Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2004-es TZR 50-est és lenne egy olyan problémám, hogy az olajjelző lámpa halványan elkezd világítani 3-4 ezres fordulatnál és ahogy egyre jobban húzom egyre erősebben világít. Gondolom ez az adalék olajat jelzi pedig a tartálya tele van!
Mi lehet a gond? Netán nem keveri jól az adalékot, vagy valami pumpa kezdi beadni a kulcsot?
Aki tud az segítsen! Sürgős lenne, előre is köszi!
- 12V-os 1,2W izzók kellenek bele,
- 2 db, ha 2003-túl gyártsú a motorod.
- műszerfal hátulján van 2 gumidugó az alatt van 1-1 izzó foglalat.
- kitekered egy csipeszel vagy laposfogóval.
- beviszed egy autós boltba és adnak olyat.
(Műszerfalat 4 csavar tartja, amit ki kell mindenek előtt csavarni.)
Hali! Nemrég vettem egy tzr-t. A ford.szám mérő nem világít!
Azt kérdezném h van e világítása egyáltalán? és ha van milyen izzó kell bele, és hol található!
hálás lennék ha valaki segítene!
A tzr 50-esnek a jelenlegi (2003-tól gyártottaknak) digitális a km/h kijelzője.
A fordulatszám mérő az ami analóg, 12 -ig van skálázva, vagyis 12000 fordulatot jelent) és nem 120 km/h-t.
A digitális kijelző maximális 80km/h értékét pedig egy lekötő vezeték kiiktatásával lehet feloldani. Így nagyobb sebességet tud mutatni a LCD kvarc kijelző mint 80km/h. Ez volt a kijelző értékének a korlátozása.
Szerintem neked egyáltalán nem lenne jó ez a típusú műszerfal. Továbbá egybeépített nyákja van a fordulatszámmérő és a sebességkijelzővel. Nyák szétvágása nem lehetséges, hogy még utána külön működjenek is. Kétoldalas a nyák.
Magát a digitális kijelzőt le lehet operálni (a nyákhoz 1 csavar tartja), de azzal nem érsz el semmit.
Kell hozzá elektronika driver (programozott PIC -látható a képen Philips IC a kijelző mellett a 2 oldalán soklábú ami a fekete tokból kiálnak), ami a kijelzőt vezérli és átalakítja az impulzusjeleket kiszámolja a impulzusjelekből a sebességet, felszorozva a kerék fordulatívével, majd a kijelzőre a bináris értéket 10 digit formába alakítja és megjeleníti.
Gépet másik szevízbe átvinni , mert ez hüyleség.
Túl nagy gyertya simán tönkremegy, mert nem tisztul, elmegy a cikra megáll a motor, de a dugó nem lukad, semmi sem sérül, csk megáll .
Táúl kis gyertyától tud lukadni.
Az a szervízami yilet álílt, máskor is meg fog etetni.
az mitől lehet, hogy kevés a motorba a kompresszió?
Vkinek véletlenül nincs egy eladó első sárvédője 07es TZRre? A színe mindegy.
állíthatsz a karbin is. Az alapjáratnak 1800 -nak kéne lennie.
Tartok tőle nehogy csak benzin kapjon a motor! :/
Amúgy kábelezést meg kéne nézni, lehet csak azzal van a baj.
Majd megszűnik a parázslószerű jelzés.
Nemrég vettem egy 2004-es TZR 50-est és lenne egy olyan problémám, hogy az olajjelző lámpa halványan elkezd világítani 3-4 ezres fordulatnál és ahogy egyre jobban húzom egyre erősebben világít. Gondolom ez az adalék olajat jelzi pedig a tartálya tele van!
Mi lehet a gond? Netán nem keveri jól az adalékot, vagy valami pumpa kezdi beadni a kulcsot?
Aki tud az segítsen! Sürgős lenne, előre is köszi!
- 2 db, ha 2003-túl gyártsú a motorod.
- műszerfal hátulján van 2 gumidugó az alatt van 1-1 izzó foglalat.
- kitekered egy csipeszel vagy laposfogóval.
- beviszed egy autós boltba és adnak olyat.
(Műszerfalat 4 csavar tartja, amit ki kell mindenek előtt csavarni.)
Azt kérdezném h van e világítása egyáltalán? és ha van milyen izzó kell bele, és hol található!
hálás lennék ha valaki segítene!
A fordulatszám mérő az ami analóg, 12 -ig van skálázva, vagyis 12000 fordulatot jelent) és nem 120 km/h-t.
A digitális kijelző maximális 80km/h értékét pedig egy lekötő vezeték kiiktatásával lehet feloldani. Így nagyobb sebességet tud mutatni a LCD kvarc kijelző mint 80km/h. Ez volt a kijelző értékének a korlátozása.
Szerintem neked egyáltalán nem lenne jó ez a típusú műszerfal. Továbbá egybeépített nyákja van a fordulatszámmérő és a sebességkijelzővel. Nyák szétvágása nem lehetséges, hogy még utána külön működjenek is. Kétoldalas a nyák.
Magát a digitális kijelzőt le lehet operálni (a nyákhoz 1 csavar tartja), de azzal nem érsz el semmit.
Kell hozzá elektronika driver (programozott PIC -látható a képen Philips IC a kijelző mellett a 2 oldalán soklábú ami a fekete tokból kiálnak), ami a kijelzőt vezérli és átalakítja az impulzusjeleket kiszámolja a impulzusjelekből a sebességet, felszorozva a kerék fordulatívével, majd a kijelzőre a bináris értéket 10 digit formába alakítja és megjeleníti.
Előre köszönöm.
Túl nagy gyertya simán tönkremegy, mert nem tisztul, elmegy a cikra megáll a motor, de a dugó nem lukad, semmi sem sérül, csk megáll .
Táúl kis gyertyától tud lukadni.
Az a szervízami yilet álílt, máskor is meg fog etetni.