Hát szerintem egy nagyon jó motor , nekem pl pár hónapja van meg .
Nekem az össz hibája a km jeladó...
Én simson -on tanultam meg váltani.. még anno. Aztán 125 ös robogót használtam.. Meg néha néha ültem egy -egy nagyobb gépen.
De úgy ha 7000-res fordulat fölött tartom akkor azt mondom faxa , de nekem "hiányzik" a nyomaték. De mit várunk egy 50 es től..
Szerintem nagyon jó kis gép , városba könnyen manőverezhető , robogósokat lehet szívatni vele, és nagyon sokak szerint kinéz egy 125 ös nek..
Én nagyon megvagyok vele elégedve..:) Jó motor.
Sok sikert a vásárláshoz... =)
nincs mit, vásárláshoz sok sikert!
az olcsóbb hírdetésekkel óvatosnak kell lenni, ill nem tudom merre laksz, de a szállítás is költséges :) hajrá, széles utat!
ajánlom mindenképp, szerintem jobb mint más 50es
nekem pl mostanában kinn hagytam napon és nehezebben indult, lehet csak állítani kéne gyújtáson, mert melegbe van h elkúszik. Igazából összesen 2szer csinálta, szal nem állandó jelleggel, de azis lehet hogy én bénáztam vmit
remélem jó lesz az, mert így 80 a végsebessége bármit mondotok, a gyári km óra szarul mér. Neked 13/47es? ha igen mit megy? és milyen fordulatot mondod "utazónak"?
Nekem is csinál olyat, hogy nem indul önindítóval, de ha megtolom, akkor utána szinte azonnal. Ha csak 1-2 napot áll, azonnal indul, de 1 hét után már tolni kell. Elzárom a csapot, de ha nem, akkor is ilyen.
Most a legnagyobb problémám, hogy elmászott a fogópont. mikor teljesen kiengedem a kuplungkart, akkor fog! De ez már a második ilyen elmászása, mióta megvettem kb. 2 hónapja. Kezdem gyanítani, hogy nem jól kezelem, de mi lehet a hiba? Úgy szoktam használni, hogy mivel egyesben nehezen indul, pörgetem a motort, majd hirtelen ráengedem. Így kis ugrással elindul a moci. Gondolom ez így nem jó, mert fokozatosan kéne ráengednem. Visszaváltásnál: kuplung be, fék, visszaváltás, kuplung ki. Előfordul hogy felváltok, de nem akad be rendesen, mert mikor megyek egyszer csak felpörög, mint ha kettő közé váltottam volna, pedig addig ment. Előzőleg beállították nekem az elmászást, de félek hogy most már elkoptak a lamellák és cserélni kell. Mit javasoltok? Első váltós motorom, így sokat kell még tanulnom, addig nem is veszek nagyobbat. Egyébként azt vettem észre, hogy minél többet megyek vele, annál jobban bírja(alapba 20 km-ereket megyek egy huzamba, de ez nudli).
A 6.-at valamennyire hajtaná, de sebességbe nem vennél észre változást. 14-essen nem hajtja meg, lassabb 6.ban nem tudja forgatni. (bár pont, akkor volt kicserélve a lánckeréktesztre mikor szorult a dogó benne és max. ezért 82 km/h-t tudtam kipréselni a géppel. aztán később derült ki, hogy szorult a dugó benne.
Aztán fel lett fúrva a henger, új dugó... azóta meg nem lett kitesztelve mert még kb 300 km-re bejáratós lenne.
hát eddig 2szer történt meg velem. nyilván húzom a gázt úgy ahogy általában, de ez úgy meleg h kinn áll a napon mondjuk 4-5 órát és utána, szal a motor "hideg"
nekem azt csinálja hogy ha melegben áll a motor, akkor nehezen indul, valszeg gyújtással van valami, de lehet kompresszió kevés nálad is vmi ilyesmi lehet de nem vagyok szerelő...
nálam nemtom mi van, de ha árnyékos helyen parkolok pöcröff
Szénkefék pozíciói? kopáságuk? Felületük? lehet túl szorosan pörög de már pont nem tudja beindítani a lendkerékre nem ad ki elég lendületet.
lehet elmozdult a tengely a jó pozíciójából és valamiért kissé szorul, amitől már nincs elég ereje megfelelő erővel meghajtani a lendkereket.
Nekem is csinált ilyeneket.
nézd meg azt is a sapka belsejében a mágnesed nincs megsérülve, vagy széttörve. (előfordulhat még ekkor-is hogy néha megforgat, a mágneses tér létrejön de lehet megszorul a tört mágnes miatt. Ha a mágnes már törött, vagy hiányos, esélyed van hogy a tekercs is sérülést kapjon. és akkor a tekercs drótokat forrasztani és szigetelni is kell. És a megfelelő helyen, megfelelő olaj kenés.
Sziasztok!
Olyan bajom van hogy a kicsike Tzr mikor gondol 1-et nem akar indulni csak tolásra.. Az önindító teker mint állat de semmi ..
Elkezdem tolni épp hogy ráengedem a kuplungot és indul is..
Utána indul rendesen. Eddig 2-3 szor játszotta el de mikor kin van fél suli elégé tudom értékelni hogy mindenki engem néz hogy tologatom XD
Válaszotokat előre is köszönöm..
Szétszedte a burát és bele rakott öntapadós kék led szalagot. 12Vosat nagy tudomány kell ám hozzá.. 2 vezeték + és - a batteryről meg egy kapcsoló. A "V" plexinél látszik a led sor.
Ez nem XENON ami a fényszóróból látszik. ha a fényképezőgépet totálba szembe nyomod a halogénnel is ad ilyen fényhatást (nem a kékre gondolok)
a xenon az egész lámpa részt beteríti.... vakítóan.
valahol van is egy videó a gépemen régen még fent volt youtube-on(onnan szedtem le), azóta már leszedték az ilyen vidiket ami tzr-re voltak :(
hello segítsetek :/ oldal idomok kellenének a két oldali és ami alatta van szal komplett két oldali idom :D Előre is köszi mendenkinek írjatok ha van valami :D
A TZR50 -ben gyárilag BA20D típusú izzó van, ami 25/25W és egyszerre a jobb és bal is világít. (más izzóhoz már egyéni foglalatot kell készíteni, mivel nincsen gyárilag erre átalakító.)
Be kell állítani a fény szórását, és akkor nem zavaró a XENON illetve nem mindig a távolságival kell menni. Mert az autósok nagy része akkor sem veszik lejjebb ha a közelben szembe jönnek vele.) Viszont rengeteg autósnak rosszul van beállítva a XENON vagy éppen sehogy mert csak beletették azt készen van, és azért van az, hogy az úton menve úgy elvakít, hogy szinte bokor vagy ő az akit választanék (miattuk úgy le kell fékeznem már előre, hogy mire ismét látok valamit az útból.. Mert pl. kararodik is az út... hogy menne halálba mind aki így állítja be.., az útból olyankor semmit nem látni, ha szembe világít..
Kissé lefelé kéne irányítaniuk és máris nem világítana a szemünkbe.
A gyár által beépítésű, és forgalmazású xenonok be vannak lőve és ezért nem vakítanak el. Meg ugye az is sz*r mikor az ő fényei után a sajátodat keresed a nagy sötétben, 35W, a halogénben és normálban nagyon karcsú. (25W, pedig csak arra jó, hogy nappal lássák messziről, hogy valami mocorog az úton, este pedig semmire sem jó (még a Cateye bringás halogén lámpám fénye is erősebben viágított 4 ceruzaelemmel.))
Nekem az össz hibája a km jeladó...
Én simson -on tanultam meg váltani.. még anno. Aztán 125 ös robogót használtam.. Meg néha néha ültem egy -egy nagyobb gépen.
De úgy ha 7000-res fordulat fölött tartom akkor azt mondom faxa , de nekem "hiányzik" a nyomaték. De mit várunk egy 50 es től..
Szerintem nagyon jó kis gép , városba könnyen manőverezhető , robogósokat lehet szívatni vele, és nagyon sokak szerint kinéz egy 125 ös nek..
Én nagyon megvagyok vele elégedve..:) Jó motor.
Sok sikert a vásárláshoz... =)
az olcsóbb hírdetésekkel óvatosnak kell lenni, ill nem tudom merre laksz, de a szállítás is költséges :) hajrá, széles utat!
Köszi!
nekem pl mostanában kinn hagytam napon és nehezebben indult, lehet csak állítani kéne gyújtáson, mert melegbe van h elkúszik. Igazából összesen 2szer csinálta, szal nem állandó jelleggel, de azis lehet hogy én bénáztam vmit
és nem egy fos robogó, tök más fíling
nagyobb kerekek meg ugye jobban bírják a kátyukat, amiből jutott nekünk pár :P
első mocid?
Most szeretnék egy tzr50-et venni!Mi a véleményetek róla és sok baj van-e vele!Ill.mire kell odafigyelni a vásárlásnál!
Köszi a segítséget!
Nekem is csinál olyat, hogy nem indul önindítóval, de ha megtolom, akkor utána szinte azonnal. Ha csak 1-2 napot áll, azonnal indul, de 1 hét után már tolni kell. Elzárom a csapot, de ha nem, akkor is ilyen.
Most a legnagyobb problémám, hogy elmászott a fogópont. mikor teljesen kiengedem a kuplungkart, akkor fog! De ez már a második ilyen elmászása, mióta megvettem kb. 2 hónapja. Kezdem gyanítani, hogy nem jól kezelem, de mi lehet a hiba? Úgy szoktam használni, hogy mivel egyesben nehezen indul, pörgetem a motort, majd hirtelen ráengedem. Így kis ugrással elindul a moci. Gondolom ez így nem jó, mert fokozatosan kéne ráengednem. Visszaváltásnál: kuplung be, fék, visszaváltás, kuplung ki. Előfordul hogy felváltok, de nem akad be rendesen, mert mikor megyek egyszer csak felpörög, mint ha kettő közé váltottam volna, pedig addig ment. Előzőleg beállították nekem az elmászást, de félek hogy most már elkoptak a lamellák és cserélni kell. Mit javasoltok? Első váltós motorom, így sokat kell még tanulnom, addig nem is veszek nagyobbat. Egyébként azt vettem észre, hogy minél többet megyek vele, annál jobban bírja(alapba 20 km-ereket megyek egy huzamba, de ez nudli).
Üdv: Gábor
Aztán fel lett fúrva a henger, új dugó... azóta meg nem lett kitesztelve mert még kb 300 km-re bejáratós lenne.
viszont kérdésem lenne, 11/47-es az áttételem, szerintetek gyári motor 13mast elbírja? fogyasztást befolyásolja?
ritkán csinálja, de megesik...
nálam nemtom mi van, de ha árnyékos helyen parkolok pöcröff
lehet elmozdult a tengely a jó pozíciójából és valamiért kissé szorul, amitől már nincs elég ereje megfelelő erővel meghajtani a lendkereket.
Nekem is csinált ilyeneket.
nézd meg azt is a sapka belsejében a mágnesed nincs megsérülve, vagy széttörve. (előfordulhat még ekkor-is hogy néha megforgat, a mágneses tér létrejön de lehet megszorul a tört mágnes miatt. Ha a mágnes már törött, vagy hiányos, esélyed van hogy a tekercs is sérülést kapjon. és akkor a tekercs drótokat forrasztani és szigetelni is kell. És a megfelelő helyen, megfelelő olaj kenés.
Olyan bajom van hogy a kicsike Tzr mikor gondol 1-et nem akar indulni csak tolásra.. Az önindító teker mint állat de semmi ..
Elkezdem tolni épp hogy ráengedem a kuplungot és indul is..
Utána indul rendesen. Eddig 2-3 szor játszotta el de mikor kin van fél suli elégé tudom értékelni hogy mindenki engem néz hogy tologatom XD
Válaszotokat előre is köszönöm..
Ez nem XENON ami a fényszóróból látszik. ha a fényképezőgépet totálba szembe nyomod a halogénnel is ad ilyen fényhatást (nem a kékre gondolok)
a xenon az egész lámpa részt beteríti.... vakítóan.
valahol van is egy videó a gépemen régen még fent volt youtube-on(onnan szedtem le), azóta már leszedték az ilyen vidiket ami tzr-re voltak :(
Be kell állítani a fény szórását, és akkor nem zavaró a XENON illetve nem mindig a távolságival kell menni. Mert az autósok nagy része akkor sem veszik lejjebb ha a közelben szembe jönnek vele.) Viszont rengeteg autósnak rosszul van beállítva a XENON vagy éppen sehogy mert csak beletették azt készen van, és azért van az, hogy az úton menve úgy elvakít, hogy szinte bokor vagy ő az akit választanék (miattuk úgy le kell fékeznem már előre, hogy mire ismét látok valamit az útból.. Mert pl. kararodik is az út... hogy menne halálba mind aki így állítja be.., az útból olyankor semmit nem látni, ha szembe világít..
Kissé lefelé kéne irányítaniuk és máris nem világítana a szemünkbe.
A gyár által beépítésű, és forgalmazású xenonok be vannak lőve és ezért nem vakítanak el. Meg ugye az is sz*r mikor az ő fényei után a sajátodat keresed a nagy sötétben, 35W, a halogénben és normálban nagyon karcsú. (25W, pedig csak arra jó, hogy nappal lássák messziről, hogy valami mocorog az úton, este pedig semmire sem jó (még a Cateye bringás halogén lámpám fénye is erősebben viágított 4 ceruzaelemmel.))