Ha sokat áll akkor igen.
Leülepszik a benya a karbiban és a tankban.
olajelőkenés sincs. A pára is gondot okozhat ami a rendszerbe került.
Ha gyertára nagyobb hőfokúra cseréled, akkor könnyebben indul hidegben. Ez is lehet gond. Milyenkébe 9-es kell. "NGK BR9ES" tipus. Ez jó hidegben és melegben is.
Egy 1999-es évjáratú tzr-em van, gyárilag fojtatlan.
Semmi gondom nincs vele, azon kívül h ilyenkor hidegben reggelente alig akar fölmelegedni, indulni is nehezen indul elsőre.
Nemtudom hogy ez normális dolog-e.
Hi,
A sok miértre a válaszaim a következők..
Azért ennyi az ára mert megvan az utód..meg azért mert nincsen rajta a két oldalidom.
-Én igy vettem, oldalidomok nélkül, hogy megtanuljak motorozni.
-13as fogassal tuning nélkül sehogy sem menne a 12es meg tul hamar lepörög..igy ,h van rajta ez+az nem rossz az eredmény de hát csodát ne várjunk 75ccm-től .
-gondoltam én is ,hogy beidomozom de rájöttem, h elég kevesen vesznek 400ért használt 50es gépet, ezért marad igy(megvettem az idomszettet de csak eladtam végül)
Ha bármi kérdésetek lenne irjatok,
üdv,
Tyoma
A fordulatszámhoz a km óra maximális mérést gátló "rózsaszin" kábelközött semmi. (elvégása nélkül csak 80 km-et mutat maximum és más funkciója nincs.)
Szervízben a Yamaha Worldnél a szervíz vezető pontosan meg tudja mondani mi kookzza azt, hogy elbaszódik a jelvevő a nyáklapon a piros színű vezeték alján lévő fekefe cumó miért száll el... miért kaphat túlfeszültséget. (mondott olyat is, hogy a motor üzemállapotra kapcsolásakor is előfordulhat akár... ez ennyire érzékeny.)
A másik hogy még a bringán is mindegy hová kötöd mivel a 360° az lent, középen és fent is 360°-os fordulat ami egy teljes kör fordulatot jelent, annak köríve viszont nagyobb ív, ha a tengely középpontjától minnél távolábbra kerül...
Továbbá azért szoktuk úgy csinálni, hogy ott a törésnél, mert az ad egy poziciót, és van egy egyenes része a pontosabb vagy egyszerűbb rögzitésre, amúgy meg én már megszokásból minnél lejjebb tenném, de mérésileg tökre mindegy hová teszed mint ahogy emzoli22357 tanult koléga is megírta.
Magyobb köríven nagyobb a centrifugális erő.
Igaz ez Z3?
Ha jól sejtem a Karaszi gátló fél éve van benne, úgy kb. júniusban vagy júliusban járhat le a garija.
Nem adod túl olcsón a gépet? az újak 900 ért mennek el, és már nem olyan erősek mint a régiek amik azonos model szériából származnak.
400 000 -ért szerintem el tudnád adni simán töretlen idomokkal persze.
Vagy ha nem számít a pénz, akkor ad nekem ingyé.
Csak kiváncsiságból érdekel, hogy 13-as kerékkel mennyit megy? (ha a henger előtt lett cserélve, gondolom azt akkor meg tudod írni, bár nem hiszem, hogy ki tudta volna forgatni simán, ha nem volt suri csökkentő benne, és 50-es hener)
neked 13as jobb lesz
most 11-es van rajta.. és 13 vagy 14 -est akarok rá.. mék lenne a jobb választás?
Leülepszik a benya a karbiban és a tankban.
olajelőkenés sincs. A pára is gondot okozhat ami a rendszerbe került.
Ha gyertára nagyobb hőfokúra cseréled, akkor könnyebben indul hidegben. Ez is lehet gond. Milyenkébe 9-es kell. "NGK BR9ES" tipus. Ez jó hidegben és melegben is.
Semmi gondom nincs vele, azon kívül h ilyenkor hidegben reggelente alig akar fölmelegedni, indulni is nehezen indul elsőre.
Nemtudom hogy ez normális dolog-e.
A sok miértre a válaszaim a következők..
Azért ennyi az ára mert megvan az utód..meg azért mert nincsen rajta a két oldalidom.
-Én igy vettem, oldalidomok nélkül, hogy megtanuljak motorozni.
-13as fogassal tuning nélkül sehogy sem menne a 12es meg tul hamar lepörög..igy ,h van rajta ez+az nem rossz az eredmény de hát csodát ne várjunk 75ccm-től .
-gondoltam én is ,hogy beidomozom de rájöttem, h elég kevesen vesznek 400ért használt 50es gépet, ezért marad igy(megvettem az idomszettet de csak eladtam végül)
Ha bármi kérdésetek lenne irjatok,
üdv,
Tyoma
http://sportmotor.hu/motoros_k...
Szervízben a Yamaha Worldnél a szervíz vezető pontosan meg tudja mondani mi kookzza azt, hogy elbaszódik a jelvevő a nyáklapon a piros színű vezeték alján lévő fekefe cumó miért száll el... miért kaphat túlfeszültséget. (mondott olyat is, hogy a motor üzemállapotra kapcsolásakor is előfordulhat akár... ez ennyire érzékeny.)
A másik hogy még a bringán is mindegy hová kötöd mivel a 360° az lent, középen és fent is 360°-os fordulat ami egy teljes kör fordulatot jelent, annak köríve viszont nagyobb ív, ha a tengely középpontjától minnél távolábbra kerül...
Továbbá azért szoktuk úgy csinálni, hogy ott a törésnél, mert az ad egy poziciót, és van egy egyenes része a pontosabb vagy egyszerűbb rögzitésre, amúgy meg én már megszokásból minnél lejjebb tenném, de mérésileg tökre mindegy hová teszed mint ahogy emzoli22357 tanult koléga is megírta.
Magyobb köríven nagyobb a centrifugális erő.
Igaz ez Z3?
Nem adod túl olcsón a gépet? az újak 900 ért mennek el, és már nem olyan erősek mint a régiek amik azonos model szériából származnak.
400 000 -ért szerintem el tudnád adni simán töretlen idomokkal persze.
Vagy ha nem számít a pénz, akkor ad nekem ingyé.
Csak kiváncsiságból érdekel, hogy 13-as kerékkel mennyit megy? (ha a henger előtt lett cserélve, gondolom azt akkor meg tudod írni, bár nem hiszem, hogy ki tudta volna forgatni simán, ha nem volt suri csökkentő benne, és 50-es hener)