A tiedben hány km van?Amugy az enyémben ugyanolyan gyárival megegyező telejesítményű henger került, mint eddig is volt és ezért nem értem, mert azzal meg ment, meg 120-as fuvóka van benne ugyhogy sztem annak elégnek kell lennie:D
Szia! NEkem is volt ilyen problémám nekem az volt a baj, hogy kicsi volt a gyertya hőértéke(NGK BR9ES) és így leolvadt az elektróda vettem bele nagyobbat (NGK BR10ES) és máris jó volt :)
Hát ahogy mondtad a motor még bejáratós, nincs benne netán a gyári fojtás? Nekem is pontosan ugyan ilyen problémám van, szerelőm azt mondta hogy nem kap elég benzit. Kikel cserélni nagyobbra a fúvókát. Vagy karburátor tisztítás passz. Jövőhét vége felé remélem meglesz a nekem az új fúvóka és akkor remélem megszűnik ez, majd megírom :)
Amúgy pontosan hány km is van a tiedben?
Sziasztok!
Nekem olyan problémám van a motorral, hogy most volt bejáratós és egyszerűen 5.-be és 6.-ba nem megy túl a fordulat 7500-nál, csak ugy ha visszarakom egyet kettőt és akkor rendesen leforog 6.-ba is, tehát 7500 és 9000 között egyszerűen 5.be és 6.-ba nem megy, de 9000-től meg megint megy mint az állat.
Nemrég vettem egy 2008-as TZR 50-es rakétát. Egy hibája van neki, mégpedig az, hogy az önindító nem éppen tökéletesen működik. Hidegen néha elsőre beindítja a motort, de melegen kb. a nyolcadik gomblenyomásra indítja be. Ehhez a kisebb problémához szeretnék segítséget kérni valakitől, aki egy kicsit ért hozzá.
Köszi! ;)
letort tudod a rugonal az also csatlakozasi pont de oda adom az egeszet es gyartsanak nekem egy komplettet es a rugot tegyek at
es alitsak be kozepesre oszt kesz
Nem fogod tudni beáálítani, ahhoz szét kéne szedni, és a rugó nyomás miatt is nem javasolt nem hozzáértőknek. Főleg, hogy garanciás nem javasolt piszkálni. Bízd rájuk. és a felelőség akkor az övéké. Ha nem jó a keménység inkább küldesd vissza, és beállítják olyan irányba ami szerint neked nem jó a legutóbbi. Nekem a közép állapot volt a jó a (3. változtatás), az elötte kettő az a szélsőséges állapotok voltak) de már írtam.
Mint írtam, ha ezt beállítják neked, akkor még tudnak később is változtatni, ha szükséges.
Viszont, ha gyenge, akkor koppan, ha erős akkor téged dobál a motor. A középállást pedig olyan megfelelő szintű...
biztos megcsinálják... MÁV-nak is ők csinálnak lengéscsillapítókat... Szal nem kezdők! A rugót is add oda, mert az is egy infó hozzá... Mindent visszakapsz úgyis, ha kész van.
mostmar surgose valt a hejzet eltort a rugom alja en debreceni vagyok de apum gyakran jar pestre kiszedetem a rugot felvittetem vele pestre elote beszelek kárászyval hogy eltudja e valalni.
megtudnad mondani neked meik bealitas volt a jo mert bealitom enis azt...
de azt amjd a szerelo fogja am tudni alitgatni vagy csak ok?
Korábbabn eláttál hasznos tanácsokkal, mikor tuningolásra készitettem fel a motor, most ismét segitségre lenne szükségem!
A hengert ugye lecseréltem egy top trophyra, a kipu v6 volt, tettem rá egy 19 es karbit, később egy vadi új 21 -est, kicseréltem a kuplungot is egy komplett top racingra.
a légszűrőt, mely gyári, nyitottra csináltam, szivacs benne kicserélve nagyobbb légáteresztésűre, a cső teljesen kitágitva.
a karbiban 85 ös főfúvóka van, de akár mennyit kisérletezgettem már az istennek sem tudom előhozni azt a bizonyos erőt belőle, mikor 8000 nél megindul (gyárin is megvolt) meg az előző tzr ben is ami ugyan ezt a kiput hengert karbit tartalmazta.
KÉt hónapos szerelés után meguntam, többet nem tudok vele.
már bejárattam 2900km van benne.
hogy membránt kellene e cserélnem vagy állitani az úszószinten...passz..tű helyzetet mindent próbááltam, semmi.
19 es karbiban 100 as fófúvókával pont 8 ezernél behorkolt, a mostani 21 essel 6 osban teljes gáznál 10500 a vége ha kicsit visszaengedem a kart 11000 ig lassan elvánszorog, nem tudom mi lehet az oka..
a fogyasztás nem lett drasztikus, 5 liter kürül van. az előző tzr 8 litert evett simán , de ehhez képest jóval erősebb volt.
remélem mindent leirtam amire szükség lehet
köszi a segitséged előre is, és annak is aki el tudna látni hasznos ötletekkel!
Persze!Ahátsó nem téma sima autó emelö+1-2 segitö kéz és már emeled is.Csak ne engedjétek elborulni!Kókány de müködik föleg ha más nincs és 100km-re vagy othonról a lánc meg olyat nyult,hogy leugrott.De nem csak kényszer helyzetre jó ez hanem gyors szervizre is!
meggyőzött egy haverom h próbáljam ki a V2-es 250-es gépeket. Hyosungot akarok következőre, jogsi már készülőben. Nem lenne pénzem, csak ha eladom plusz nyári meló
de ettől függetlenül jó kis gép, nem adnám el szivem szerint
Amúgy pontosan hány km is van a tiedben?
Nekem olyan problémám van a motorral, hogy most volt bejáratós és egyszerűen 5.-be és 6.-ba nem megy túl a fordulat 7500-nál, csak ugy ha visszarakom egyet kettőt és akkor rendesen leforog 6.-ba is, tehát 7500 és 9000 között egyszerűen 5.be és 6.-ba nem megy, de 9000-től meg megint megy mint az állat.
Nemrég vettem egy 2008-as TZR 50-es rakétát. Egy hibája van neki, mégpedig az, hogy az önindító nem éppen tökéletesen működik. Hidegen néha elsőre beindítja a motort, de melegen kb. a nyolcadik gomblenyomásra indítja be. Ehhez a kisebb problémához szeretnék segítséget kérni valakitől, aki egy kicsit ért hozzá.
Köszi! ;)
Érdeklőnék, hogy bal első lábtartó van e? És ha igen, mennyiért?
Köszi!
Midland syncron 2T
Az amit képen látsz az egy nagyon régi kép a nálad belinkeltnél.
A magyar képviselet oldalán ( fenti link) láthatod a teljes leírását.
Váltóba pedig ez, ha midland kell: Váltóba Midland, 10W-40 félszintetikus
Régebben irtál egy midland olajat amit azt mondtál, hogy szerinted nagyon jó az ez az olaj:http://www.olaj24.hu/T/midland...
es alitsak be kozepesre oszt kesz
Mint írtam, ha ezt beállítják neked, akkor még tudnak később is változtatni, ha szükséges.
Viszont, ha gyenge, akkor koppan, ha erős akkor téged dobál a motor. A középállást pedig olyan megfelelő szintű...
biztos megcsinálják... MÁV-nak is ők csinálnak lengéscsillapítókat... Szal nem kezdők! A rugót is add oda, mert az is egy infó hozzá... Mindent visszakapsz úgyis, ha kész van.
megtudnad mondani neked meik bealitas volt a jo mert bealitom enis azt...
de azt amjd a szerelo fogja am tudni alitgatni vagy csak ok?
Korábbabn eláttál hasznos tanácsokkal, mikor tuningolásra készitettem fel a motor, most ismét segitségre lenne szükségem!
A hengert ugye lecseréltem egy top trophyra, a kipu v6 volt, tettem rá egy 19 es karbit, később egy vadi új 21 -est, kicseréltem a kuplungot is egy komplett top racingra.
a légszűrőt, mely gyári, nyitottra csináltam, szivacs benne kicserélve nagyobbb légáteresztésűre, a cső teljesen kitágitva.
a karbiban 85 ös főfúvóka van, de akár mennyit kisérletezgettem már az istennek sem tudom előhozni azt a bizonyos erőt belőle, mikor 8000 nél megindul (gyárin is megvolt) meg az előző tzr ben is ami ugyan ezt a kiput hengert karbit tartalmazta.
KÉt hónapos szerelés után meguntam, többet nem tudok vele.
már bejárattam 2900km van benne.
hogy membránt kellene e cserélnem vagy állitani az úszószinten...passz..tű helyzetet mindent próbááltam, semmi.
19 es karbiban 100 as fófúvókával pont 8 ezernél behorkolt, a mostani 21 essel 6 osban teljes gáznál 10500 a vége ha kicsit visszaengedem a kart 11000 ig lassan elvánszorog, nem tudom mi lehet az oka..
a fogyasztás nem lett drasztikus, 5 liter kürül van. az előző tzr 8 litert evett simán , de ehhez képest jóval erősebb volt.
remélem mindent leirtam amire szükség lehet
köszi a segitséged előre is, és annak is aki el tudna látni hasznos ötletekkel!
Köszi
volt egy fórumtársunk pár hete aki akart venni, de szerintem ő már vett. Ha még ittvagy írj hátha tetszik a gép
Sok sikert az eladáshoz..
de ettől függetlenül jó kis gép, nem adnám el szivem szerint