Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért mert az amit te használsz hosszabb távon nem jól megy a gép. Hidd el leteszteltem, visszaesett a fordulatom, a jobb minőségüvel pedig semm gond nem volt (full gázon ment hazáig) . keress nagyon hosszú hozzászólást és ott leírtam az egyikben mi a bajom az olcsó olajakkal. Amúgy pedig az olaj az amivel nem szabad spórolni, mert ha szart raksz bele akkor az a motoron meg is látszik ideje elött.
Én shell vsx-et használtam korábban az oyan kategória mint amit te emlegetsz árban is olyan. Nem a TZR-nek való, hiába írja azt a könyve. Ez a fajta olaj nálam megbukott. Leteszteltem, de nem annak indult. Soha többen FC kategória és alatta.
Akkor ezért baszta el a motoromat a YAMAHA CITY Pedig ők állítólag márka szak szervíz . Első hónapon belül 4x szervíz, hetente mentem hozzájuk. Aztán elkurták a kipumat. Meg a kötelező szervíz 1 hónapig tartott nekik.. Azóta már nem márkaszervíz csinálja. és kevesebb is a bajom azóta a géppel :D
Miért használtok ilyen drága olajakat? Van a repsol scooter, az kétezer forint környékén van, és teljesen kiszolgál egy olyan motort, mint az 50-es tzr. Ezek az olajak, amiket ti emlegettek, azok már sokkal hegyesebb motorba valók.
IPON-nak van epresített (gyermek olaj)
Olyat biztos nem tennék bele. (nem kell az olajakat még illatosítani is, az illatósító adalék az olaj hátrányára válik) És még milyen hulla dága is emellett....
Azt te hol vetted? (olajshop?)
Mert motoros boltba az ilyen szintén 4400 körül felett van az Oázisnál. de mondták, hogy olyan nem lesz nekik, mert drága és ezért nem tartanak. Én is olyat akartam aztán most ezt kap mert úgy nézett ki mintha már annyira kevés volna hogy kéne bele, és nem jelzett a lámpa...(gondoltam először hogy nem jó a jelző a tartályban, (a ledet megnéztem az jó, ad félyt, aztán később leengedtem az oil-t, és kb 3-4 dl volt még benne, akkor ezért nem jelzett, szóval nem kellett szétszedni buherálni), majd, ha a midland,(még nem locsoltam meg vele) kifogy lesz benne Motul 710, meg további jó hasonló olajak. Tesztelgetek
Motul 710-est sikerült szereznem utoljára 3ezerért...zöld színű, szintetikus, FD-s...mi kell még...alig füstöl, az se büdös...szóval nekem bevált...
hidd el sok olyan van, aki még azt se tudná, hogy a vizet, vagy olajat hol kell betölteni...nem mindenki van megáldva egy kis műszaki érzékkel...
Nem nagy tudomány, ha van szerszám, meg amire szükség esetén felemelhető, vagy megemelhető...
Nekem az az egyetlen fajta Mol motorolajam volt nyáron 4400 pénz.
Amit most vettem azt 4300-ért akarták eladni, de megalkudtam 3700 pénzért a Midland syncron-t.
(ha már 2x voltam ott ez miatt.)
emberünk legalább szerelni is megtanulna mindjárt...
Lehet, persze csak nem mindegy, hogy milyet
Nem megsértés képpen, de ha nekem akarta volna eladni András, én nem vettem volna meg azt. Inkább adtam volna akár 100 al is többet egy kifogástalanért.
Ok - hogy neked nincs "bajod" vele, de én mentem rajta néhány km-et és az bőven elég volt. András meg annyira megijedtett az enyimnek nagyobb erejétől, (csak mert használom az olajak mellé azokat... látni kellett volna az arcát
Husee-ét pl. megvettem volna, mentünk egymáséin.
Nem az a 30000 km miatt, mert neked annyi van, az nem izgatna. (nagyon nem tetszet, ahogy ment akkor a gép.)
Tényleg nem fikázni akarom, ha rendesen megszerelgeted jó gép lesz belőle. Vagy már meg is tetted. (a fékein nagyon kiakadtam).
Bocsi....
nekem babetta nélkül az első motorom... sztem elsőre bőven jó egy 2004-2005-ös is...azokkal sincs sokkal több gond és 300körül már kapni. sztem...
2006osért szerintem 4-500ezret simán elkérhetnek...
hello sziasztok!
szerintetek babetta után megérné első motornak?
14 vagyok mosttettem le a jogsit és kéne valami jó gép...
ez tetszett csak az ára kicsit ütős nekünk, de szerintetek egy 2006os géppért mennyi a reális ár? egy ilyen korúval gonodok vannak?
előre köszi mindenkinek szépestét(:
sziasztok köszönöm mindenkinek!Nem rosz ötlet mert hogy öszinte legyek kb 3 rom fajta olaj van bene egyszere és ráadésul a három öszesen nem hala gya meg árba a 2000 ft ott:)de erre nem is gondol tam hogy ez probléma lehet.Meg probálom és ha bejön akkor jelzek.köszönöm még egyszer minden kinek.sziasztok
gondolod...
mi megvettük bele a 20ezrest mágnest.. legalább így könyebb lesz eladni ..
De a motor attól még megy többet, csak nem méri az óra, vagyis semmi értelme ennek a kábel bekötésnek.
mondom a rendőrnek, hogy ennek az órája 80-at mutat?
elviszik pékpadra kiderül, hogy megy az 95-öt is. De látják az óra 80-nál kiakad...
Az amit piros "körrel" jelőltem az kap egyszer tulfeszt, és onnantól káput. Körülötte beolvasztott gumi szigetelés van. Tehát megjavítani nem egyszerű. Magát az alkatrészt a nyákon ha lehet olyat kapni, akkor lehet cserélni kiforrasztani és az új jót beforrasztani. De, hogy úgy vissza tenni a "burkolatába" hogy ne legyen fennakadás... miután a gumis burok szétvágásra kerül...aki ügyes annak működni fog.. (víz is okozhat problémát mivel lukas 2 helyen az a gumi körülötte, és lehet, hogy zárlat keletkezett ezmiatt mikor műszerfal bekapcsolásra került. Bár nekem ez pont akkor történt mikor megérkeztem a melóba. és mikor végeztem a múszakkal indulok a géppel, de nincs sebességmérés.... eső meg nem volt közben. Amúgy meg mentem nagy esőbe motorral, akkor miért nem csinált ilyet? (murphi t. 1. §. 1. bekezdés.)
az már nem számít...úgysem használja sokat...arra ott a másik három...
nem lehetséges, hogy ott 80 a megengedett a kismotoroknak?
és milyen hamar széthajtani
csak a 80-nál nem mutat többet... (azért kell elvágni hogy mutasson)
Viszont nem értem miért pont 80, és nem 50... meg egyáltalán mire volt jó ez a faszság a jamaha részéről
felesleges súly...
haverom is most építget egy TZR-t. arra készül a rendszer Gianelli cuccokból, két hátsó dobbal. sajna még üa.ellátási gondjai vannak... amint elindul faragja rá a verseny gyújtást. 4 tekercses és nagyon könnyű a lendkerék. nincs világítás és az önindítónak fogaskoszorú, de képzelem mit fog pörögni...