Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok, valaki meg tudja mondani milyen foglalatú és hány wattos az első lámpa izzója? Nekem túl gyenge és szeretnék bele erősebbet.
semmiféle tartozás, szponzorálás max
2ezerért odadod a lámpabúrát?
Neked nagyobb alapjárati fúvóka kell vagy lehet a csavarján is lehet anyit állítani Az a lényeg hogy dúsabb legyen az alapjárati keverék
Ja látom jól tájékoztattak:D Nálam van az a henger, Bence meg tartozott nekem, szóval én számlámra utaltál és én adom fel.
Mármimt a lé.
Bár lehet, hogy neked utaltam?(mintha nem lennék teljesen egyben szellemileg:)
Őőő, jó, bár nem értem hogy került hozzád, de végül is mindegy:)
Jó kösz, jön, amikor jön.
Zoli megjött a pénz pénteken, holnap feladom a hengered, Kedden ha minden jól megy nálad lesz.
A mertakit oyan mint a legó?
vannak még kisebb hiányosságai a motornak.. amúgy meg nem vagyok ilyen versenyezzünk típus csak poénból írtam. igazából azt csinálja a gép hogy megyek vele 4-5000es fordulaton behúzom a kuplungot és olyan mintha még mindig húznám a gázt, vagyis nehez esik vissza a fordulat. pörgetni nemigazán van szívem mer most volt blokk felujítás azóta összvissz 70km van a blokkba. kibaszott karburátorral nemtudok mit kezdeni faszom
púpról + hátsólámpáról dobsz képet?
chuckyoooo@gmail.com
Van egy rakat eladó tzr50 alkatrészem
-főtengely (3000km)
-hengerszett (3000km)
-sötét hátsólámpa,gyári indexek
-szívató bovden
-60 hátsólánckerék
-olaj tartály
-egyedi üléspúp
2007 motorból lettek kibontva minden alkatrész kitűnő állapotú
kérésre küldök képet érdeklődni e-mailben kokany.szabi@hotmail.com
És így állnál ki ellenem Amúgy milyen fordulatszám tartományba gyenge?Felül főfúvóka,középen tű,alul alapjárati
sziasztok lenne egy szakmai kérdésem. motorom nem pörög fel rendesen és menet közben igen erőlködik. a gyertya full fekete szóval sztem sok benzint kap. hogy tudnák visszavenni belőle? kisebb fúvóka esetleg a tűn állítsak? amúgy 80as henger 21es karbi 80as fúvóka
Konkrétan ez az a kipuf, ha jóllátom a képen van hozzá ez az, gondolom fúvóka,úszó ilyesmi, Arra lennék kíváncsi hogy aki nem boltba vett rá rezót, úgy mint én, azok meg tudták-e oldani ezek a cuccok nélkül hogy minden klappoljon. persze fúvókát még szerzek, de abból is jó lenne tudni hogy mekkorát...
Köszi a válaszokat tényleg, de ennél kicsit többre lenne szükségem. Ez a Hebo már fennt volt egy gépen, a kipuban már nincs fojtás. A karbimban már hatalmas főfúvóka van (110-es), lehet az a baj nem tom. Ezért lenne jó ha valaki azt írná le, pontosan mit változtattak és szám szerint mit mekkorára, mert akkor nem kellene napokat próbálkoznom, hamar kiszűrhetném a problemo forrását. Valaki írjon ha tud, nagyon megköszönném!
A sportkipufogóknak van egy szűkítő közvetlenül az elejébe ilyen eus szarság na azt ki kell törni belőle ha ez eddig nem történt meg
kételkedő jelen amúgy én szívesen megnézném azt a 20lovat akár egy gyorsulás erejéig is kár hogy az ország másik felén lax.
üdv: Dani
az új sportkipukba elvileg van valahol folytás amit ki kell belőle ütni és csak úgy lesz jó. aszem ott ahol a hengerbe csatlakozik, de nem biztos. ja meg utánna át kell karburálni a gépet
A kételkedők még biztos nem hallottak a Metrakit Prorace II. röl ami alapból 28 le ha ismernétek ezeket a cuccokat nem lennétek megdöbbenve 20 lóerőn pfffö!
Roligold: tudok egy kemény adalékot attól 20 lóerő
Ahoz senkinken semmi köze.Aki nem hiszi nyugodtan kihívhat egy gyorsulásra ha van rá mód
Értrem, így minnyá más.
hátte mennyire vicces vagy
mert a te tök gyári motorod jobb 14/47-tel nem?