Kárászyék a legjobbak és nem drágák 1 év garival gyártanak neked újat.
Mellesleg gyorsan dolgoznak, ha nem kell rugó, mert az eredetiről leszedik és átrakják, ahogy a felfogatószemeket is. Akkor olcsóbb. De nagyon tudnak. Profik. Gyorsak, megvárható, ha úgy egyeztetsz időpontot és van alkatrészük. Más különben pár nap alatt készen van. Kell nekik az eredeti hozzá a méretek miatt is. és a motor (ha megoldható), hogy azonnal ki próbáld melyik állításban jobb. Nekem a közép beállítás volt jó, a két szélsőséges lehetőség közötti. 3x szedték szét mire beállították, mert nem volt rendelkezésre álló adat, hogy milyen erőnyomásra állítsák be. A szar gyáriról már nem lehet adatot mérni.
Nekem 4-5 óra alatt elkészítették, (és ezalatt volt még hogy várnia kellett az esztergélyos, végezzen a határidős munkájával :D) annó mikor kellett kb. 20 000 Ft, de úgyis pontosan mennyibe kerülne az ott derül ki, ha készen van. Előre tól-ig árat fognak mondani.
Postázzák is, de annak költségeit neked kell vállalnod persze. És lehet megutaztatod párszor mire a megfelelő beállítást megkapod. vagy kérd közép beállítással. és akkor már csak max. egyszer kell szétszedni, hogy erősebb vagy gyengébbre csináljanak. A gyenge nekem túl gyenge volt, az kemény pedig dobált le a gépről alig éreztem hogy rugózik. Mindent kérdezzél meg tőlük telefonon, ha messze van. Ha meg BP-i vagy akkor meg inkább személyesen jobb.
Mondhattod, hogy biztosan tudod hogy már csináltak ilyen motorba.
Én voltam ott az első aki hozzájuk vitte ebbe a motorhoz valót.
Eredetit, vagy használtat se vegyél ami TZR bontott pl. Gagyi mind. És drága ahhoz, hogy az a gagyi belekerüljön. Garanciát nem fogsz rá kapni az új amit ha rendelnél az kb. minimum 1 hét a YAMAHÁNÁL és kib.szott drága. Javítatni meg nincs értelme.
Egy gyors kérdésem lenne hozzátok, gondolom volt már dolga itt pár embernek AM6-os blokk-kal (ha jól tudom ez van az új TZR 50-ekben is).
A kérdésem, hogy a képen bekarikázott lyuk mire szolgál?
Mert hogy látszik a tömítésen is ki van vágva, de a henger nem fedi el.
Ezt úgy kell feltölteni max. 0.8L utántöltése ~0.7-0.75 L(csere).
A motor mindig vízszintesen és a talajhoz 90°-ban legyen az oldal szög, ne oldaltámaszon legyen a motor kitámasztva. A deklin látható a szintmérő csavar középen, azt kell kicsavarni és addig tölteni, amíg nem látszik az olaj.
A kevés olaj is a blokkban az alkatrészek idő előtti kopását és a motor meghibásodását eredményezheti. A sok olaj sem jó.
Váltó olajnak nem szabad fogynia. Ha te a leeresztő csavart nem húzod meg rendesen, akkor az lehet, hogy kicsit kilazult a rázkódásoktól, és ott is ereszthet, de lehet, hogy a blokkodnál ereszt valahol a tömítés. Nézd meg a dekli illesztésénél, hogy nem olajos- e. Leginkább alul. A lábfék oldala felől, ahol a leeresztőt is találod.
Én épp ezért mondom hogy nem éri meg én azt szoktam mondani.." én ilyen szutyok 50 es re nem költök" szeretem ezt a motort de nem látom értelmét rákölteni 80-90-100 ezret . Ezt a karbi cserét megcsinálnám mert tényleg egy kis power kellene és már tutti lenne..:)
Am biztos jó lehet egy ien tuningos gép , csak nem akarok rá költeni majd akk jövőre veszek egy 2T sportgépet és az majd megy
Azt azért nem mondanám,hogy nem érdemes.Ezen nincs rendszám és nem kell fizetni utána.Persze 100ezer a nagyon-nagyon tuning.De ezek mina blokkok nem nehéz 70-es hengert+verseny fötengöt találni+21-es karbit+sport kiput sem.Ez inkább tőled és tárcádtól függ.Ha jövöre tényleg átülsz egy nagyobb gépre akkor nem éri meg.Tesóm gépe kicsit szar volt:henger dugóval kuka fötengö 0,3mm görbület stb.Kb 80-90ezret vert bele januárban -Ezzel járok majd dolgozni!-mondta ő
Kéthete haza hozta a DRZ400-asát!Na bum,de a 70-est nem adná el semmiért.Használja mert nagyon jó lett.Ha igy csinálod akkor van értelme de 1nyárra nincs.
Nem akarom úgy tuningolni csak úgy érzem hogy egy nagyon kicsi power kellene még... :) De ha ezt nem érdemes megcsinálni akkor hagyom így és majd jövőre 125 ös ..=) Tisztába vok azzal h nem érdemes tuningolni..:)
Sziasztok.!
Olyan kérdésem van , hogy ha tegyük fel felrakok a Tzr-re egy 17,5 karbit , másik membránt akkor érezhetően jobban fog menni a gép vagy inkább csak többet fog fogyasztani?
A motor tudtom szerint full alap csak van rajta egy Arrow kipuf..
Válaszotokat előre is köszönöm...
Természetesen az égésterben az üzemagyag NEM robban, hanem egy jól meghatározható sebességű lángfront terjedése által elég.
Bár ez az égés igen gyors, a lángfront sebessége kialakítástól függően 35-50 m/s de ez nem robbanás, hanem égés.
robbanásról akkor beszélünk, ha vagy az egész töltet egyszerre gyullad be, vagy a lábgfront terjedési sebessége 2 nagyságrenddel nagyobb mint a niormál égésnél.
Ezt hívják detonálásnak.
Ilyenkor a motorból jól hallható kopogás, enyhébb esetben percegés és gyűrűcsörgés hallható, a lángfornt sebessége 1500 m/s
Mint te is láthatod -20°C-on már BELOBBAN a benzin megfelelő lobbanási környezetben. A motortérben a 220°C -on ROBBAN. Azt az üzemi hőmérsékletet el kell érnie a motortérben és ezt el kell érje megfelelő levegő sűrítettségű keverékkel. Zárt térben teljesen más a benzin fizikai tulajdonsága mint a szabad térben. szabad térben lágyabban és terülve lobban, míg zárt térben a zárt tér alakja határozza meg a robbanás irányát. Az hogy a tankra süt a nap 20-30 percet attól, csak az anyag nagyobb tágulási teret veszít a tankban ezzel kifelé szorítva a levegőt amely a túlfolyó nyíláson tud csak eltávozni (ha a benzinsapka tökéletes tömítést ad), és a térfogat/sűrűség aránya változik meg, de gyulladási pontját önmagában nem változtatja meg az benzinnek. Ahhoz, hogy könnyebben gyulladjon be, megfelelő levegő keveréket kell adni a karburátor beállításával, kiegyenlítve azt a sűrűségi különbözetet, amit a megemelkedett hőmérséklet miatt terjeszkedés által a térfogat foglalása megnövekedett. (vagyis nagyobb mennyiségű levegő kell, hogy ugyan olyan könnyen gyulladjon be.) A karbin több levegőt kell engedni.
A levegő-benzin keverék aránya és a két anyagok térfogat sűrűségi mértékük már befolyásolják az öngyulladási hőmérsékletet.
Ugyan menyi egy ilyen óra?:P