Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az tény, hogy most összel és télen nem estek vissza az árak, mint az megszokott volt, de amit a MOL-os szóvivő ribanc mond, hogy az €-nak isvan köze a magas árakhoz.
Azt kétlem, mert ha az € csökken a benzin ára ugyanúgy megmarad vagy nő.
Tavaly az € 270-290 Ft volt ilyenkor mint most is. És a benzin ára 270 körül volt. szal nem értem mi köze az €-hoz. De hát valamire kell fogni.
Engem is zavar, hogy 300 közül és felett van. Főleg, hogy nem szezon időben, és talán inkábbb annak tudható be, hogy nincs olyan télies idő mint tavaly volt. Meg hát azért mégsem a tavalyi évet éljük muszály mindig emelni a kiadásainkat...
Mert miért is lenne az jó mindenkinek, ha megtudná fizetni azt amit megszeretne venni. Így teszi azt a kormány, hogy nehogy tudjál fejlődni előrejutni, félnek, hogy többet kereshetnénk akár náluk is, becsületesen, ellentétben velük, és ezért mindent elkövetnek, hogy ez ne következzen be.
Bár azt nem fogják fel, hogy ha van az embereknek pénze, akkor többet tudnak költeni, mert kevesebb adó teher van és több vásárlás több így az adóbevétel... Ezt vajon mikor fogják belátni?
A nép azért vásárol keveset, mert sokba kerülnek a szükséges dolgaik...
sztem inkább a benzinárakkal van a gond, mint azzal, hogy mennyit kapsz a kútnál...sajnos... pénteken tankoltam idén először...a tavaly tavaszi áraknál 10ezer alatt volt egy telitank...most 13500...
de ha telitankból mindulsz el és neked is akkora a tankod mint a miénk akkor hogy hogy csk 200 km-ig volt kb elég? a tartalékhoz?
legalább 100 km-ert még kellett volna menjél... vagy neked mennyit fogyaszt?
Mert nekem 3.14, és városban pedig 3.6 körül.
Dehogy érek rá, csak érdekelt, hogy átkurtak-e a benzinkútnál....
Azóta is ugyan ott tankolok, mert ezek szerint nem basznak át.
Bár mikor most télközeli időben megtankoltam az a 14.36, az meglepetés volt hogy multkor 11 volt a vége, de oké hidegvan...
na akkor nem csak nekem tünt fel ez a tartalákos dolog...
egyébként mikre ráérsz te...
Valóságban még 4 liter van a tankban, de a műszaki adatok szerint amit kiad a yamaha természetesen hazudik, mert ott valóban 2.2 litert ír. De a teljes nyál befogadő méret nyáron 14.1 liter, a 13.8 liter helyett, mert a kézikönyv 13.8 -at ír.
Lemértem, kimértem úgyhogy tudom. Persze nem feltétlenül kell csurog tölteni, hogy legyen tágulási helye a lötynek. ha melegebb van. Hideg időben mégtöbb belefér kb 1-2 dl-el. sikerült tankolnom 14.36-ot. ott ahol bizonyosan jól mérik a benzint. ott volt 14.11 nyáron és azt gondoltam csal a kút. Ezért otthon a tankot felvittem és kimértem. Természetesen ezek az adatok csak 2003-tól gyártottakra igazak.
TZR50 akkor kell a kipu ?
azért volt érdekes nekem is hogy valamivel több mint 10 litert tankoltam, mentem 200 egynéhány km-t viszonylag nyugisan és leállt
nekem olyan magasra belóg a tankba a szűrő, hogy már 4-5L-nél leáll a motor...
ezek már automata szivatósak... talán a 100, 120-as Skodák és a bigulik idejében volt divat a hidegindítás utáni melegítés... a mai kocsiknál nem hogy nem kell, hanem nem is szabad melegíteni. Érdemes azonnal elindulni, mert ugye te is tudod, hogy menet közben gyorsabban éri el az olaj az üzemi hőfokot, mint alapjáraton pöfögve. Így rövidebb ideig kopik a motor hidegen.
Ilyenkor télen csak a légszűrőház csövét szoktam leszedni, hogy ne a hideg levegőt szívja. A hűtő elé nem rakok semmit, mert elég gáz szétszedni azt a részt a hűtőmaszknál...most szépen áll...inkább nem piszkálom.
köszönöm
2,2 liter
Valaki megtudja nekem mondani hány liter a tartalék?
Azért érdekes lenne ha a tzr50 2000-es fordulaton 80-al tudna menni.

Szivató nincs az autódon? Meg nem szoktál várni kicsit, hogy felmelegedjen mielőtt elindulsz?

Rondjuk én használom a RoilGoldot, és mivel köztudott hogy jelentősen csökkenti a hűt, de még nekem hidegben nem okozott problémát. Már a RoilGold elött szoktam ezt csinálni, hogy letakarom a hűtőt. és így a rendszer fel tud melegedni.
Mielőtt nem fedtem le a hűtőt a motor túlmelegedett és letiltott, nem engedett menni. Yamaha City "Márkaszervíz" nem tudott mit kezdeni ezzel a problémával.
ezt utálom legjobban a télben... 5-6km kell az autónak, amíg kiér a kék mezőből a vízhőfokjelző mutatója. Addig max 2000-es fordulat...max 80km/h... ilyenkor szoktak előzgetni a suzukik meg a wrtburgok...
Ha nem melegszik hidegben, akkor takard le a hűtőrácsot a kerék felől fogasd fel pl drottal valami "igénytelen" dobozból kivágott lap is megteszi. Így a hőfokjelző nem kell, hogy felvilágítson menet közben, ha mégis akkor már a vízhűtéseddel lehet gond.
power szelep
De gyere mert eladom
valamikor lehet átmegyek megnézni :D
Continetal ContiTwist Gumi eladó supemoto gumi 130 /70-17 8000Ft nem volt vele égetve kb 4.5-5mm minta van még rajta egyébbként gomba a formája csak így nem adja ki.A 2007 től a tzr 50 en ez a gyári gumi
Mutatnál képet is arról a power szelepről? Mert nekem még nem volt szerencsém olyan 50-es, 80-ashoz, amin volt...
ezt használok,
viszkozításban, és teljesítményszintet nézd, ha ezzel megegyező akkor az is jó amit te haználnál
Amire figyelni kell a teljesítményszintje az abc és számjelölésetek tekintve minnél nagyobb érték, pl az "A" alacsony a "L" magas.
a második paramátert kell figyelni az "API S.." jelzásnél az "S" után mi van írva. minnél távolabb van az abc kezdőbetüjétől annál újjab fefejlesztésú az olaj és szigorúbb a megfeleltetése.

Motorolajként pedig oltat keress ami nem JASO FC"Hanem JASO FD-s jelölésű mert azzal nagyon faszán megy, és bár drágább de mindenképpen megéri olyat használni.
Én használtam FC-set és nagyon nem volt jó a YAMAHA meg ezt ajálja a kézikönyvben... ebből az látszik nem ők tervezik a motort, vagy közük sincs ahogy mit csinálnak. Lények hogy tudi nem tesztelték le 3 órás motorozási ótszakaszon a TZR50-eken. Én megtettem és visszaesett a motor fordulatszáma FC-vel, de FD-vel visszaúton semmi bajnem volt és teljes gázzal tudott menni a gép az egész úton.
Én még a legjobb olajakba is teszek általtam kipróbált surlódáscsökkentőt és olyan ereje van a géőnek ami elképesztő... felér egy kissebb fajta tuninggal. Egyébként 12-eskerékkel nagyon hulla a gép ez anyag nélkül.
30/426-01-32 ventobt@freemail.hu
derbi32 irj elérhetőséget.