ugyhogy majd szétszedem a porlasztót, teljesen, kitisztítom, a légszűrőt is, meg a benzin csapot is, hogy megfelelő mennyiségű utánfolyás megvan e.
egyébként a gyári 50 es henger van rajta, én nem cseréltem semmit csaka fúvókát, de ha a probléma továbbra is előjön, akkor szerelővel megcsináltatom nem kisérletezgetek.
En szemely szerint nem kiserleteznek. Elvinnem egy jo fuggetlen magan szervizbe... Tonkre fogod tenni, ha megragad a kerek az mar reg rossz.... tonkre fogod tenni a hengert stb...
tehetsz bele 150est is akár, attól még alsó tartományba keveset kap, azért fehér a gyertya és megfog akadni állandóan mint a szög. alapjárati fúvókával és a tűvel kell variálni.
Semmiképpen nem fúvókával kezdenék!
Elmondásod alapján olyan, mintha nagyobb terhelés közben elfogyna a nafta, aztán míg leállsz vele megint megtelítődik az úszóház, és mehet minden tovább.
Nincs ott vmi benzinszűrő eltömődve, tankból tud folyni a benzin?
A fehér gyertyaképet is ez okozhatja.
Nincs vmi karat dzsuva összegyűlve a tank alján?
milyen henger van a motoron a kipufogó az nem számít bele a légszűrőnél meg ha nincs benne a szűkítő az csak jó mert többet tud szívni és az nem baj, vmiért keveset kap tűn tudsz még baszakodni esetleg a levegő csavaron tekersz és próbálgatod...de nelem olyat csin ha sokáig húzom neki tövig felmegy az alapjárat az is azért van mert keveset kap..szóval nemtudom vagy kifogy a karbiból a benzin...robogóval találkoztam olyannal h a túlfolyója elvolt dugulva és mentél vele 1x csak leállt megáltál vele beindítottad és ment tovább...
Kérdésem lenne, hogy 2 dugattyús első fékmunkahengerhez csak a saját főfékmunkahengere jó? Mert van egy valamilyen malaguti motorról származó nekem, de az istenért sem akar felkeményedni.
Dolgozik valamennyire mert látszik alul ahogy nyomja a betétet a tárcsának de alig ha fog valamit és a fékkart tökig belehet húzni.
Akárhogy próbáltam légteleníteni semmi eredmény... egyszerűen nem akar keményedni. Ereszteni nem ereszt sehol.
Nekem S-es gyertya van benne.Akkor nézd meg a benzin-levegő arányt esetleg még az lehet.Túl sok levegő vagy valami sajnos több tippem nincsen...milyen kipu van rajta?
tettem én már bele BE10EG gyertyát is, vadi újjat, de azzal volt az ,hogy dombon felfelé beblokkolt a kerék (igaz pörgettem) és akkor még a 115-ös fúvóka volt benne.
Sziasztok!Eladó a Yamaha yzf-r 125-ös mocim!Ha valakit érdelek akkor írjon vagy a hirdetésben lévő telefonszámon!Előre is köszi!:) http://www.kepesmotor.hu/yamah...
A helyedben mérnék egy gyertyahézagot vagy cserélnék egy 10-es hőértékű gyertyára nekem is az van benne.Bár lehet hogyaz télen nem lenne jó de ugyis mindjárt itt a jóidő szóval inkább 10-est szerezz
Ma mentem egy kört a mocival, mondom kipróbálom, és sajnálatra tapasztaltam, hogy a jelenség még mindig él ,mint az előzőekben.
Dombon fefelé 5. sebességben 9000 fordulattal mentem felfelé, és egy idő után, mintha levenném a gyújtást a mociról leállt. Semmiféle rángatás vagy egyébb dolog, egyszer csak elgyengült, esett vissza a fordulat és hirtelen megállt. Befogtam a kuplungot, megálltam vele, egyből lehetett is indítani, és nem volt semmi baja. Haza jöttem,megnéztem a gyertya képet, még mindig fehér, pedig már 122-es fúvóka van benne a 115 helyett. A légszűrőt nem szedtem szét, de a porlasztónál sehol nem sziv fals levegőt. Tegyek bele még nagyobb fúvókát? egy 125-vagy 130-ast?
ugyhogy majd szétszedem a porlasztót, teljesen, kitisztítom, a légszűrőt is, meg a benzin csapot is, hogy megfelelő mennyiségű utánfolyás megvan e.
egyébként a gyári 50 es henger van rajta, én nem cseréltem semmit csaka fúvókát, de ha a probléma továbbra is előjön, akkor szerelővel megcsináltatom nem kisérletezgetek.
köszi mindenkinek!