háhá így mér érthető:D én is így járattam a volt motorommal (aprilia rs 50) és járatás végére nagyon lomha volt majdcsaknem darabokra szedtük a gépet és mikor semmi más nem lehetett a végére jutott a kipu hát és igen ki lett égetve és utánna nagyon pöpec volt :D
Sportkipufogó nem tud tönkremenni tudtom szerint ..
Szerintem karbit kell belőni , nagyobb fúvóka ilyesmi.
Aztán ha az se jo akkor már dugulás a kipuba karbiba iesmi ..
Ez csak egy Tipp én se nagyon vágom annyira témát..
Sziasztok!
Már korábban irtam, hogy ilyen prolémám van a motorral, hogy 7500 és 9000 között nem megy egyszerűen erőtlen ez főként nagyob fokozatba jellemző.Nekem egy gianelli sportkipu van rajta, de felraktam a gyárit azzal meg normálisan megy.Ha a karbin állítok akk job lesz vagy tönkrement a sportmkipum vagy valami lerakódás lehet benne bejáratéás miatt mivelekkor nem volt nagyon forgatva?
Valaki pls mondja meg hogy mi a baja.
Meglett a motor hibája.Amint láttam neked is gianelli kipufogód van, mint nekem is.Annyit csináltam levettem a gianellit és felraktam a gyárit és jó lett.
Kipucoltam a karbit de nem lett jobb tőle a motor meg beszéltem szerelőmmel és ő azt mondta hogy rakjam rá a gyári 12-es fogaskereket és majd ettől jobb lesz de egy kicsit lassabb is.
Sziasztok!
Az a kérdésem ti hogyan szoktatok pucolni tzr-en karburátort csak kompresszorral, mert olyat is hallottam hogy nitrohigítóval is szokták csak szerintem az szétmarja az uszot mert ugye az műanyag meg olyat is láttam hogy kifőzték?
Valaki pls irja meg hogyan lehet a leghatásosabban kipucolnim, mert sztem kompresszorral nem lehet olyan jól mert tale van csomó furattal.
Szerintem karbit kell belőni , nagyobb fúvóka ilyesmi.
Aztán ha az se jo akkor már dugulás a kipuba karbiba iesmi ..
Ez csak egy Tipp én se nagyon vágom annyira témát..
Már korábban irtam, hogy ilyen prolémám van a motorral, hogy 7500 és 9000 között nem megy egyszerűen erőtlen ez főként nagyob fokozatba jellemző.Nekem egy gianelli sportkipu van rajta, de felraktam a gyárit azzal meg normálisan megy.Ha a karbin állítok akk job lesz vagy tönkrement a sportmkipum vagy valami lerakódás lehet benne bejáratéás miatt mivelekkor nem volt nagyon forgatva?
Valaki pls mondja meg hogy mi a baja.
Engem 2009-es tzr-re érdekelne gyári 11-es első lánckerék, ilyened van?
Az ultrahangozás meg pláne.
Az a kérdésem ti hogyan szoktatok pucolni tzr-en karburátort csak kompresszorral, mert olyat is hallottam hogy nitrohigítóval is szokták csak szerintem az szétmarja az uszot mert ugye az műanyag meg olyat is láttam hogy kifőzték?
Valaki pls irja meg hogyan lehet a leghatásosabban kipucolnim, mert sztem kompresszorral nem lehet olyan jól mert tale van csomó furattal.
sötét plexi megvan még?