Jelenlegi gyútjógyertyát hasonlítsd össze a weboldalon található infók alapján, és el tudod dönteni hogy-jó-e. gyújtógyertya ellenőrzése
Az NGK gyertyák hőértékei fordítottan arányosak a külső hőmérséklettel. NGK Minnél hidegebb van, annál magasabb hőértékű gyertya kell. Igazából, ha a BR9ES- ideális a motorhoz - mert a BR8ES az hidegben nem megfelelő - , hidegben-melegben is möködik rendesen, emiatt nem kell cserélni nagyobra.
A gyári ajánlás a BR9ES-és megfelel a magyarországi hőmérsékletnek.
Hello!
Lenne egy kérdésem a mocival kapcsolatban.Nekem is Gianelli kipum van és az NGK BR10ES gyertya szted jobb mint a BR9ES, mert most akarok bele venni egyet én is?
Eladó '94-es évjáratú Tzr-ről levett olajtartály és a fejidomot tartó "konzol" 5000Ft-ért! Külön külön is megvehető! Képet kérésre küldök! Érd.: 06 30/376-52-21 vagy jimykeee89@freemail.hu
Amúgy pedig, ha szétszeded a keréknél csak nagyon óvatosan mert a legkissebb mozdulatra is eltörhet a mágnes füle. Olyan mozdulatra amire nem is gondolnál, hogy probléma lehet. Leginkább összerakáskor, de szétszedéskor is nagyon figyelni kell. inkább lassan és finom mozdulatokkal, és nem úgy mint amikor a láncot feszíteni kell.. Ott igazán nincs mire enyire figyelni.
Ami a linknél látható képek vannak az ugye mindenkinek felmerült, hogy nem egy TZR50-ez való. vagyis nem így fog teljes mértékben kinézni. A fülek egybe vannak a hengerestesttel, egyazon anyagból és nagyon könnyen törik. Látszólag masszívnak tűnik.
Ez a megoldás akkor vezet eredményre, ha NEM ELEKTRONIKAI probléma alakul ki. És a mágnest test törik el. Ha már a fül törik le ami nagyon könnyen törik, akkor azt pilanat ragasztó nem fogja 2 percnél tovább megtartani terhelés alatt.
A többségében az elektronika megy tönkre egy túltöltödés miatt, a felgyűlemlett elektromos töltéstől a gyújtáskapcsoló ON állásába helyezésekor az elektromosság a legkisseb ellenálás felé "folyik" ahol az egyik legnagyobb kárt okozza a motorban, pl. a jeladóban.
Hát remélem jövőhéten lesz időm megcsinálni mert kéne a km óra..
Sok Sün Mérnek és sose tom h menyivel mék..
De majd írok h jó lett e... remélem ez a hibája...
Hallod ezt a linket nagyon köszönöm mert időm se volt még rá h rákeresek neten és így látatlanból meg féltem szétszedni ...
De mostmár átlátom..
Mégegyszer köszi....
Alap motorról volt szó nem tunogoltról. Ami neked van az tuningolt. Nyilván azért van a tudning hogy erősebben és gyorsabban tudjon menni. A tuningolás után már el is várható. Eléggé gáz ha a gyári állapot szerint a tuning gyengébben teljesít.
Te ezt öntöd váltóba? Oda nem ez kell hanem váltóolaj, mert ez az olaj nem oda való, hanem az ülés alatti tartájba... MOTOR olaj! Persze, hogy szarul tejlesít neked a váltóba a motorolaj mokor az a motorba való nem a váltóba... Mikor nem oda lett tervezve. Vagy úgy vagy vele hogy ha ennyi megmaradt akkor ezt hasnálod....?
Ha máshová teszel és más olajat mint ahová az kell. De a te dolgod. Ha valami idő előtt elromlik, vagy törik, ne csonálkozz. Hülyeségre garanciát semelyik cég nem válal. Ne cseréld fel, mert nagyon nem mindegy. Mindenesetre tőled ezek után soha nem vennék motort.
Nem csak tapasztalataim alapján tudom alátámasztani, de olajszakértő is a segítségemre van. Ha neked az kell, megadom az elérhetőségét, és emailben megkérdezheted tőle. Milyen olajat ajánlanak a Yamahánál és te milyet teszel bele illetve mi a legjobb. mikori gyártású motorhoz.
Ne akarjál okosabnak látszani mint ami vagy, mert nem fog összejönni, ne erölködj.
GPS-nél pontosabb útmérőt motorokhoz még nem találtak fel.
GPS-el mérik most be a rendőrök a te gyorshajtásodat, mozgó civil autóból, mert a lézer nem elég pontos. RTL hírekben hangzott el még hét elején.
Autókban a mostani gyártosoron készültekbe a computer már egy speciális szerkezettel méri be a saját jármű sebességet. Mint ahogy a biztonsági elektronika is dolgozik. mindenféle radarral és egyéb érzékelőkkel felszerelve. Ezt kiszámolja valaamilyen jelek adatai alapján és műszerfalba a bináris formából te már a decimális forma szerinti átváltott értéket kapod, és nem a kerék elfordulásából. Ha bővebben érdekel, akkor nézz utána... Google a barátod.
Szewa.. Hát nem tudom mien motorod volt a Tzr előtt de én Simsonról és egy 125 ös robogóról ültem át a Tzr re és hát sztem nagyon bika...
Nem tudom nem mentem még gyári val mert nekem fent van egy 80 e ft Arrow rendszer nem tudom hogy ez befolyásolhatja e .....
Ezzel a rendszerel vettem én a motort..Most nekem nem is márkás olaj van benne mert Shell kuton csak ien shell olaj volt.. Most vettem rendes olajat neki..:P
Amyugy nekem se mér a Km óra......:P
Széles utat , olcsó benzint...
Ez tipus hiba a motornál. A km óra. A szervíz szeint a keréknél lévő kábelvégben egy elekrtönika túlfesz miatt elszáll. Olcsón javítható, ha tudod mi ment el az elektronikában, és más bajod nincs egyébként. van a nyákon 4 alkakatrész a 3 eres (PIROS, FEKETE, KÉK)vezeték ebbe van beforrasztva. ha nem lakx messze kipróbálhatjuk hogy olcsón megcsinálható-e vagy egy szettet kell megvenned a YAMAHAtól, vagy bontottat amit nagyon nehezen fogsz találni.
gyújtógyertya ellenőrzése
Az NGK gyertyák hőértékei fordítottan arányosak a külső hőmérséklettel. NGK Minnél hidegebb van, annál magasabb hőértékű gyertya kell. Igazából, ha a BR9ES- ideális a motorhoz - mert a BR8ES az hidegben nem megfelelő - , hidegben-melegben is möködik rendesen, emiatt nem kell cserélni nagyobra.
A gyári ajánlás a BR9ES-és megfelel a magyarországi hőmérsékletnek.