így, hogy van benne egy fojtás 5.-ben és 6-ban elég nyögvenyelősen megy el a fordulatszám 10 000-ig, de onnan belendül megint.. végsebességre kb 90-95-t megy..
Ja értem. bocsi. csak emlékszem nekem volt régen biciklimen kilóméteróra és azt nem mindegy volt hogy hova raktad.. csak ezért vagyok értetlen, bocsi:D nem olvastam el figyelmesen amit írtál
Köszi szépen
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy ha teljesen tuning mentes, gyári a mocc, de még egy fojtás van benne... akkor 47/13-as fogaskerék is jó, vagy inkább 47/12?
Gyári motornál nem gyenge kissebb sebességben a 47/13-as?
Mi a legidálisabb ha végsebességet és gyorsulást is figyelembe vesszük?
Mondom, hogy KERÉKFORDULATOT SZÁMOL nem pedig kerék fordulatszámot.
A sebességet abból számítja ki, hogy egységnyi idő alatt, hányszor fordul meg a kerék, tehgát hogy hány jelet ad a mágnes, tehát tök mindegy hova rakod.
Tehát akkor mindegy hogy hova rakom?
ennyi a lényeg, hogy nemfog sokat csalni akárhova rakom..
mert azen gondolkoztam hogy ha a tetejére rakom, akkor lassabban forog ugye körbe a kerék.. ha meg teljesen le, akkor pedig sokkal gyorsabban, és akkor többet is mutat mivel gyorsabban körbe ér.
kerékfordulatot számol, tehát azt, hogy hányszor halad el a hall elem előtt a mágnes, ergó tökmindegy hova rakod.
Viszont minél közelebb a tengelyhez, annál kisebb a centrifugáis erőami hat rá, és nehezebben repül le.
Érdemes centiméterre beállítani,mondjuk úgy, hogy kétával húzol egy vonalat a föltre meg a gumira, ráülsz, tolod 10 kerékfordulatnyit, és elméred a megett távolságot.
Ezt visszaosztva tízzel megkapod a kerék valós gördülő kerületét.
Ez így pontosabb lesz, mint bármiylen gyári km óra.
Csáó mindenkinek!
Én még új vagyok itt, de én is több éve már tzr tulajdonos vagyok. Semmi bajom nem volt idáig még a motorral(mondjuk a garázsban is szőnyegen áll...:DD), de olvastam már korábbi kommentekben, hogy a jeladó így a jeladó úgy.20 ezret nem költök, rá úgysem olyan pontos... de a bicikli kilóméteróránál nem baj hogy milyen távolságra rakod a mágnest meg azt az izét a tengelytől? mert azt elméletileg bekéne állítani hogy pld 17-es kereked van vagy ilyesmi.. mert akkor kurva nagyokat tud csalni.. de láttam mindenki a keréknél a küllőnél arra a törésre rakta....
Nem vágom:D Segítsetek:D
hebo,arrow, turbokit, jollymoto, leo vince, top, hát mást nem nagyon, ha jó árba viszonylag jó kiput akarsz akkor leo vince v6 használtan már 20-25 ezerér dobálják ujonnan meg 50 körül van
én is mire végre összevásároltam minden motoros ruhát, addigra itt a tél... ráadásul vehetek másik dzsekit is, mert ez rövid. Ami persze csak a motoron derül ki. De lehet, hogy inkább kabát fazonú kellene, valami hosszított. Esetleg van még valaki, akinek hasonló problémája van, hogy vékony és magas? 2 félét néztem ami hosszabb mint a mostani és tetszik is. Orina X-Speed King, vagy a BF Edge...
Igazából, nincs nagy tapasztalatom, egy régi SHOEI sisakom volt, azzal hidegben sosem motoroztam, az IXS pedig eléggé könnyen párásodik szintén, illetve oldalranézve fütyül, de én szeretem nagyon ezt a sisakot :P Következő vagy Marushin lesz, vagy ha több pénzem lesz akkor XR1000
igazából sztem nem éri meg bár nem nagyon tudom milyen az a sisak, de az biztos hogy a spoiler rajta műanyag amit ha egyszer leejtesz darabokra törik a legtöbb esetbe.. sztem am is ezek a műanyag spoileresek nem sokat érnek , ha már mindenképpen spoilerest akarsz venni akkor ne agv-vt vegyél :D pl marushin olcsó és minőségi cucc én már megbántam hogy agv-t vettem marushin helyett csak 8ezerrel kellett volna többet fizetnem és meglett volna álmaim bukója ..xd
Köszi szépen
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy ha teljesen tuning mentes, gyári a mocc, de még egy fojtás van benne... akkor 47/13-as fogaskerék is jó, vagy inkább 47/12?
Gyári motornál nem gyenge kissebb sebességben a 47/13-as?
Mi a legidálisabb ha végsebességet és gyorsulást is figyelembe vesszük?
A sebességet abból számítja ki, hogy egységnyi idő alatt, hányszor fordul meg a kerék, tehgát hogy hány jelet ad a mágnes, tehát tök mindegy hova rakod.
ennyi a lényeg, hogy nemfog sokat csalni akárhova rakom..
mert azen gondolkoztam hogy ha a tetejére rakom, akkor lassabban forog ugye körbe a kerék.. ha meg teljesen le, akkor pedig sokkal gyorsabban, és akkor többet is mutat mivel gyorsabban körbe ér.
Viszont minél közelebb a tengelyhez, annál kisebb a centrifugáis erőami hat rá, és nehezebben repül le.
Érdemes centiméterre beállítani,mondjuk úgy, hogy kétával húzol egy vonalat a föltre meg a gumira, ráülsz, tolod 10 kerékfordulatnyit, és elméred a megett távolságot.
Ezt visszaosztva tízzel megkapod a kerék valós gördülő kerületét.
Ez így pontosabb lesz, mint bármiylen gyári km óra.
Én még új vagyok itt, de én is több éve már tzr tulajdonos vagyok. Semmi bajom nem volt idáig még a motorral(mondjuk a garázsban is szőnyegen áll...:DD), de olvastam már korábbi kommentekben, hogy a jeladó így a jeladó úgy.20 ezret nem költök, rá úgysem olyan pontos... de a bicikli kilóméteróránál nem baj hogy milyen távolságra rakod a mágnest meg azt az izét a tengelytől? mert azt elméletileg bekéne állítani hogy pld 17-es kereked van vagy ilyesmi.. mert akkor kurva nagyokat tud csalni.. de láttam mindenki a keréknél a küllőnél arra a törésre rakta....
Nem vágom:D Segítsetek:D
Nekem 1 Jó kis Kipufogó kéne Tudtok segíteni h milyet Érdemes meg venni ?:D