Mágneses rész túl messze van nekem a jeladódtól vagy mi az..
HA kézzzel elkzedem huzagatni előtte a mágnest akk jó..
Egyébként nem tudnád leírni a beállítását mert odáig eljuttottam az ő használati utasításán h megvan a kerékátmérő de nem értem tovább h mit kezdjek azzal vagy hogy...:S
KÖszi
Valószínű a mágnes rész a szar mert ien fos felfogatója van az is küllőre én felraktam rá jól de nem jó lehet h az a baja..!
De nem baj mert ha sikerülne beállítani haverom simsonján akk az megveszi xD
nincs a közeledben lengéscsillapító szerelő? autós kamionos az mindegy, ha közelbe van én inkább oda vinném. Mondjuk kárásziék jók mert újat gyártanak, a szerelők csak felújítják általában.
Én úgy csináltam, hogy megbeszéltem velük egy nyitási időpontot, hogy mikor van erre idejük elkészíteni. Motorral elmentem oda, és ott kiszedtük a gépből, megnézték mondtak kb. 10000 - 18000 ig árat, hogy ezen belül lesz, és megnézték van-e hozzá alkatrészük készleten, el tudják-e készíteni aznap vagy mikorra lenne kész. Megmondták, hogy ma el tudják készíteni. így megvártam, míg megcsinálják. Addig közben elmehetsz várost nézni, én inkább ott maradtam. Mikor elkészült 13000-ban "egyeztünk" meg, amit ők mondtak. Majd ezek után többszöri állítások és kipróbálások után beállították megfelelő keménységre, aminél jó ha "helyszínen" ki lehet próbálni... és persze úgy, hogy nem csak ráülsz hanem mész is a motorral, nem messzire, csak annyira, hogy érezzed megfelelő-e vagy kényelmetlen. Így mire a megfelelő keménységre beállították 2x kellett kiszedni még a motorból. Azon okból hogy nem volt rendelkezésre adat a keménység beállítására. Korrektek voltak. Ezért is ajánlom őket, és nem drága. Mellesleg nekem közel volt mint egy ismerősöm amit vidéken mondott, ami meg még többe is került volna.
A gátló festésére 3 szín közül választhattam (piros, sárga és fekete). Én az utóbbi színt kértem.
célszerű több kerékfordulatot lemérni egyben, mert kisebb lesz benne a hiba
(sokkal)
Lehet fix kimért távolságot tolni, és a kerékforduattal számolni, de egyszerűbb 10 kerékfordulatot tolni (terhelve!) és a kapott értéket tízzel osztani
lemérni úgy tudod ha a talajon megjelölöd és a kerék oldalán honnan indultál, majd tolod 360°-ot és mikor a lelölésed a keréken ismét a talajhoz ér, akkor oda is húzol egy vonalat a talajra, a talajon a két vonal távolságát leméred. Az eredmény beírható a bringás órába. Mint kerület.
Az árban a rugó nem valószínű, hogy benne van, azt az eredetiről rakják át. Amennyiben nincs meg a rugó, így annak készítése megnöveli a gyártási időt, és a költségeket.
RoilGold [13205] 2009. július 3. 07:33 jelenleg itt láthatod milyen lett. A 3 képből az első kettő az eredeti, a 3. pedig amilyen lett az új. A rugó és a felszerelésre a szemek a végein a gyáriról kerültek át. Ebben az újban műanyag alkatrész egyedül a tömítőgumi. A gyáriban pedig virít az a fehér a tengelyen, és a porvédő is műanyag.. nagyon gagyi A rugó akkor "sérült" meg, amikor rátették az újra, mert nem lehetett máskép befogni. összenyomáskor sérülhetett meg. De kit érdekel, az a pici anyag hiány a bevonatról, ha olcsón és jól gyorsan dolgoznak.
Nekem annó13000 Ft volt de, akkor az áfa még 20%-os volt. pont a váltás előtt pár héttel tudtam megcsináltatni.
Utána már többe került, nem csak az áfa miatt, mert volt aki már ment azóta oda, de neki más is volt. Én nem mostanában csináltattam, eltelt pár év azóta, és még mindig ugyan olyan jó. Strapabíróbb mint az eredeti gagyi gyári. Árakat ők mondanak majd, én leírtam hogy ha csak sima gátló kell akkor mire számíthatsz kb. árban, és időben. De minden az egyedi helyzettől függ. Látatlanban nehéz nekik is bármit mondani, én sem mondanék inkább árat, ezt is csak mint viszonyítási alap. Ezért jobb, ha személyesen felkeresed vagy telefonon amit lehet megbeszélni velük. Élőben pedig konkrétan látják mi a helyzet és pontosabb árat is tudnak mondani. De nem lesz 55-80 E mint az a gagyi Yamahától újként. + várakozási idő... stb.
Én meg vagyok elégedve velük teljes mértékben, ami nagy szó nálam mivel nagyon kevés azon készült termékek amivel megelégedéssel szólhatok. Összességében nézve a TZR mint motor nem vagyok megelégedve, milyen ratyi-gagyi alkatrészekből rakják össze, tekintve a km óra jeladókat amik rendszerint tönkremennek az összes digitális km órás motornál, és a yamaha módszer szerinti javítás költsége amik és azt milyen áron. A szerviz szolgáltatásuk... az is hagy kívánni valót maguk után élen első helyzetként a Yamaha City-vel... Soha többé nem megyek be oda hozzájuk, semmiért. Aztán kezdve a motor idomjainak minőségével, a vázfényezésével, a motor csapágyazásával, pl a kormánytengelyen (aki már szerelte tudja miről írok). Kipurendszerrel, stb. Továbbá nem beszélve a gyári alkatrész pótlásáról és annak árairól.
én sokfunkciósat rendeltem külföldről 1800ftért. Szinte ingyé van :D
amit tud: össz km, részlet km, átlagsebesség, max sebesség, futási idő, óra, hőmérséklet és nyilván pillanattnyi sebesség iránnyal együtt bár ezt nemtom minek tették bele :D
bicómon már egy jóideje használom, most vettem motorra is egyet.
Na de nekem a kerület kéne, max lemérem ha nem tudjátok és írok infót
a mágnest ugye a kerékre raktad ?:D a jeladót meg a villára kell :D XD
HA kézzzel elkzedem huzagatni előtte a mágnest akk jó..
Egyébként nem tudnád leírni a beállítását mert odáig eljuttottam az ő használati utasításán h megvan a kerékátmérő de nem értem tovább h mit kezdjek azzal vagy hogy...:S
KÖszi
De nem baj mert ha sikerülne beállítani haverom simsonján akk az megveszi xD
Csak nekem nem méérr az a retkes óra nekem... Szar vagy nem tom!
szerintetek?
A gátló festésére 3 szín közül választhattam (piros, sárga és fekete). Én az utóbbi színt kértem.
(sokkal)
Lehet fix kimért távolságot tolni, és a kerékforduattal számolni, de egyszerűbb 10 kerékfordulatot tolni (terhelve!) és a kapott értéket tízzel osztani
lemérni úgy tudod ha a talajon megjelölöd és a kerék oldalán honnan indultál, majd tolod 360°-ot és mikor a lelölésed a keréken ismét a talajhoz ér, akkor oda is húzol egy vonalat a talajra, a talajon a két vonal távolságát leméred. Az eredmény beírható a bringás órába. Mint kerület.
Az árban a rugó nem valószínű, hogy benne van, azt az eredetiről rakják át. Amennyiben nincs meg a rugó, így annak készítése megnöveli a gyártási időt, és a költségeket.
RoilGold [13205] 2009. július 3. 07:33 jelenleg itt láthatod milyen lett. A 3 képből az első kettő az eredeti, a 3. pedig amilyen lett az új. A rugó és a felszerelésre a szemek a végein a gyáriról kerültek át. Ebben az újban műanyag alkatrész egyedül a tömítőgumi. A gyáriban pedig virít az a fehér a tengelyen, és a porvédő is műanyag.. nagyon gagyi A rugó akkor "sérült" meg, amikor rátették az újra, mert nem lehetett máskép befogni. összenyomáskor sérülhetett meg. De kit érdekel, az a pici anyag hiány a bevonatról, ha olcsón és jól gyorsan dolgoznak.
Nekem annó13000 Ft volt de, akkor az áfa még 20%-os volt. pont a váltás előtt pár héttel tudtam megcsináltatni.
Utána már többe került, nem csak az áfa miatt, mert volt aki már ment azóta oda, de neki más is volt. Én nem mostanában csináltattam, eltelt pár év azóta, és még mindig ugyan olyan jó. Strapabíróbb mint az eredeti gagyi gyári. Árakat ők mondanak majd, én leírtam hogy ha csak sima gátló kell akkor mire számíthatsz kb. árban, és időben. De minden az egyedi helyzettől függ. Látatlanban nehéz nekik is bármit mondani, én sem mondanék inkább árat, ezt is csak mint viszonyítási alap. Ezért jobb, ha személyesen felkeresed vagy telefonon amit lehet megbeszélni velük. Élőben pedig konkrétan látják mi a helyzet és pontosabb árat is tudnak mondani. De nem lesz 55-80 E mint az a gagyi Yamahától újként. + várakozási idő... stb.
Én meg vagyok elégedve velük teljes mértékben, ami nagy szó nálam mivel nagyon kevés azon készült termékek amivel megelégedéssel szólhatok. Összességében nézve a TZR mint motor nem vagyok megelégedve, milyen ratyi-gagyi alkatrészekből rakják össze, tekintve a km óra jeladókat amik rendszerint tönkremennek az összes digitális km órás motornál, és a yamaha módszer szerinti javítás költsége amik és azt milyen áron. A szerviz szolgáltatásuk... az is hagy kívánni valót maguk után élen első helyzetként a Yamaha City-vel... Soha többé nem megyek be oda hozzájuk, semmiért. Aztán kezdve a motor idomjainak minőségével, a vázfényezésével, a motor csapágyazásával, pl a kormánytengelyen (aki már szerelte tudja miről írok). Kipurendszerrel, stb. Továbbá nem beszélve a gyári alkatrész pótlásáról és annak árairól.
amit tud: össz km, részlet km, átlagsebesség, max sebesség, futási idő, óra, hőmérséklet és nyilván pillanattnyi sebesség iránnyal együtt bár ezt nemtom minek tették bele :D
bicómon már egy jóideje használom, most vettem motorra is egyet.
Na de nekem a kerület kéne, max lemérem ha nem tudjátok és írok infót