Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most az egész motor ezért vált feleslegessé? HM?
igen ott lenne a gyári légszűrőház...gondolom kavicsszűrő (sportlégszűrő) van benne, ezért vált feleslegessé...
Miért? ott lenne a légszűrő? szerintem azért olyan mert sport légszűrő is nincs ott az a filter doboz
na ebbe is már kavicsszűrő van, a gyári légszűrő helyett....átlátni a motoron...
Jah és ha téleg bejáratós lenne ak kéne pár tipp hogy hogyan járassam pl hogy keverjek e olajat a tankba vagy ilyesmi.

ÜDV:Norbert
Ja és mennyit ehet kb mert ha sokat ak le mondok róla de végülis el is lehet venni tőle a kaját.
És szerinted amit be linkeltem motort szented az milyen kb? Jó ár érte? Nem érdemes meg venni? Vagy ilyesmi mert most már nagyon óvatosnak kell lennem. köszönöm

ÜDV:Norbert
arra figyelj legelőször is h hideg-e a kipukönyök mert ha meleg akkor előtte járatták hívd fel h hidegen akarod megnézni h beindul-e nézd meg a telókat meg vidd el pár körre. de így nem nagyon tudsz többet sztem megtenni csak azokat veszed észre amiket egyből meg tudsz nézni. vannak olyanok amik csak néha jönnek elő mint pl. az én tzr-embe ami volt nem mindig de néha ugrált a fordulatszámmérő ilyenekre gondolok vagy kidobálja sebességből ez se mindig fordulhat elő szval menj inkább szerelővel:D de ez csak az én véleményem
90-115
Nah senki semmit? TIPP
Mekkora a gyári fúvóókaaa?
Vagy Gianelli rendszerhez, gyári karbival mekkorát vegyek?
jaj bocsi úgy értettem én is csak rosszúl fogalmaztam.
nem a motor 0km-es, hanem a henger, szerintem.
Vagy tudnátok olyan tippeket mondani a motor vásárlás terén hogy mikre figyeljek? Mert már egyszer nagyon rosszúl jártam. köszönöm

ÜDV:Norbert
sziasztok meg tudnátok mondani hogy a 2006-os tzr ek a reális árait? Szerintem kamu a 0km
igaz Derbié, de tökmind1...rámegy... fel is raktam, de fel kellett volna lazítani a hátsó kereket, úgyhogy inkább hagytam...a lustaság...
nekem tuti hiányozna róla a váltó...
nem veszek, mert az is van...de hogy őszinte legyek...nem biztos, hogy ki szeretném cserélni...akkor tényleg nagyon gyenge lenne alul... főleg, hogy a kipu miatt is feljebb helyeződött az optimális fordulatszám...
Én speciel motornak nem nevezem a robogókat....
nekem az nem más mint erőképpel hajtott bicigli.
(az is a régi fajtából (nincs váltó!)
Vettél volna egy 13-as lánckereket és tulléped a 100-at picivel...
Bár baszott gyenge lenne alul akkor.
holnap megyek én is a 21-es Dellorto karbiért...egy próbát megér... Malossi E5 "kavicsszűrőt" is kap majd, munkahelyen készül az egyedi membránház és szívócsonk... komplett Vince már rajta van...a cél a 100-as álomhatár... sajna a karbira költeni kell...a többire legalább nem...
egy Derbi GPR, vagy Aprilia Rs általában jobban megy gyárilag mint egy TZR...nem? már csak azért is mert aluvázas a Derby és csak 80 akárhány kiló. Vagy csak többet csal a gyári óra? úgy tényleg hihető, hogy a TZR 100-at a GPR meg 120-at megy...sok ilyen vidit látni a youtube-on...
csak kötekszik...szokás szerint...