1. A szénkefe nem szokott elkopni (bronz ötvözetű ami tartósabb a hagyományostól), ott valami más gond lesz. Nálad inkább valami szorul és ezért nem tud megfelelő erővel bepörögni. Vagy neked megsérült szénkeféd? (ilyet is fogok majd kérésre azzal a géppel gészíteni. szénkefe rudat tudsz venni a szénkefegyárban. amit magadnak kifaricskálhatsz. vagy küldök neked 2 kis darabot 1500 Ft-ért és méretre-alakra megfaricskálod késel, az eredeti alapján. (mivel a gyári alkatrész az egész indító cserés! Nem kimondottan árulnak úgy szénkefét idevalót (más lenne a helyzet egy szerszámgépnél pl flex vagy dekopír fűrészhez biztos lehet kapni szervízekben) nagy ritkán lehet taláni valamit a motorhoz aki csinál és ezzel foglalkozik, de ritka. Én is csak a gépem elkészültekor tudok majd profin gyártani. Addig meg inkább nem kezdek neki, mivel a gép pontosan és hamar elkészíti.
A szénkefe gyár minta alapján és méretezett rajz szerint készít neked, azt ha jól emlékszem kb. 2500 Ft ért, de azt már nem tudom, hogy ez db vagy pár.
2, Alap gépnél nem forgatja ki még 13-ast sem nagyon szerintem, mivel az 5.-et is alig vitte, bár pont, akkor volt benne mikor a motorban ferdén állt a dugó ami visszavett a teljesítményből a megnöbekedett surlódási felület miatt.
Tuningolt TZR vagy RS és egyéb tuningolt motornak AM6 blokkjára való.
Vagy, ha olyan az áttételed ami ezt indokolja.
Köszi a választ .Lenne itt még valami önindítóhoz hol kapok szénkefét illetve érdekelne hogyan viselkedett a tizennégyes fogaskerékkel a mocid? Jobb vagy roszab lett vele?
Jeladóházban, egy mágneses hall sensor egy elektronuikai panelon. smd ellenállással és két smd kondival. Ha a hall sensor már eleve meghibásodik olyat nem fogsz kapni ami bele jó is lesz. Ha pedig nem megfelelő a szög ami igen könnyen előfordul, mert a hall sensorban merőlegesen kell kapnia a mágnes jelet és a legkissebb rossz poziciójú elmozdulásra már nem reagál.
Bárjmit is kókányolsz, ha még nagy véletlenül is pillanatnyilag működik, az nem lesz tartós, mert a túlfesz miatt megy tönkre az elektronika és az ellen nem védted meg, ha az elektronikához hozzányúlsz már eleve lehet többet nem fog működni.
Ezért egy másfajta módszert fejlesztek ki ami megoldja a gyári hibát, általam tervezett megoldás nem egy rövid ideig tartó megoldást ad. hanem hosszútávút. pont azért fejlesztem ki, hogy később ezzel ne legyen gond és feleslegesen ne keljen rá költeni 20 000-eket. mert az mindig tönkremegy a gyári csak kinek hamar. kinek később. váratlanul. Ismerek olyat aki már 3x vette meg a gyári szettet, és az utolsó alkalommal csak 1 km-rt működött. Szóval gyáriban ne gondolkodj. Azt pedig ami rossz nagy valószínűséggel nem fogod tudni megoldani, hogy később ne legyen vele megint baja.
Én is egy nagyon komoly gépet építek meg, nem kevés pénzből, hogy akár ezt a problémát is orvosolni lehessen. (anyagi hiányok miatt csúszik az egész projekt. és nem pár ezet Ft ami hiányzik... vagy 1 v. 2 db YAMAHA jeladó ár... hanem lényegesen több, szal ebből talán jövőre lesz majd valami remélhetőleg.)
Ez kivétel nélkül ott az elektronika elromlik az összes TZR-en. Nincs mit tenni. míg ki nem fejlesztek egy módosítást, hogy egyszer és véglegesen tudjon működni elromlás nélkül. Sajna erre várni kell anyagi hiányok miatt, hogy a technológiai felszerelés is amivel készül az elkészüljön, mert brutálisan drága. Egy új tzr árába kerül, de megéri mert nem csak erre lesz allkalmas. Addig meg szíves türelmet... Ezzel kijátszató lesz majd a YAMAHA 20000 Ft-os jeladó biznisze, amire nincs garancia, hogy ne romlana el újra. Az általam megvalósítandó módósítás mindezt a problémát megszünteti majd. Mágnes sem kell hozzá, mint mágneses tulajdonságu fizikai elem, mert az csak mechanikai kapcsolatot hoz majd létre, de lehet, hogy eleve új meghajtót is készítek kompletre a házhoz, a benne lévő elektronika meg, javítható lesz könnyedén, ha mégis elrolana, de nem tartom valószínűnek, hogy az bekövetkezne mert direkt úgy lesz megalkotva, hogy az ne romoljon el.. Esetleg tiszttani kell majd, de azt sem sűrűn, csak ha már nem mér az óra ami látványos lesz mert a menet közbeni folyamatos 00 jelzés erre utal, hogy túl sok a szennyeződés.
Debrecen!Itt vannak a képek róla!Posta megoldható.Frissen olaszból behozott gép.Oldalidomon kivül minden van!Akár egyben is eladó egyben 150 eft a fix ára.De alkatrészenként is eladó.Motorja inditható Arow kipuffogó rendszerrel.
képet a jobb odali idomról (egy másik böngészővel próbáld meg, vagy más képkiterjesztésre konvertáld.) Milyen luk az ott jobb oldalt?... mert ott nincs amit rá kéne pattintani plussz 1 lemezcsavar csak a bal oldalon az idom közepén.
2003-tól gyártott motorok ilyenek. Arra a nagy négyzetes jukra megy rá egy kis 4 szögletes 4 fülü bepantintós 1 llemezcsavaros idom. ha te kör alakú részre gondolsz oda nincs idom , bár van amit letet oda rendelni mertn éppen véletlenül beletolható, de nincs rá semmi garancia hogy az neked rázkódásra nem fog kiesni. amúgy egy gumisszerű fekete peremes hengeres 1 oldalról zárt, de nagyon pici furatt a közepén. Talán ilyenre gondolsz?
Jobb oldalon 2 nagyobb méretű idom van, így bal oldalon 3 idom ból épül össze. Az a LUK a bal pédalon a gyertya szerelő ablaknak van, hogy gyertya cserére ne kelljen minden idomot leszedni csak azt a négyzetes keretet. Amit 1 csavar tart, a bal oldali legbnagyobb idommal.
A jobb oldali idomon és van szimetrikusan a bal oldalalhoz képest csak míg a bal oldalon van"lyuk" a kis műanyag alatt addig a jobb oldalon nincs csak az idomra rámegy rákell pattintani és 1 csavar fogja.
2003-tól gyártott tzr-eken Jobb oldalon nincs szerelő ablak gyárilag. A bal oldalra meg gyárit kivételesen megfizethető áron lehet kapni a HAMAHA-tól. kb. 1-2000 Ft.
kezelési útmutató szerint, ha motorban csörömpölést hallasz használj ólómmentes benzint, minimum 95-öst.
Ha ezek után is gond van az vmi mechanikai probléma lesz.
Neked nincs véletlen,vagy nemtutsz a jobb oldali idomon azt a kis fekete műanyagot amit rákel pattintani"szerelőablak"a jobb oldali kellene mert a bal oldali megvan.Képet kiválasztom de nem tölti fel..:/
A motoron előzőleg egy leovince v6 volt, nem igazán ment, nem is fogyasztott (100-on 4 liter körül )
Most felkerült rá egy R2-es cső
még rosszabb lett, se nyomaték se erő, pörög a motor, 10 felett is de nem halad.
és ami a legnagyobb baj, hogy terhelésnél mikor nagyon pörgetve van, 5,6 -odik sebességben elkezd csörögni(szerintem a hengerből)
a leovincivel nem csinálta ezt, csak gyári karbival.
próbáltam már 100 as fúvókával 92 vel most 85 van benne, de a nagyobbakkal csak megfolytottam nem emnt.
alpjáratit is tettem bele 60 asat még rosszabb, most 50 es gyári
tű W7, volt benne W1 stb, semmi, nagyobb légáteresztésű szivaccsal is néztem kevesebb levegővel is, semmi.
gyújtáson kellene állitani vagy nem lehet, már nem tudok mit tenni.
a régi mocin ugyan ezek voltak , azt ugy vettem, 7-8 litert evett 110 volt a vége de kétszer igy ment
mondjuk ez mitől menjen ha nem eszik...
nagyon nagy segitség lenne merrefelé induljak el mert már unom a szerelést, a környéken meg nincs jó szerelő
A szénkefe gyár minta alapján és méretezett rajz szerint készít neked, azt ha jól emlékszem kb. 2500 Ft ért, de azt már nem tudom, hogy ez db vagy pár.
2, Alap gépnél nem forgatja ki még 13-ast sem nagyon szerintem, mivel az 5.-et is alig vitte, bár pont, akkor volt benne mikor a motorban ferdén állt a dugó ami visszavett a teljesítményből a megnöbekedett surlódási felület miatt.
Tuningolt TZR vagy RS és egyéb tuningolt motornak AM6 blokkjára való.
Vagy, ha olyan az áttételed ami ezt indokolja.