Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi,
Hátha valakinek felkelti az érdeklődését...
http://www.kepesmotor.hu/yamah...


BÚÉK srácok
nem is akarok 4t hangot :P
fasza vidik...
ilyen hangja van most az enyémnek is a Vincével... sajna 4 ütemű hangja sose lesz...
annyi a különbség, hogy a gyári rendszerrel 7000-től történt valami, most meg 8000-től...viszont tovább is pörög...
tuti nem azért, nekem is minden be volt kötve és úgy romlott el a jeladó...
de nem értem mi köze van a rózsaszín kábelnek a fordulatszámhoz, szerintem semmi köze hozzá:D
nekem be volt minden kötve,csak 80ig mért,és lepörgött 14-15ezerig!(sportrendszerrel,nagyobb fúvókával)
de am mondasz valamit gecci xD kajak lehet hogy azér ..xD
mer pl akkor is elromolhat a jeladó ha gumicserénél leveszik a kereket azt eltörik a jeladó füleit ..és nekem lehet azé volt elromolva de nem tom ..xD
akkor nemtom...csak egy tipp volt...
létezhet, hogy ez a rózsaszín kábel valami ellenállás, vagy fesszabályzó áramkör szerűség, ami azt gátolja meg, hogy nagy sebességnél túlfeszültség lépjen fel a jeladónál, vagy a műszeregységben? és mivel ezt rendszerint mindenki kiköti...
*kábel
nem .
nekem is elvolt romolva , és nem votl elvágva a kébel xp
na itt már kezd gyanús lenni...
egyébként nem lehet, hogy emiatt a kábel miatt romlik el az összes jeladó?
nem xD
de am nekem nem volt rózsaszin az egész hanem fehér/rószaszin csikos volt ..
érdekes...nemtom mi köze a kettőnek egymáshoz...főleg, hogy nálam meg még mindig jó... nem csíptél el egy másik kábelt is véletlenül?
jah az a vicc , hogy mosán hogy ellett vágva, nem forog le 12 ezret ...xD de elgalább tovább mér az óra ...
nekem 12-es van, de sztem 13-assal már nem tudnék elindulni... be kéne vontatni, mint a sebességi rekorder autókat....
miért? bekötött rózsaszín kábellel elpörgött 12-ig?
nekem sincs bekötve és túl is pörög...
ne is mondd...ilyenkor télen kétszer annyit eszik az autó, mint a TZR... de legalább csak az egyik fogyaszt...
ha beljebb rakod a tengely felé, akkor esetleg annyival jársz jobban, hogy gyorsabban frissít...de az se biztos...az is inkább az órától függ...egyébként tökmind1, hogy hová rakod őket.
szóval akkor aztmondod nem jó ötlet a 13-as..
igen tudom hogy el kell vágni.. azért írtam hogy csak működött, mivel most ment tönkre..:DD
azért mért 80-ig mert elekll vágni a rózsaszin kábelt , én ma csináltam meg és működik 11ezres fordulaton 11-es lánckerékkel plexi nélkül ment 95őt xD de nem pörgött le 12 ezerig :S:S nem tom mér ..:S
még két éve mikor megvettem, teljes átvizsgálás volt yamaha szervizben, azt mondták van még benne, azt nemtudom hogy hol.. de mivel 80-ig mér a kilóméteróra, vagyis csak mért.. mások mértek már többen is 105-öt.. volt benne egy kis hátszél is, meg lejtő is:D

nem rég vettem bele 3pólusú gyertyát így könnyebben kipörög, sőt a 100-as benzin is sokat segít.. meg sokkal egészségesebb is, lehet rajta érezni.. teljesen más.
mondjuk szivatóval lehet rajta segíteni, de az nem igazán egészságes.. méghogyha 3 pólusú gyertya van benne akkor sem.
elég anyi egy gyári motornak, 90 bőven. amúgy nemtudom te mien foyltásról beszélsz. ha megy 90et abba semmi nincs. max a gyári kipud van tele minden szarral, amit könyen ki lehet cserélni bár sok értelme nincs szerintem vagy maradjon gyári vagy legyen fulltuning