Szevasztok
Olyan segítség kéne nekem,hogy tzr hez kéne kormány csutka jobb/bal-ra is szükségem lenne lehetőleg minél előbb ha valakinek van legyenszives írni!
előre is köszi
Olcsóbban vagy azonos áron, ha nem is ocsóbb, de ami biztos jobban jársz, ha ezt az alkatrészt inkább ÚJAT CSINÁLTATSZ (garanciával! megér ennyit). Nekem jobb lett mint mikor a motort gyári új állapotból kihoztam a szalonból. (nem tudhatod milyen az amit használtat kapnál -meddig lesz működő és nincs is rá garancia-.
Mellesleg mivel gyári, akkor az egy rakat fos lehet csak.
Akit meg ismerek és készít, az újjakat, gyorsak, és megbízhatóak, mellesleg profik és nem drága 1 év garival. Ha az elkészülte után be kell állítani a keménységet azt is megcsinálják. (ha nincs adat, akkor csak úgy, hogy a te gépedten kipróbálod. ) bp-iek, de postázás is megoldható, vagy feljösz, 1 nap míg megcsinálják.. kipróbálod, ha nem jó, állítanak rajta, míg jó nem lesz. és viszed. persze a motor jó lenne, ha ott lenne, mert úgy tutod letesztelni jó e a keménysége. Nekem 3x szedtük ki a motorból mire a közép állapotban volt a jó. Hogyha ezzel kéred, akkor lehet elsőre jó lesz.
Első körben arra gondolnék, hogy a dugattyú illesztése vagy a gyűrűhézag túl kicsi. Érdemes lenne szétszedni és belenézni, hátha a hengered még megússza a nagyobb bajt...
Sziasztok! Egy marha nagy SEGÍTSÉGET KÉRNÉK. Szóval az a helyzet hogy dugó cserés volt a motor, mert kilyukadt, azt mondták azért mert nem kapott levegőt a kiegyenlítő tartály. A motor belett rendesen járatva(3teli tankot kellet kimotorozni+0,5dl 2t olaj a tankba) 1200km-t ment eddig ezzel a dugóval és már 4x megszorult( befékez a hátsó gumi..), nos én egyből rákuplungolok és szépen kiengedem a kuplongot és szépen vissza jön a fordulat és megy tovább( így a negyedik szorulás után is ugyan úgy megy, mintha semmi se történt volna, igaz minimálisan csörög). Valaki okos mondja már meg hogy ez mitől lehet? Én arra tippelek hogy félre fúrták a hengert(YAMAHA Kalmárnál Szegeden csinálták). Legyetek szívesek segítsetek!
Sziasztok!
Már korábban irtam, hogy ilyen prolémám van a motorral olyan:most volt bejáratós és egyszerűen 5.-be és 6.-ba nem megy túl a fordulat 7500-nál, csak ugy ha visszarakom egyet kettőt és akkor rendesen leforog 6.-ba is, tehát 7500 és 9000 között egyszerűen 5.be és 6.-ba nem megy, de 9000-től meg megint megy mint az állat.
Szerintetek ez kapcsolatban áll azzal, hogy a karburátor kivülről is benzines, tehát vhol rossz a tőmítés és ahol a légszűrő rámegy a karbira ott az a cső belülről benzines?
szia, nézd meg a vízpumpát működik-e, nem levegős a rendszer vagy nincs elég víz ezis lehet a probléma. Vízpumpát úgy ellenőrzöd, hogy leszeded a hűtőt és a blokkot összekötő csövet és indítsd be a motort. Ott minden látszódni fog. indításról fogalmam sincs, ha hülyeséget írtam szóljatok.
Nemrég vettem egy 2008-as TZR 50-es "rakétát". Egy hibája van neki, mégpedig az, hogy az önindító nem éppen tökéletesen működik. Hidegen néha elsőre beindítja a motort, de melegen kb. a nyolcadik gomblenyomásra indítja be. A másik dolog pedig, hogy megyek a motorral kb. 7-8 km-ert megállás nélkül és bevillan a hőfokjelző lámpa, pedig csak utazó tempóval megyek a motorral... Ehhez szeretnék segítséget kérni.
Köszi ;)
Igen jártam igy én is!15km-en keresztül igy szenvedtem.Ment 500-600 métert aztán egy puk és se kép se hang.Hagytam ki gurulni és toli mert az aksi offos volt.Majd be értem az utcánkba persze elötem mögötem a többiek mocival kisértek.A ház elött 50 métere megint le állt,az hítem ott a helyszinen felgyújtom! .Erre az egyik tesóm átforditotta a benzin csapot on-ból tartalékra.És ment vele 5km-ert majd le hordott mindennek.Igaza volt nem gondolkodtam.Nem mondom,hogy a tiédnek ez lesz a baja de benne van az is ,hogy csak nem jut benya a rencerbe.
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem, mivel a TZR-em használhatatlanná vált, mivel olyan hibát produkál, hogy még hidegen megyek vele 5-600 métert és erőtlen lesz a motor majd később le is áll menet közben! Mivel sebességbe van ilyenkor elég szépet fog a hátsó kerék így esőben egyszer el is dőltem vele. :S Álló helyzetben szépen indul a motor utána.
Találkozott e már valaki ilyen problémával vagy tudtok e tanácsot adni?
Értdeklödnék komplett idom után nem csak az oldalsó hanem minden farok idom meg tank meg sárvédö is kéne.Árajánlatokat ide!Horror árakkal ne dodálózzon senki.köszönöm!
Van vmi hír a motorodról, mert azt mondtad, hogy ezen a héten viszed szerelőhöz?