nekem a váltó keményebb szerintem minnt kellen de azt nem tudom hogy a váltó olaj is még van benne de nem tudom hogy mijen tipusu olaj van benne szerintetek a deklinél kell megmnézni az olaj szintet vagy valahol máshol és tudtok valami tanácsot adni hogy mijen olaj kéne bele tipus szerint
Egyet értek,nekem nincs sport kipu de a szart is ki hajtom az enyémböl.Ahhoz nem kell jobb hang,hogy 12-ezret forogjon.Bocs már csak 11,5-ezret.Nem az uristenek sem akart 12ezret.Kopik a sebeséget pedig ezzel ami benne van csak erösen saccolni lehet.Az enyém 95-öt ment a kocsim órája szerint.
de én mindig azt mondom h picit drágábbakat is nézd meg, van oka h nem adja el olcsón vki, alkudni meg mindig lehet 10-20ezret azokból és javításra elég valószínű h nem kell számolni semmit, olcsóbbaknál lehetséges és akkor ugyan ott vagy. Persze mindenki másképp vásárol, átlagember legolcsóbbra lecsap.
néztem azt én is, jó ár, de gyanús h sportkipu meg 4000valahány km... ki tudja lehet igaz meg kell nézni. De sportkiput szerintem az tesz aki hajtja a gépet mint állat :D szerintem..
ha megnézed.. hallgasd meg mennyire csörög
Hello " tzres" nekem is volt ilyen gondom a tzr-el de nekem elég volt ha félreálltam ottvolt a napon 20-30 percet és utána iszonyú volt beindítani. Én szerintem tudom mi a hiba , az lehet hogy a benzin tankba a benzin nagyon felforrósodik és úgy már nem akar begyulladni olyan könnyen. legjobb az ha félszivató önindító + adsz neki kis gázt. " ez csak a saját takasztalat"
Ha a hátsó rugós taggal bármi gond van, Kárászyék csinálnak helyette újjat neked profik és olcsón 1 év garival és masszív. Ritkán vagyok munkákkal megelégedve, de ez kiváló lett amit nekem csináltak. A keménységet beállítani 2x kellett szétszedni, amit természetesen általam kipróbálás útján állítottak be. Az egész JELENTŐSEN olcsóbban gyorsabban (délelött mentem, és zárásra teljesen készen lett) megvolt, mint egy eredeti gyárit venni ami egy rakás fos, ha új, ha használt az mindegy.
ha megnézed.. hallgasd meg mennyire csörög
2005-ös 300e-ért?Jó ár?