egy kérdés... alapesetben ugye az olajzás csöve a a karbiba csatlakozik és csak egy sima furaton keresztül jut az olaj a suber henger mellé. Szerintetek az megoldható lenne, ha én a bemenő benzincsőbe kötném bele az olajcsövet egy T elosztóval? A hatás ugyanaz lenne?
Aha vágom És nincsennek ilyen különböző dolgok a mocin pl hogy ettől eddig raktak rá vagy nem vagy ettől eddig ilyen változtatás volt ralyta hogy PL: fel ismerjem valami tulajdonságárol hogy valóban 2006-os vagy késöbbi?
akkor az nem malossi henger hanem sima top, 470ezret nem ér az egész motor annyiért megne vedd max 400, de még azis tulzás.. pl hátsó sárhányó sincsen...
Sziasztok meg néztük ezt a motort Yamaha és 70-es malossi + a rezó és sport légszűrő na szóval elsőnek azt vettem észre hogy a henger oldalára ahol a ccm számnak kéne lenni ott az van bele írva hogy TOP ez akkor malossi henger? Ja és hogy ahol van a külön olajzása ott le van vakolva vagyis ott teljesen ki van kötve és azt mondta a csávó hogy a tankba kell keverni az olajat hozzáteszem a csávó nem értett hozzá mert csak a tesvére volt és nem tudott mondani semmit sem.
Üdv Derbi32!
Engem érdekelne a kipuf. Mennyit használtad? Karc, horpadás vagy bármilyen sérülés van rajta? Hova kéne elmenni érte? (postában nem bízok)
sziasztok!
keresek yamaha tzr50(93)-hez önindítót
ha van valakinek vagy tud üzenjen a 06302692998
számra vagy email:szacsomotor@freemail.hu-ra
elöre is köszi!
Elfogadta a kormány a KRESZ módosítását, s ezzel több mint hatvan ponton változtatja meg a rendeletet 2010-től.
A közúti közlekedés szabályainak módosítása 2010 január 1-jétől lép hatályba.
Az eredeti tervekhez képest több hónapot csúszik a KRESZ módosítása: eredetileg szeptembertől szerették volna elfogadni az új szabályelemeket. Az MTI birtokába került dokumentum szerint a változások elsősorban a védtelen közlekedők - a gyalogosok és a kerékpárosok - biztonságát javítja.
A közúti közlekedés szabályainak módosítása rögzíti többek közt, hogy a gyalogos átkelőhelyeknél a jelenleginél sokkal körültekintőbben kell közlekedni, és ha szükséges, táblával kell elérni, hogy a zebra felé tartó autósok csak olyan tempóban haladhatjanak, hogy még előtte képesek legyenek megállni.
A KRESZ módosítása a biciklis közlekedésben bevezet négy sebességhatárt, meghatározza a "nyitott kerékpársáv" fogalmát, lehetővé teszi például, hogy a kerékpárok egyirányú utcába is behajtsanak a forgalommal szemben, vagy előre menjenek a piros lámpánál.
A változások eredményeként mentesülnek a jobbra tartási kötelezettség alól is, vagyis akár az út közepén is mehetnek majd. Növelheti a kerékpárosok és a gyalogosok biztonságát, hogy a kanyarodó járművek vezetői számára elsőbbségadást ír elő a módosítás. A dokumentum lehetővé teszi a kerékpárutakon várakozó járművek elszállítását is.
A változások a motorosokat és az autósokat is érintik. 2010 januártól a motorosok is használhatják majd a buszsávot, és ők is előremehetnek a piros lámpánál.
Több új közlekedési táblát is bevezetnek, például a torlódás veszélyét jelző piros keretes háromszöget, és engedélyezik az elektronikus jelzőtáblák használatát az autópályákon. A módosítás azt is engedélyezi, hogy a különösen balesetveszélyes helyeken a jelenleginél nagyobb, fényvisszaverő sárga háttéren is elhelyezhetők legyenek a közlekedési táblák.
Az új szabályozás pontosítja az iskolabusz fogalmát, és bővíti a gyermekszállítás biztonsági követelményeit. A táblával megkülönböztetett iskolabuszok környezetében a fel- és leszállás mindkét oldali irányjelzővel jelzett ideje alatt más járművek csak fokozott óvatossággal, lassabban közlekedhetnek - olvasható a dokumentumban.
A módosítás pontosítja a gyerekülés használatának szabályait: a 150 centiméternél alacsonyabb gyerekek ülését a biztonsági övhöz vagy annak bekötési pontjához kell csatolni.
A tervezet szigorúbban szabályozza a rendszámok láthatóságát és meghatározza a quad fogalmát is.
Januártól közúti táblával jelzik a traffipaxok helyét, és egységes sebességhatárt vezetnek be minden közúton a 3500 kilogrammnál nem nehezebb járművek számára. (AM)
utazóba csak 6,5-8ezren használom :D