Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minarelli AM6 cuccok:
Gyári főtengely dobozában: 20.000Ft
Bontott főtengely 10.000Ft
Blokközép 5.000Ft/fél
Jobb oldali dekli berúgós 4.000Ft
Olajpumpa Dellorto 4.000Ft
Erősített komplett kuplung 14.000Ft
Ballance tengely 1.500Ft
Membrán komplett 3.000Ft
Kuplungkosár 4.000Ft
Kuplungfedél 2.000Ft
Stb stb...
e-mail: 2csako@citromail.hu
tel: 06-30-535-36-45
Ez kínai generic blokk nem minarelli!
Sziasztok!

Páromnak szeretnék venni egy TZR 50-et, hogy szokja a motorozást. Esetleg ha tud vki eladó példányt szívesen megtekinteném. Nem tudom, hogy pontosan mikortól gyártották, de a 2003 kinézetű (szerintem cápafejű) tetszik neki.

laccc85! Ez tipikusan az a jel, amikor a 2 ütemű falsot szív!

Köszönöm a segítséget!
Olaszországba vágták el nyakba a vázszámnál hogy csak alkatrésznek lehessen felhasználni
hol lett vágva a váz?
Váz vágott egy két dolog már hiányzik 120 000ft.-ot kérek az egészért vagy van egy másik még hiányosabb nincs benne kerék az meg 80 000ft
Találtam itthon egy pár tzr indexet.
Nekem nem kell ezért eladom!
ár:6000ft
Helló!
Már írtam neked mailt de nem válaszoltál.Menyit kérsz az egészért egybe?Mármint 1 motorért
Sajna az enyém nem pont ilyen. Holnap (kedd) felhívnálak.
Addig is kösz.
A sárvédő mennyi?
Köszi a tanácsokat!

Ha 9-es, vagy 10-es hőértékű gyertya van benne, akkor egy kicsit kormos, gondolom azért mert nem éri el azt a hőfokot.
Viszont a rángatás és a hirtelen lassulás továbbra is fenn áll, de csak ha dombon mész vele, felfelé vagy ha nagyon pörgeted.

A kipu az viszont jó, nemrég lett megheggesztve a könyök résznél, mert kifujt, de semmi dugulás vagy egyébb nincs benne.
De általában sport rendszer után karbit szoktak állítani legalább 10% nagyobb fúvóka.
9es vagy 10es gyertyával próbáld, és a 125ös fúvóka is maradhat. És a kipuban is lehet vmi.
Esetleg tele van verve a kipufod és nem ártana ki égetni. Hát nem tudom hátha jön valami motor szaki.
Ha jól tom a fehér gyertya kép az benzin hiány és 9 hőértékű gyertya kell bele de ha van egy sport rendszered nem árt a 10es.
Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék!

A TZR-en minden gyári cucc, kivéve a kipufogó, mely egy Leo Vince V6.
Gyárilag a karbiban 115-ös főfúvókám van.
CSak sajna mikor dombon megyek vele, és pörgetem 8000 felett, akkor berángatott, és lelassult,egyszer le is állt.
Egyből meg is néztem a gyertyaképet. 8-as hőértékű volt benne, most BPR6HS van, mivel hideg még az idő. A szine szinte fehér.
CSeréltem benne főfúvókát, 125-ösre, a gyertya képe nem változott, viszont a motor már nem is bir kipörögni 10 felé egyik sebességben sem. A 115 -össsel jobban pörögtt,csak nem ment, mintha megragadna...dombon felfelé terhelésnél.
Dellorto 16 os karbival üzelem, csak sajnos nem jól.

köszi a segtiséget!
MINARELLI AM6 komplett blokk 60000ft képesmotor-alkatrészek-minarelli blokk nem kínai-című hirdetésben megtalálod 06304906559
komplett DUCATI gyujtás ,alaplap,lendkerék,cdi 10000ft mindig van!06304906559
Szasztok.

Azt kérdezném, ez az a Yamaha, amiben Minarelli AM6 blokk van?
Ahhoz kellene nekem gyújtás elektronika, vagy csak áruljátok el, melyik típusúé jó még hozzá (csak 12V tekercsek vannak, és egy jeladó tekercs)
Mit gondolsz róla?
Nagyon köszönöm a segitségedet nagyon hasznos volt számomra.Ezt ajánlották és szerintem ez is fog maradni ezt rendelem ha lessz:D
Az általad megnevezett márkák közül egyiket sem tenném bele. (bár a kereskedők erőszeretettel szokták ajánlani valószínű kedvezőbb árrésük vagy egyéb kedvezményeik miatt. nem próbáltamki egyiket sem ezek közül, de a rajtuk lévő infók alapján ebbe a motorba biztos nem tenném bele.
Alacsonyabb fordulatszámú motoroknál lehet, hogy megfelelő kenést biztosítanak hosszútávon viszont nem tartom valószínűnek, és rövid távon nem érdekel a teljesítménye.

GYári olaj az amit motor vásárláskor beletesznek, mert az van kéznél a polcon. Semmi köze a szakértelemnek hozzá. A kezelési útmutatómban leírt olajnál csakis jobb minőségűt kell használmi mivel a motor akkor tudja jól biztosítani a kellő menettulajdonságokat. A yamaha által ajánlott olajnál sajnos nem tudtam teli gázzal közlekedni, hosszú távon (kész szenvedés volt közlekedni egybe 220 KM-et megtenni) így kiderült a yamaha nem ért az olajokhoz, és ennek okán kezdtem el az olajokkal foglalkozni hogy akkor mit is kéne az ajánlott helyett. (Yamalube olajat semmiképpen sem tennék bele fő okom, hogy túl drága és a többit meg esetleg MSN-ben kifejtem) ők csak forgalmazzák és sokszor tudomásuk sincs az olajat forgalmazó pl kutaknal milyen gépbe milyen olaj kell.
Tipikus példa, hogy bemész a benzínkútra és a kezedbenyom egy flakont, hogy az biztos jó lesz... (semmit nem tud a motorodról, mikor gyártották, milyen teljesítménnyel bír.. és úgy ajánlja. Akár csak a TV.ben a gyógyszereket ha kell ha nem mindegy csak vegyed mert nekik az csak jó.. és neked aki használná?
Gyógyszerek közül egyet sem ismerek amik "gyógyítanának" mindegyik csak a tüneteket kezeli (éppen ezért egyet sem használok mikor valami bajom van ami ugyan eléggi ritka, és talán nem véletlenül) A gyógyszer sosem a probléma gyökerének problémáját oldja meg. (fájdalom csillapító a fájdalmat nem szünteti meg csak csillapítja elnyomja a fájdalmat egy vegyi kémiai anyaggal amire nincs szügsége a szervezetnek. Helyette gyógynövényekre volna szügség amelyek 1000x hatékonyabbak, és az egész szervezetre hatássa vannak. másfelől még szövödményeket sem okoznak.

Olajokról bővebb infót találsz a RoilGold weblapon a jobb oldali menüben részletezve milyen jelölések mit jelentenek.

Ne a márka legyen a fő szempont, nem a márka adja meg milyen az olaj minősége, hanem a ráírt specifikáció, ami pedig a kövezkező legyen:

I. Az ülés alatti motorolaj tartályba pl: MOL Dynamic Moto 2T - Kétütemű motorkerékpár olaj - Kétütemű motorokhoz, JASO FD; ISO-L-EGO; kiváló minőségű olaj erre a motorokra.
De mindenképpen ezt keresd a flakonk hátulján: - JASO FD - márkafüggetlenűl.
Midland - JASO FD

JASO FC- vagy JASO FB-t meg se próbáld, kárt teszel a motorban és gyengén teljesítenek.


II. Ami pedig a váltóolajokat illeti "API SM/SL" szintet mindenképpen el kell hogy érje: itt az amit én használok
Bár 4 ütemű jelzés van ráírva, de ne tévesszen meg. Olajszakértő ajánlása szerint használom én is ezt az olajat:
MiDLAND 4. ütemű 10W-40 félszintetikus mkp. olaj
Teljesítmény szint mutató:
Midland - 10W-40 API SM/SL/SJ/SH/SG/SF - JASO MA2
API SM/SL/SJ/SH/SG/SF - JASO MA2

(minnél távolabb van az "S" utáni ÁBC betű az ABC-ben annál újjabb motorokra használható.

Elavult motorolajok (hatályon kívül) - ezeket már nem lenne szabad kereskedelmi forgalomba hozni, mégis tömegével megtalálhatóak a polcokon.
SA - Hatályon kívül.
SB - Hatályon kívül.
SC - Hatályon kívül.
SD - Hatályon kívül.
SE - Hatályon kívül.
SF - Hatályon kívül.
SG - Hatályon kívül.
SH - 1997 előtt gyártott motorokhoz. Minden korábbi előírás esetén alkalmazható.
SJ A - 2001 előtt gyártott motorokhoz egységesen használható.
SL - 2001-ben életbe lépett, szigorított követelményrendszert kielégítő teljesítményszint kategória.

Létezik az "SM" - jelzésű is ez a lista 2006-os írásból származik, vagyis ez a kategóriás olaj jellemző az információknál újjabb szabvány. Még szígorúbb követelményekkel, és teljesítménnyel.

Én azt javaslom olyan váltó/hajtómű motorolaj legyen ami az "API SM"-et tartalmazza.

Érdemes mindig ugyanazon olajakat folyamatosan adni a gépezetnek, mivel a más korábban használt olajok módosíthatják egymás tulajdonságaikat. Ezért különböző olajok keverése rátöltése kerülendő.Nem lesz problémád a Váltó beragad( illetve megragad)- megcsúszik esettel. - Ha alkatrészek jó állapotban vannak.
És nem tudod a pontos nevét? Mert valszeg tudnák hozatni nagyker áron csak ahoz pontos típus kéne. Gondolom a yamahába olyan orbitális árat mondanak hogy ott esek össze. Ja és mi a gondod a gyári olajjal? Elvileg nekem is gyári van benne de semmi bajom nincs vele. Rem hétvégén már olyan idő lesz hogy motorral be tok menni a és rá kérdek.
Gyári álapotot írtam le. Változtatásokhoz tesztek szügségesek.
Én nem változtattam az enyimen.
PL: Castrol?Repsol?te mit használsz?