Kimondottan teszt céllal vettem régebben egy 14-es lánckereket "JT" márka, akit érdekel 1500 Ft-ért eladó. Nem volt sokat, csak kb. 60 km-et használva. (Itt csak porosodik.)
Minarelli AM6-os blokk tengelyre való. belső fogszáma (Z) 12 , külső fogszám 14.
420-as típusú lánchoz. kép
Nekem elég volt spárgával fel fogatni a 4 furatba befűzni és a kartont átlukasztani, ha nedves helyen vagy esőbe mész a karton elázik.
Ekkor valami vízállóbb anyag jobb lenne, azon a felén a vázhoz érjen a lap, ne a rácshoz.
Az eredendő probléma, hogy a motor annyira hideg, hogy a "cirkó" nem indul be, ezért a "léghűtés" is behűt még inkább miközben a motor meg melegedne üzemhőre. Ezt az üzemhőre melegedést segíti az, hogy a menet irány felől letakarod a hűtőt, de ne a váz és a hűtő közé tedd, hanem a vázra, de fedje le azt a hűtő területet.
Kérdem? Valakitől,hogy mekkora a 125 YAMAHA hűtő. Csak melegszik a motorom !.Szerintem kevés a hűtése a mocinak .Még mielőtt valaki meg kérdezné a termosztát ujj a hűtő tiszta a szivattyú mükszik a víz járatok tiszták a viz szint is megvan(a hűtőbenis a tarályban is) mit kell még megnézni? Szerintem kevés a hűtő felülete..( De lehet,hogy nincs igazam).
Szia
Van a csavar végén egy pici gumigyűrű +tömítő alátét.
Nézd meg az állapotát mindkettőnek.Fontos hogy a ház is tiszta legyen,mert a porlasztó alján gyűlik össze a sok piszok.
Az akkud nem tudja megpörgetni, nincs elég áram a megfelelő bepörgetésre, vagy annyit indítóztál egy egy alkalommal hogy felmelegedett és megszorult egy részen az indítód, ez lassítja a fordulatot, és nagyobb erőt igényelne amit az akku nem tud leadni.
rosszabb esetben mágnes sérült a sapkán. Vagy a blendix nem megy ki ami a lendkereket beforgatná.
Blendixet műszerolajjal kenni a henger lemezeknél megjáratni, ha az a gond, elötte megtísztítani rozsda vagy más szenytől.
általában ezek közül lehet valami gond. Válasz. . . csak rajtad múlik.
Van egy 2008-as Yamaha TZR 50-es gépem, és olyan probléma merült fel vele kapcsolatban, hogy önindítóval egyszerűen nem tudom beindítani, csak tekeri de nem pöffenti be a motort. Tolásra pedig indul a motor. Ha van valaki aki tudna ebben segíteni, azt nagyon megköszönném! :))
Pl kellékes kis motoror boltba itt pesten lehet kapni nem olyan drágán. az amit te 500 Ft-ér tesz bele, az nem domború, és így kisebbet teret látsz nem lesz olyan mitha gyári képet kapnál mikor belenézel. Viszont a 3000 Ft-ot elírtam, az db-ra vonatkozna és gyári képet ad vissza. A csak sima üveges ezért nem jó, ez direkt autó visszapillantó tükör javítós... nem terem minden sarkon.
Kapaszkodót amit találtam ez sem olcsó, nem tudom a yamaha mennyiért adja, én ennyiért találtam átszámolva kb. 28 000 Ft + post költség.
Ennyiért tudok neked. Lehet a yamahától is ennyi. vagy akár olcsóbb is lehet. Kérdezd meg tőlük is.
igen, de nekem bontott kell
tükröket is cserélni akarom nem véletlen nem csináltattam bele, am meg itteni üveges 500ftért tesz bele új tükröket de a tartója sem vmi szép és hát legyen szép na!:D
Tükör az drága ha venni akarsz, csináltasd meg, ennél olcsóbban nem úszod meg (kb 3000/ pár - domború tükör) de mintha már kérdezted volna ezt, nem is túl rég.
A gyári, a yamahánál kb 7-8 E /db/oldal.
Minarelli AM6-os blokk tengelyre való. belső fogszáma (Z) 12 , külső fogszám 14.
420-as típusú lánchoz.
kép
tudna nekem valaki színkódot adni kék 2005ös tzr-hez?
Ekkor valami vízállóbb anyag jobb lenne, azon a felén a vázhoz érjen a lap, ne a rácshoz.
Az eredendő probléma, hogy a motor annyira hideg, hogy a "cirkó" nem indul be, ezért a "léghűtés" is behűt még inkább miközben a motor meg melegedne üzemhőre. Ezt az üzemhőre melegedést segíti az, hogy a menet irány felől letakarod a hűtőt, de ne a váz és a hűtő közé tedd, hanem a vázra, de fedje le azt a hűtő területet.
aztán írd meg milyen lett... (télen / hideg időben ez javasolt)
Van a csavar végén egy pici gumigyűrű +tömítő alátét.
Nézd meg az állapotát mindkettőnek.Fontos hogy a ház is tiszta legyen,mert a porlasztó alján gyűlik össze a sok piszok.
Valaki letudná írni a gyűrűtörés jeleit?
rosszabb esetben mágnes sérült a sapkán. Vagy a blendix nem megy ki ami a lendkereket beforgatná.
Blendixet műszerolajjal kenni a henger lemezeknél megjáratni, ha az a gond, elötte megtísztítani rozsda vagy más szenytől.
általában ezek közül lehet valami gond. Válasz. . . csak rajtad múlik.
Van egy 2008-as Yamaha TZR 50-es gépem, és olyan probléma merült fel vele kapcsolatban, hogy önindítóval egyszerűen nem tudom beindítani, csak tekeri de nem pöffenti be a motort. Tolásra pedig indul a motor. Ha van valaki aki tudna ebben segíteni, azt nagyon megköszönném! :))
Kapaszkodót amit találtam ez sem olcsó, nem tudom a yamaha mennyiért adja, én ennyiért találtam átszámolva kb. 28 000 Ft + post költség.
Ennyiért tudok neked. Lehet a yamahától is ennyi. vagy akár olcsóbb is lehet. Kérdezd meg tőlük is.
tükröket is cserélni akarom nem véletlen nem csináltattam bele, am meg itteni üveges 500ftért tesz bele új tükröket de a tartója sem vmi szép és hát legyen szép na!:D
A gyári, a yamahánál kb 7-8 E /db/oldal.
tükröket keresek és hátsó kapaszkodót!
2003-tól YAMAHA TZR 50 / MBK X-POWER, Bal (left)-első (front)
Ettől sokkal rosszabb állapotban.