ja ezt el felettem.35/35ös izzók vannak benne nekem igy világit mindkét fényszóró egyszerre.Nem tom gyárilag csak az egyiknek kéne v.mindketö mehet de nekem tesóm igy fabrikésön.xenont meg nem tennék bele mert ha valaki azzal jön szembe szidom a k..va anyát is!Az én anyám meg nem érdemli meg.
Lámpákon lehet állítani, hogy ne olyan magasra világítson. "+" csavarhúzóval, a burában van beleépítve egy rézdarab, azt óvatosan lehet megfelelő vájathoz való méretű csavarhúzóval, mert ha elcsorbítod a vájatot, nehéz lesz utána bármerre is tekerni a hernyócsavart. A csavarral fel-le pozíciókat tudod állítani. 35W-nál nagyobb izzót ne tegyél bele. (mert lehet azt már nem bírja el a burád és beolvad. (xenonnál meg nincs értelme nagyobbat venni, bár elbírná a 60W-osat is, mert kb. akkora hőt termelne mint a halogén HS1 35/35W-osa.
A motor elektromosságát kell átalakítani. Generáloztatni kell, mert jelen esetben a xenon nem kap elég gyújtó feszültséget.
Ezután már lehet bele xenon HS1 -féle (foglalatot kis kell készíteni), ami ugyanúgy viselkedik mint a többi kétszálas ízzók csak itt ugye ívkisülés van, és jóval erősebb fénnyel.
Én is ugy csinálom,hogy tompitott+ fénykürt.Kicsit fárasztó de meg lehet szokni.Persze kiáll a keze az embernek de muszáj.Töbször ezért nem fogtam nyulat,fácánt......vízilovat
hát ha át nyomom fényszóróra akkor kb felhőpásztázónak jó.. ha a tompított mellet nyomva tartom a sárga gombos fényszórót csak az meg fárasztó h 10-20 km-eren át nyomva tartsam..
Srácok valaki tudna-e nekem segíteni olyan témában h a kis tzr-be kéne vmi xenon os rendszer, mert most már irritál h este semmit se látok. Szóval ehhez kérnék segítséget h mennyi lehet, bele lehet-e szerelni. Esetleg akinek van tapasztalata az írjon! :D
szia nem tudom megoldódott e a problémád de ha nem nézd meg az ülés alatti olajtartályból alul kijövő csövet mert ha az fennt kilazult akkor az szépen levezeti a blokkra az olajat mert van körülötte egy műanyag borítás amiben lefolyik a blokkig és olyan mintha abból csöpögne (tapasztalatból mondom) az ülés alól ami kijön a sárvédő fölött azt a csövet dugjad vissza a csonkra meg szorítsd rá és ennyi
Yamaha Tr 50 2005.-ös évj.Nagyon jó motorral gyönyörü motorhanggal.Szerkezetileg tökéletes újszerü állapotban van.Az oldalidomok viszont sérültek javitásra szorulnak.Szervizelten karbantartva minden tökéletesen müködik rajta.Eladó.Ár:275 e ft.Debrecen
Sziasztok!
Az olajam még mindig szivárog, de egyre intenzívebb a tócsa alatta. Ahogy éreztem, az adalékanyag szivároghat. Van valami tippetek hogy milyen tömítés szivároghat, vagy hogy hol keressem? :/
Nem tudom, lehet érdemesebb lenne e szakszervizbe vinnem, mert nem akarom hogy gond legyen a mocival. A miskolci szervízről van valami tapasztalata valakinek?
Ezután már lehet bele xenon HS1 -féle (foglalatot kis kell készíteni), ami ugyanúgy viselkedik mint a többi kétszálas ízzók csak itt ugye ívkisülés van, és jóval erősebb fénnyel.
Nekem olyan problémám van hogy a kuplung kiemelő rugóm eltört és ilyen rugó érdekelne engem.Ilyet honnan tudnák szerzni?
Sok sikert az eladáshoz..:)
üdv: béka
Az olajam még mindig szivárog, de egyre intenzívebb a tócsa alatta. Ahogy éreztem, az adalékanyag szivároghat. Van valami tippetek hogy milyen tömítés szivároghat, vagy hogy hol keressem? :/
Nem tudom, lehet érdemesebb lenne e szakszervizbe vinnem, mert nem akarom hogy gond legyen a mocival. A miskolci szervízről van valami tapasztalata valakinek?
köszi