Igazad teljesen, az én RS-emből való a henger. Motor tuning a következő: 80as DR henger(ezt árulom) 21es delorto karbi, malossi membrán, malossi sportlégszűrő, Leo Vince V6 sportkipufogórendszer. 15/47es áttétel. Enyi lenne a tuning. GPS-el mértem be a motor sebességét, az mérte a 120at. Amúgy ha bárkit megkédezel hasonló öszeállítással megy mási is enyit
A hengeredet árulod nem a motort
A 80-as hengered amit árulsz lehet más motorból való is, pl ismerős haverodé...
Nem fizettem érte, és csak kérdeztem. De választ nem adtál, hogy mit csináltál pontosan a gépeddel, hogy 120-al megy..
Meg, hogy saját óra szerint megy 120-at vagy GPS-el mérve...
Semmiylen robogóban sincs még csak hasonló blokk sem, mint az rs ben.
Régebben minarelli blokkal szerelék a kis ccm es aprilia endurokat, rs eket meg hasonlókat, de rengeteg más motosba is szerelték, pl yamaha tzr be.
Most meg a derby blokkal van ugyan ez.
igen, ezt írtam én is. Viszont mikunival is szerelnek elég sok motort/robogót. Csak arra kell figyelni hogy a robogókon vákuumos benzincsap van, az új tzr-eken viszont nem tudom hogy az van-e. Mert ugye a karbin is van kivezetés a vákuumnak... (Azt tudom hogy az én régimen sima csap van fűtött mikuni karbival.)
főtengely nem egyezhet! Pont ezt írtam hogy teljesen más a két főtengely, hisz az egyik robogó szíjhajtással a másik meg váltós... Milyen ketyerékre gondolsz? A dugó sem egyezik... ne írjatok már ekkora hülyeségeket. Láttál már egyártalán szétszedve blokkot?
Szerintem is az Aeroxban van hasonló "blokk", de én úgy tudom hogy csak a dugó henger főtengely meg a hozzájuk tartozó kis "ketyerék" egyeznek. De ha alkatrész kell akkor az rs-nek is ugyanolyan a blokkja meg cpi nemtudom mien típus sok AM6-os motor van, vagy legalábbis nagyon hasonlóak
blokk nem lehet ugyanaz, hisz az egyik váltós a másik meg szíjhajtásos... Ebből kifolyólag mindenük különbözik. Karbit meg egyszerű, dellortokra rá szokott írva lenni hogy mekkora
Amúgy a szar alkatrészeket most hogy említetted... még a nyáron építettünk egy tzr50-es hez hátsó gátlót a régi helyett, és meglepődve tapasztaltuk, hogy a belseje műanyag volt. Motorikusan viszont nem értek veled egyett a gyengébb minőségű alkatrészekről, hiszen sokkal korszerűbb. Ha úgy hasonlítjuk össze a tzr-t simsonnal, hogy ugyan olyan kipufogót teszünk rá a tzr-re, mint a simsonra, illetve ugyan olyan vezérlést alkalmazunk a hengerben, és még a porlasztó is ugyan olyan, tehát csinálunk belőle egy ugyan olyan gyenge motort, mint a simóból, tuti, hogy a tzr sokkal tovább bírja.
Nemtom ismerős-e a Tompika név...extrém motoros srác, sok helyre hívják. Kolegám a szomszédja és így Tompika kedvezményével a Volvo Ivanicstól kaptam az olajakat... Transoil Expert 2T-t, 710-est és Motul láncsprét...
Ez nem egy simson aminek mindegy lenne mit rakhatsz bele.
A simsont 30 éve készítették és ezt meg csak 4-5 éve. Más "minőségi" alkatrészakel szerelik, a régiek jobban ellenálóbbak mint ezek a...
Ezek az új gépek könnyebben kopnak, és ezért más olaj kell nekik. Főleg a Yamaha híres arról, hogy ezt a motort "összecsapták" és bármi baja van az csakis azért, mert gyenge minőségű és otromba megoldások találhatók és gagyi alkatrészekkel szerelik.
Fos olajat az én gépembe meg nem teszek már bocs. Még ha szerinted túlzás is. Én tapasztaltam, hogy az a másik nem jó ehhez a motorhoz, és a motoromat szerintem én használom és én tudom megmondani azokkal az olajakkal amik benne voltak, hogyan ment a gép. A tied még az FB-vel is elgurul mint ami a Mobil olaj (csak tőlük láttam FB-set eddig. Nem a mai kornak megfelelő olaj. FD-t meg nem is láttam náluk, max FC-t.)
Simsonkupás motorokba használják a repsol scootert, és egy simsonkupás motor jóval forgósabb, és nagyobb igénybevételnek van kitéve, mint egy 50-es tzr, és ott bőven elég.
A 80-as hengered amit árulsz lehet más motorból való is, pl ismerős haverodé...
Nem fizettem érte, és csak kérdeztem. De választ nem adtál, hogy mit csináltál pontosan a gépeddel, hogy 120-al megy..
Meg, hogy saját óra szerint megy 120-at vagy GPS-el mérve...
Vagy a robogókat Tzr-ből?
Régebben minarelli blokkal szerelék a kis ccm es aprilia endurokat, rs eket meg hasonlókat, de rengeteg más motosba is szerelték, pl yamaha tzr be.
Most meg a derby blokkal van ugyan ez.
A 120 az a saját órája szerint vagy már esetleg GPS-el mérve?
birkabmx@tvn.hu
Ha van akkkoor szerintem Aerox... de nem hiszem, hogy robogót is szereltek AM6-tal.
Amúgy a szar alkatrészeket most hogy említetted... még a nyáron építettünk egy tzr50-es hez hátsó gátlót a régi helyett, és meglepődve tapasztaltuk, hogy a belseje műanyag volt. Motorikusan viszont nem értek veled egyett a gyengébb minőségű alkatrészekről, hiszen sokkal korszerűbb. Ha úgy hasonlítjuk össze a tzr-t simsonnal, hogy ugyan olyan kipufogót teszünk rá a tzr-re, mint a simsonra, illetve ugyan olyan vezérlést alkalmazunk a hengerben, és még a porlasztó is ugyan olyan, tehát csinálunk belőle egy ugyan olyan gyenge motort, mint a simóból, tuti, hogy a tzr sokkal tovább bírja.
A simsont 30 éve készítették és ezt meg csak 4-5 éve. Más "minőségi" alkatrészakel szerelik, a régiek jobban ellenálóbbak mint ezek a...
Ezek az új gépek könnyebben kopnak, és ezért más olaj kell nekik. Főleg a Yamaha híres arról, hogy ezt a motort "összecsapták" és bármi baja van az csakis azért, mert gyenge minőségű és otromba megoldások találhatók és gagyi alkatrészekkel szerelik.
Fos olajat az én gépembe meg nem teszek már bocs. Még ha szerinted túlzás is. Én tapasztaltam, hogy az a másik nem jó ehhez a motorhoz, és a motoromat szerintem én használom és én tudom megmondani azokkal az olajakkal amik benne voltak, hogyan ment a gép. A tied még az FB-vel is elgurul mint ami a Mobil olaj (csak tőlük láttam FB-set eddig. Nem a mai kornak megfelelő olaj. FD-t meg nem is láttam náluk, max FC-t.)