És szerinted amit be linkeltem motort szented az milyen kb? Jó ár érte? Nem érdemes meg venni? Vagy ilyesmi mert most már nagyon óvatosnak kell lennem. köszönöm
arra figyelj legelőször is h hideg-e a kipukönyök mert ha meleg akkor előtte járatták hívd fel h hidegen akarod megnézni h beindul-e nézd meg a telókat meg vidd el pár körre. de így nem nagyon tudsz többet sztem megtenni csak azokat veszed észre amiket egyből meg tudsz nézni. vannak olyanok amik csak néha jönnek elő mint pl. az én tzr-embe ami volt nem mindig de néha ugrált a fordulatszámmérő ilyenekre gondolok vagy kidobálja sebességből ez se mindig fordulhat elő szval menj inkább szerelővel:D de ez csak az én véleményem
nem veszek, mert az is van...de hogy őszinte legyek...nem biztos, hogy ki szeretném cserélni...akkor tényleg nagyon gyenge lenne alul... főleg, hogy a kipu miatt is feljebb helyeződött az optimális fordulatszám...
holnap megyek én is a 21-es Dellorto karbiért...egy próbát megér... Malossi E5 "kavicsszűrőt" is kap majd, munkahelyen készül az egyedi membránház és szívócsonk... komplett Vince már rajta van...a cél a 100-as álomhatár... sajna a karbira költeni kell...a többire legalább nem...
egy Derbi GPR, vagy Aprilia Rs általában jobban megy gyárilag mint egy TZR...nem? már csak azért is mert aluvázas a Derby és csak 80 akárhány kiló. Vagy csak többet csal a gyári óra? úgy tényleg hihető, hogy a TZR 100-at a GPR meg 120-at megy...sok ilyen vidit látni a youtube-on...
ÜDV:Norbert
ÜDV:Norbert
Vagy Gianelli rendszerhez, gyári karbival mekkorát vegyek?
ÜDV:Norbert
nekem az nem más mint erőképpel hajtott bicigli.
(az is a régi fajtából (nincs váltó!)
Bár baszott gyenge lenne alul akkor.