Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha hidegen nem megy rendesen, akkor van jól beállítva.
Helló.befutott hozzám egy sérült tzr 50 müszerfal 2004.-es évj.A km óra nem sérült 7000km van benne egyben 5000ft a km óra részét majd leszeded róla ha csak az kell belöle
Valami infót tudnál adni ? Msn-en ? E-mail-ben ?
jeladó témában:
Kíváncsi leszek az a megoldás meddig fog működni...
azon dolgozom, hogy úgy megjavítani, hogy legközelebb ne legyen legközelebbi elromlás.
ugyanis a gyárira kicserélt is bármelyik pillanatban elromlik újra. a garancia az elromlástól nem védi meg.

Legrosszabb esetben is azt csinálom mint vwmoha. Viszont ennél többet szeretnék kihozni javításból. Vagyis, hogy ne keljen ugyanahhoz Mégegyszer hozzányúlni, mert az már nem romlik el...
Szia!
A 2. és a 3. probléma nekem is ugyanaz mint neked azért nem forog ki mert elkopott a motor és ezért nem megy hidegen.Nálam is azt csinálta hogy elindultam vele és 7000-nél elkezdett "hupogni" vhogy nem ment tovább a fordulat és ahogy melegedett úgy jó lett.Mi még arra is gyanakodtunk hogy a karbi rosszul van beálítva de sajnos nem.Elvittük szerelőhöz ő is azt mondta hogy a motor elkopott.Azt még esetleg nézd meg hogy hidegen szivató nélkül mennyire füstöl a kipu mert nálam igen füstölt a szokásosnál jobban.
Kompressziót mértél már?
Elpostázod, és én visszaküldöm utánvéttel 5.000ft+posta.
Jááj, hogy itten mindenki mennyire érzékeny:)

Nem rád gondoltam, sőt, konkrétan én szartam bele, "had csöpögjön kapja be"
Sziasztok!

egy 70 es henger+v6 kipuhoz jelenleg 19-es karbi és 90 es főfúvóka van (alapjárati 50).

6-dikban teljes gáznál a motor nem gyorsul, csak ha visszaengedem egy kicsit a gázt (9000 rpm felett) akkor nagynehezen 10500 is elmegy.
Dombon egy idő után mintha elmenne belőle az erő.

próbáltam nagyobb fúvókával (100), de nem volt javulás.

21-es karbi kellene rá vagy ez a 19 -es is elég neki?
Nem szarok bele, pont ezért érdeklődök.
Valószínű hogy motorolaj, mert kicsit sötétes ami szivárog mivel a motorban olajcsere már lassan esedékes lesz, de amíg szivárog addig nem cserélem.
CASTROL POWER 1 RACING 2T olaja van valakinek illetve mennyiért? Ha jól láttam ezt ajánljátok a motorhoz.
Hmm hmm láttam már motor ami "csak pár csepp, szarok bele"

Oszt kiderült, hogy a küönolajozás nem befelé, ahnem kifelé adagolt.
nekem full gyári a gépem és 10500 fölé sose bírtam nyomni, 6osba kb 85 így a végsebessége 11/47es áttétel. Bicaj km órával meg közúti órával mértem, gyári óra tényleg csal és akkor fogyasztást se az igazit méred hanem kevesebbet :)
Nekem egy alap tzr em van leovinci rendszerel alapjaraton (bemelegitet motornal amit termeszetes) kiforogja az orat;)
6osba 12 ezret forog 1-2 orat kiforogja a tobbibe 12 ezren felul
Sziasztok!
Nekem is szokott reggelente indításnál ilyet csinálni. 10w40 es szintetikus olaj van benne, nem tudom hogy ez jó e hozzá?!
Valamint az előző tulaj valószínűleg nem hajtotta meg a motort mint én szoktam néha, és a blokkon valahol szivárog az olaj, de csak pár csepp szokott a motor alatt lenni. Megtöröltem, egy csavar sem laza. A szimeringek lennének elérve benne?
Nekem sűrű olaj van a váltóban és szintén nem emel ki a kuplung.(guritva inditom el)Nem szivatózom sokáig(nem látom értelmét,hogy tele menjen a kipu el nem égett oil-os benyával a garázs ajtó tövében) alacsony fordulaton (5-6 ezer)megyek és egyszer csak hop-hopá már magától megy 10ezerig.Nekem nem gond kiforgatni 12ig neked lehet nem ugy van beállitva a karbi+gyertya+koxos a kipu.......akármi lehet.
Hidegen fogja a kuplungot az olaj.
(belevaló van benne?)

Hidegen nem ütlegeljük a biciglit
Lenne egy pár kérdésem..!:D
1: Mért lehet az ha reggel indítom a gépet akk elsőre nem emel ki a kuplung behuzom be 1 és lefullad.. és utána ujra és semmi..?
2: Nektek menyit pörög a gép 6. max mert nekem max 10 ezret nem azért h száguldozni akarok de ez normális..
3: Nektek 1.be menyit pörög max mert azt vettem észre ha hideg a motor akk max 7-7500 melegen nagyon max 9000 .?
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat..Majd még lehet írok mert most nem jut eszembe h akartam e még valamit...
Am azért kérdezem a pörgéseket mert nekem vmi nem kerek a gépbe de nem tom mi ..
Enge is érdekel a km jeladó szerelés ha normális az ár...:D
Hogyan és menyiért?
Sziasztok én meg tudom csinálni a km.jeladót.
30/499-1198
Venni kell normalis bicajos kmorat, jeladot megcsinalni eleg nagy macera es ugyanugy tokremegy es meg pontatlan is.... (olcsobb a bicajos)
Köszi, ahogy mentem vele 1-2 km-t elmúlt a szikrázó világítás.
Akkor ez olyan típushiba, mint a km/h jeladó nem működése. Tudok valamit tenni hogy működjön? Szétszedjem a jeladót meg a kábelezést érdemes átnéznem?
Sajnos ez is egy elektronikai bug a motorban, nem kell megrettenni.... sot, nekem mosas utan pl minden meg a vizforras jelzo is vilagit...


Roil.: Irtam meg anno MSNen, azota nem irtal, felkaptam a vizet kicsit rajtad, de azert visszairhattal volna h mivan.... (elnezest is kertem ott, ha nem kaptad meg. Irjal vmikor)
A tankzár nektek nem benzines? Ha belerakom a kulcsot és kiveszem tiszta benyó a kulcs. Jó nem folyik, de egy kicsit ereszt a záram, vagy ez mindennapos?
Új berúgókar AM és RV blokkokra 4500ft/db áron

orozoli2002@yahoo.com

30/435-1769
Úgy kell mérni hogy a gyertya helyére berakod és önidítózol.
Hát kompressziómérő óra kell hozzá ami 5000 és 10000 ft között van asszem, van menetes is meg olyan is amit csak be kell dugni a gyertya helyére de ha tudsz csinálni hozzá úgy is jó.M14-es menetűnek kell lennie, ja és olyan mérő kell aminek a mutatója ottmarad a legnagyobb értéknél, a sima keréknyomásmérő óra nem jó, mert a mutató ugrál össze vissza, mert ugye a dugattyú is mozog.
Itt vann egy:http://online-motor.hu/spd/100...