Nekem 2 féle történetet szoktak mondani.
1:alacsony tartományban sokat romlik de magasabban sokkal jobban húz ez 7-8 ezres tartománytól.
2: ugyan ez de nem sokat változik alacsony tartományban.
De szerintem nagyon sokat számít a karbi be állítás utána.
Sziasztok :)
Nekem egy 2004-es Yamaha TZR 50-em van :D
Tegnap motorozgattam vele amikor egy váltásnál elszakadt a kuplung bovden.... jobban mondva nem szakadt el csak a kar felőli végén az a kis pöcök leszakadt :(
Valaki tudna hozzá kuplung bowdent ?
Jah és am eladó ! Ha valakit érdekelne az írjon :)
Én nagyon szeretem!:) A blokk alkatrészek olcsóak hozzá, mivel AM6 blokk van benne, tehát sok helyen lehet kapni alkatrészt egész olcsón. A többit is lehet kapni, de szerintem bontottan éri meg venni, mert az új, gyári dolgok nagyon drágák. Az utazó sebesség, az függ az áttételtől. Nekem gyári az áttétel, de LeoVince V6 kipufogóm van, és olyan 75 körül lehet vele utazni szerintem. A blokk nagyon megbízható. Ha jól megnézed amit veszel, nem csörög, nem zörög semmi, akkor nagy valószínűséggel nem lehet vele bajod. Amúgy a 2006 előtti RS-ben is ez a blokk van.
Sok szerencsét a vásárláshoz, és remélem tudtam segíteni!
Sziasztok.. Szeretnék tőletek egy kis segítséget kérni..
Ma kaptam egy ajánlatot egy tzr 50 re...
Megmondom őszintén nem néztem kb soha tzr-t megvételre.. (Rs jobban bejött) De ma vhogy megtetszett ahogy megkaptam az ajánlatot. Érdeklődni szeretnék mik a tapasztalatok a tzr ekről .?
Gondolok pl megbízhatóság, alkatrész ár és ellátás, utazó tempo stb..
Nagyon szépen köszönem előre is a segítséget!
Nemtom neked miaz az aszonyat gyorsulás...nekem 100at megy a tzr-em de én nemvok elájulva a gyorsulásától 8eezren megy 80at gyári dobbal 10.800ig pörög az enyém ott 103.....am előző dolgokra reagálva a tzr50 jobb...de nekem van egy rs 125öm..ami meg a legjobb 25ös de 50esbe a tzr mindent ver
Egy kis segítséget kérnék , a hozzáértők ötlettárából!
A motor megkapta a top 70 es hengert, a kipu adott volt a leo v6, és a gyári karbiba 115 helyett 125-ös fúvókát tettem.
Hengercsere óta 150km van a motorban.
6000-es fordulaton járok vele, max 6500.
Kicsit pörgettem volna, de sajnos nem ment a gép.
Nem igazán pörög, 6-7 ezer körül mintha meghalna, húzom neki a gát, és csak vánszorog a fordulatszámmérő (a célom nem a pirosba járatás csak egy pár pillanatra 8 köré csavarni)
A fúvóka kicsi lenne , vagy nagy? kevés a levegő? vagy mi lehet vele , amiért igy viselkedik.
A gyertya képe kicsit kormos, raktam még a 14 liter benzinhez másféldeci olajat (r1) bejáratás alatt.
Van rgy csavar, amit gobdolom nem megfelelő mértékik tekertél vissza. mikor behúzod a kart a tárcsákat elengedi a fedő és ekkod tudnál váltani. lehet nem raktad vissza a csapágygolyót a távtartórúd után,vagy a sorrendet cserélted esetleg fel.
Az előőbb említett csavart be kell állítani, hpgy mikor nem húzod be a kart, akkor a fedő szorítsa ossze a tárcsákat.
Msn-en nem vagy esetleg?
Sziasztok !
Szétszedtem az am6os blokkomat és mikor visszaraktam a kuplungkiemelő tengelyt , minden rendben volt , de most mikor behúzom a kuplungot egyre feljebb jön a tengely :/
Valaki tudna segíteni h ez miért van ?
Szia sajnálom hogy így jártál ha a sport motoron utánnam kérdezel el fogjál neked biztos mondani hogy milyen vagyok milyen a munkák mennyire vagyok meg bízható és pontos amit kell neked esetleg tudni az anyag minőség 51crv4 ipari szerszámacél (előnye tartósabb az átlagnál) cnc gépen megmunkált horizont köszörülve készül süllyesztésekkel és minden kezeléssel ellátva szóval neked ezt csak fel kell tenned ha esetleg bizalmatlan lennél amit nem is csodálok adatlapomon van msn cím vegyél fel hogy személyes kapcsolatban oszlathassam el kételyeid
Kérdésem az lenne, hogy milyen anyagból készíted? (az anyag nevét és minőséget, ha le tudnád írni örülnék neki.
(CNC-vel vágod ki? Mert nagyon szépen vannak kimunkálva, kb mennyi idő a gépnek ? Nyilván formától függ, de egy átlag idő érdekelne, akár emailban ha megírod.) Köszi.
Én csomagtartót készítettem egy Fóti gyerekkel, de mikor megláttam azt amit csinált és azt hogy milyen gépei vannak. nem értettem miért kézzel marta ki a belső formákat. Látszanak a kézi megmunkálási fúrás és a több luk közötti rések lereszelésébőladódó bereszeléses és domboródó kézimunkálási hibák, a felfogatásrészen beleért a burkolatba a felfogatóvas és megsértette a búrkolatot is, pontatlan is és csúnya is volt a kimunkálás. és még a megbeszélten felül kért pénz. amit meg végkép nem értettem miért kellett neki a motor hozzá mikor én meg tudtam volna csinálni a kapaszkozó mintájára, mert arról minden fontos adat lemásolható-Ívek, távolságok,lekerekítések, furatok helye, magasság, szögek... szal nem vok vele megelégedve és nagyon drága volt. ha azt mondta volna ki a az előre megbeszélt összegkor amit, akkor mondott mikor átadta. akkor inkább ne is csinálta volna... nem voltak az élek kerekítve, de legalább letöréseket csinált volna rá a felrögzítés környékén az idomk közelében... ha tudtam volna akkor inkább rádbíztam volna... ha nem lett volna égetően szügséges othagytam volna ami csinált mellesleg nagyon lassan is készült el mert közben más munkákat is csinált... végeredmény drága és nem üti meg azt a szintet, hogy elégedett lehessek a munkájával. Mellesleg több mint 1 hónapig készült. Régen volt így pontosan már nem tudom mennyi időbe...
Hali
Érdekelne engem első fékkar az se baj ha kicsitsérült ha a gombóc elhajlott az még jóó havalaknek van felesleges jelezzen mert szükségemlenne ráá
előre is kösz
helló
Itt lesznek a képek az idomokról az oldalidom felsö része üvegszálazva van kicsit még kell rajta igazitani hogy szép legyen az alsó idomon egy tartó fül le van törve de meg van a darabja csak vissza kell heggeszteni valamint még van egy balos alsó idomom is ha érdekell valakit.Jobb felsö idom 20 000ft alsó idom jobb alsó idom 10 000ft bal alsó idom 10 000ft
1:alacsony tartományban sokat romlik de magasabban sokkal jobban húz ez 7-8 ezres tartománytól.
2: ugyan ez de nem sokat változik alacsony tartományban.
De szerintem nagyon sokat számít a karbi be állítás utána.
Most viccen kívül, milyen az a rendszer? Ha mentél már gyárival, ahhoz képest milyen?
Nekem egy 2004-es Yamaha TZR 50-em van :D
Tegnap motorozgattam vele amikor egy váltásnál elszakadt a kuplung bovden.... jobban mondva nem szakadt el csak a kar felőli végén az a kis pöcök leszakadt :(
Valaki tudna hozzá kuplung bowdent ?
Jah és am eladó ! Ha valakit érdekelne az írjon :)
Yamaha TZR 50-hez keresek kapaszkodót, mert az enyémen nem volt mikor vettem. Ha van valakinek, megvenném. 70/931-4877, plantboy@freemail.hu
Sok szerencsét a vásárláshoz, és remélem tudtam segíteni!
Ma kaptam egy ajánlatot egy tzr 50 re...
Megmondom őszintén nem néztem kb soha tzr-t megvételre.. (Rs jobban bejött) De ma vhogy megtetszett ahogy megkaptam az ajánlatot. Érdeklődni szeretnék mik a tapasztalatok a tzr ekről .?
Gondolok pl megbízhatóság, alkatrész ár és ellátás, utazó tempo stb..
Nagyon szépen köszönem előre is a segítséget!
Egy kis segítséget kérnék , a hozzáértők ötlettárából!
A motor megkapta a top 70 es hengert, a kipu adott volt a leo v6, és a gyári karbiba 115 helyett 125-ös fúvókát tettem.
Hengercsere óta 150km van a motorban.
6000-es fordulaton járok vele, max 6500.
Kicsit pörgettem volna, de sajnos nem ment a gép.
Nem igazán pörög, 6-7 ezer körül mintha meghalna, húzom neki a gát, és csak vánszorog a fordulatszámmérő (a célom nem a pirosba járatás csak egy pár pillanatra 8 köré csavarni)
A fúvóka kicsi lenne , vagy nagy? kevés a levegő? vagy mi lehet vele , amiért igy viselkedik.
A gyertya képe kicsit kormos, raktam még a 14 liter benzinhez másféldeci olajat (r1) bejáratás alatt.
Köszi előre is a tippeket!
(légszűrőhöz nem nyúltam
Az előőbb említett csavart be kell állítani, hpgy mikor nem húzod be a kart, akkor a fedő szorítsa ossze a tárcsákat.
Msn-en nem vagy esetleg?
Szétszedtem az am6os blokkomat és mikor visszaraktam a kuplungkiemelő tengelyt , minden rendben volt , de most mikor behúzom a kuplungot egyre feljebb jön a tengely :/
Valaki tudna segíteni h ez miért van ?
Kérdésem az lenne, hogy milyen anyagból készíted? (az anyag nevét és minőséget, ha le tudnád írni örülnék neki.
(CNC-vel vágod ki? Mert nagyon szépen vannak kimunkálva, kb mennyi idő a gépnek ? Nyilván formától függ, de egy átlag idő érdekelne, akár emailban ha megírod.) Köszi.
Én csomagtartót készítettem egy Fóti gyerekkel, de mikor megláttam azt amit csinált és azt hogy milyen gépei vannak. nem értettem miért kézzel marta ki a belső formákat. Látszanak a kézi megmunkálási fúrás és a több luk közötti rések lereszelésébőladódó bereszeléses és domboródó kézimunkálási hibák, a felfogatásrészen beleért a burkolatba a felfogatóvas és megsértette a búrkolatot is, pontatlan is és csúnya is volt a kimunkálás. és még a megbeszélten felül kért pénz. amit meg végkép nem értettem miért kellett neki a motor hozzá mikor én meg tudtam volna csinálni a kapaszkozó mintájára, mert arról minden fontos adat lemásolható-Ívek, távolságok,lekerekítések, furatok helye, magasság, szögek... szal nem vok vele megelégedve és nagyon drága volt. ha azt mondta volna ki a az előre megbeszélt összegkor amit, akkor mondott mikor átadta. akkor inkább ne is csinálta volna... nem voltak az élek kerekítve, de legalább letöréseket csinált volna rá a felrögzítés környékén az idomk közelében... ha tudtam volna akkor inkább rádbíztam volna... ha nem lett volna égetően szügséges othagytam volna ami csinált mellesleg nagyon lassan is készült el mert közben más munkákat is csinált... végeredmény drága és nem üti meg azt a szintet, hogy elégedett lehessek a munkájával. Mellesleg több mint 1 hónapig készült. Régen volt így pontosan már nem tudom mennyi időbe...
a két jobbosért tudnék adni 15ezret.
Érdekelne engem első fékkar az se baj ha kicsitsérült ha a gombóc elhajlott az még jóó havalaknek van felesleges jelezzen mert szükségemlenne ráá
előre is kösz
helló