto karbi
Van még belőle valami? :)
vagyis 1500 Ft-ért viheted. ha meg pestről valaki átveszi akkor a posta költséget is megúszod.
A motornak nem szabad a kitámasztón lennie annak a talajhoz képest 90°-ban kell állnia. Vizszintes felületen a kerekei.
Amikor a szintjelző csavarnál megjelenik az olaj, akkor nem kell többet önteni. (a motor ne megdöntött állapotban legyen.) a kitámasztón állás is megdöntésnek számít.
Sokan ott tévesztenek, hogy csak azt nézik, hogy SAE10w-40-e.
A teljesítmény mutató az a második tag ami azt jelzi, hogy mit tud az olaj és ennek fügvényében milyen motorba allkalmas, Milyen kiadásúakhoz. Minnél magasabb ennek az értéke az angol A B C betüivel jelölve, annál megfelelőbb az új motorokhoz. pl.: SL, SM. stb. Az "S" jelzés a benzinüzemű motorokhoz a jelzőérték ami állandó az utána lévő karakter pedig a minőségi mutató. Jelenleg a legmagasabb szint az "API SM". Ahol több is fel van sorolva, az annyit jelent hogy korábban gyártott motorokba is allkalmazható.
Vannak még forgalomban kapható olajok amik ehhez a motorhoz elavultak ezen jelzés szerint.
"Teljesítményszint
"S" jelű olajok, a benzinüzemű motorok kenőanyagai Benzinüzemű motorolaj kategóriák
SA - Hatályon kívül.
SB - Hatályon kívül.
SC - Hatályon kívül.
SD - Hatályon kívül.
SE - Hatályon kívül.
SF - Hatályon kívül.
SG - Hatályon kívül.
SH - 1997 előtt gyártott motorokhoz. Minden korábbi előírás esetén alkalmazható.
SJ A - 2001 előtt gyártott motorokhoz egységesen használható.
SL - 2001-ben életbe lépett, szigorított követelményrendszert kielégítő teljesítményszint kategória.
"C" jelű olajok, a dízelmotorok kenőanyagai Dízelüzemű motorolaj kategóriák
CA - Hatályon kívül.
CB - Hatályon kívül.
CC - Hatályon kívül.
CD - Hatályon kívül.
CD II - Hatályon kívül.
CE - Hatályon kívül.
CF - Korábban CD. 1994-ben bevezetett, közepes teljesítményszint feltöltött motorokhoz.
CF-4 - A korábbi API CE kategóriát felváltó közepes teljesítményszint.
CG-4 - 1995-ben bevezetett korszerű kategória az összes korábbi gyártású motortípushoz.
CH-4 - Nagyon magas követelményszintű kategória, a legtöbb jelenlegi amerikai "nehéz dízel" motortípushoz alkalmazható. Kiemelt kopásvédelem és koromdiszpergáló képesség jellemzi.
CI-4 - 2002-ben bevezetett kategória, a CH-4 további szigorított motorfékpadi követelményei és új emissziós előírások jellemzik." - az idézőjelben lévő adatok 2006-os infórmációk szerinti frisseségüek.
Az íráás óta megjelent az SM kategória ami a legmagasabb szint, és ilyet ésdemes keresni. Ha nem tudod mi az ami jó akkor a Midland 10W40 (négyütemű motorokhoz motorolaj) és abból az amelyiknek van ez a jelzése a többi alkategóriával együtt.
részletek itt: http://midland.hu/termek/4_ute...
SAE 10W-40, API SM? Ez a kettő rá van írva a flakonra (első tagot elől, a máodik tagot hátulján találod? Mennyi mennyiséget töltöttél bele? Milyen fokban volt döntve a motor? Vizszintbe a kerekek és kitámasztóra téve így töltve az oil-t?
Nincs jobb oldalon kivágott kialakított üreg, hogy azt le keljen fedni... Másrészt pedig mégis hová / hogyan csavaroznád fel?