épp ezért nem is költenék rá...ahogy írtad is, csak bejárásra van. Ha esetleg eladásra kerül a sor, akkor minden vissza gyárira és megy vissza a kipu a gazdájának.
jó ez így...mondjuk az a plusz két km/h még piszkálja a fantáziám...
elvileg a nagyobb 20-as karbit másik talppal és membránnal még elbírná az 50-es henger... mondjuk arra már költeni kellene...
TZR 50 ben is vannak különbségek 2006-tól pl. És 2003 elött is mások voltak mint ami Hazocknak és nekem van. Neked 2006 utáni géped van elektronikus fojtással is.
Mennyi km-nél tartasz most? 7000?
Nekem12973 vagy 12989 vagy ilyesmi amikor ugy gondolta, hogy nem akar tovább mérni...
De én is azért is feltenném, mert nekem is hiányzik pár mérhető adat amit ez a nyomoronc TZR műszerfal nem tud kijelezni... meghát pontosabban be lehetállítani is, mint a sajátórája ahogy mér. Míg egy a gyári műszerfalhoz képest a bringás km óra töredékébe kerül, olcsóbb technika és 7x többet tud, de ha nem 7x akkor 8x többet. =jelfogó zárt üveges elem 110 Ft- TZR jelfogo(jelvevő "mágnessel" 20000,-) egyszerűen nevetséges a Yamahától 20000 FT irreális a 110 FT képest. (Valami REALIS igazságot követelünk YAMAHA! OK?! )
A levegőt meg kihagytad, de az is a havertól ingyen van ami a légszűrőben van. (Gondolom a pesti levegőt már elhasználtad) .
Biztos ér valamit majd a kipus tuning amin dolgoztok. Ha nem akkor gyengébb lesz mint a mostani, illetve ami a gyári fent volt.
"Természetesen nem dob annyit mint egy teljesen TZR-re tervezett gyári" (ilyen gyári nem létezik tuningban amit csak egyedül erre a motorra terveztek és gyári és szériában nyomják). Általában úgy készülnek, hogy több motorra feltehető és persze nem, hoz annyit mintha csak direkt TZR50 (GYÉ: 2004) -hez lenne csak jó. vagyis ezért nem olyan jók azok a GYÁRI TUNING KIPUG MERT NEM 1 MOTOR TIPUSRA KÉSZITIK.)
Ha Tuji csinálna, jobb lenne a motor mint az a "gyári Tuning" amit meg lehet venni húzós pénzekért és kb. csak annyit megy vele a gép amennyit te előbb írtál.
Én biztos Tujival csináltatnám. Megérne annyit pénzbe, hogy menne + 10-15 km-et vagy lehet még többet végben. Tuji ha csinál egyedit, akkor minden alkatrészt lemér ami szerinte fontos a tervezéshez, hogy minnél jobban menjen. Ezért is olyan jók amit csinál. Szimmulátoron teszteli és ha nem tetszik neki az érték, akkor addig módosít a terven amíg ki nem jön egy optimális érték. Vannak képei is a tár.hu-n. Meg van weboldala is.
egyébként ez autónál is így van sajnos... minél kisebb a motor, annál kevesebbet érnek a tuningok...bármiről is legyen szó... 50ccm-nél senki ne várjon csodát...fura is, hogy ennyit kell kinlódni 5-10km/h plusszért...
teljes rendszer van rajta és ez még mindig az a kölcsön, ahogy legutóbb is írtam...szó nem volt csak hátsódobról. annyi hogy eredetileg robogóra való, de át lett alakítva TZR-re. Természetesen nem dob annyit mint egy teljesen TZR-re tervezett gyári, de azért ez se rossz. most készül melóhelyen a következő...egy kicsit át kell alakítani, ez lehet, hogy most dupla hátsódobos lesz. az eredetileg Derbin volt rezonátor dob. fúvókája is volt otthon a srácnak, akitől a kipu van. szóval még mindig csak annyit költöttem a motorra, amit az első napokban írtam. Hátsó rugóstag és hátsó sárvédő 12ezer, 2db izzó 350/db, visszajelző lámpa 380, bicikli km óra 3500, olajak, benzin...ennyi...
Mit költöttél a rendszerre?
Az a 3-4 km/h többlett amit a dob hoz a gépnek pluszt szerintem nagyon keveset hoznak az árához képest.
Ha hozna 10-15 km/h..., de az egy teljes rendszer kipu végével együtt, és nem csak a vége.
Én biztos nem vennék, inkább teljes kupuval akkor már..
Nem azt mondtad, hogy nem költesz a gépre mert csak bejárásra kell a munkahelyede?
végsebességen 11500 körül forgott nekem is...nemtom pontosan, hogy őszinte legyek nem azt néztem... üresben gyári kipuval 12fölé pörgött csak egy kicsivel, most már bőven az instrument feliratba, de csak miután belőttem rendesen a karbit...előtte nagyon eltekerhettem valamit, mert csak 10500-ig ment...
az órát igazából nem Neked linkeltem...csak a visszajelző lámpát.
110-es fúvóka volt benne korábban épp ezért meglepő a különbség...mindenesetre a Vince tényleg ért valamit... majd kiváncsi leszek Chuckyo mit mond az övére...
most írhatom meg megint... a kurva szerver nem tudta fogadni error 500...
Garat a 98km/h-hoz mostmár meg tudsz előzni. Ameddig nem rakok fel 14-es lánckereket. vagy az én GPS-en nem mér jól.
Nekem nem forog be 11000-ben 6. ban.
Köszönhető ez a márkaszervíznek YAMAHA CITY. (Az a kibaszott nagy szakértelműk annó....)
Milyen fúvókák voltak a tiedben?
Milyen áron vetted amire cserélted? Hol tudtad beszerezni?
Pont az óra az ami nem izgatott, hogy van felszerelve....
Nekem 2 mágnesem is van, az egyik U alakú réz, az U alak nyitott része menetes belül és egy csavarral rögzíthető a küllőre bringán. A másik műanyag, és 2 küllőt fog és középen szorítja össze egy csavar, vagyis szérnyitható. Persze vannak egyéb mágnesein is, hangszórókból csak azok már nagyon buznyák méretűek
na egy kicsit még döntöttem a sebességi rekordomon, de még mindig nincs meg a száz.... 98,2 gps szerint...érdekes, hogy ennyit számított a kicsivel nagyobb főfúvóka... 115-öst kapott. na meg állítottam a porlasztón...bőven beleforog a digital instrument feliratba...
jó ez így...mondjuk az a plusz két km/h még piszkálja a fantáziám...
elvileg a nagyobb 20-as karbit másik talppal és membránnal még elbírná az 50-es henger... mondjuk arra már költeni kellene...
mingyárt kiteszek egy képet hol a hiba.
5900 km
Nekem12973 vagy 12989 vagy ilyesmi amikor ugy gondolta, hogy nem akar tovább mérni...
De én is azért is feltenném, mert nekem is hiányzik pár mérhető adat amit ez a nyomoronc TZR műszerfal nem tud kijelezni... meghát pontosabban be lehetállítani is, mint a sajátórája ahogy mér. Míg egy a gyári műszerfalhoz képest a bringás km óra töredékébe kerül, olcsóbb technika és 7x többet tud, de ha nem 7x akkor 8x többet. =jelfogó zárt üveges elem 110 Ft- TZR jelfogo(jelvevő "mágnessel" 20000,-) egyszerűen nevetséges a Yamahától 20000 FT irreális a 110 FT képest. (Valami REALIS igazságot követelünk YAMAHA! OK?! )
Biztos ér valamit majd a kipus tuning amin dolgoztok. Ha nem akkor gyengébb lesz mint a mostani, illetve ami a gyári fent volt.
"Természetesen nem dob annyit mint egy teljesen TZR-re tervezett gyári" (ilyen gyári nem létezik tuningban amit csak egyedül erre a motorra terveztek és gyári és szériában nyomják). Általában úgy készülnek, hogy több motorra feltehető és persze nem, hoz annyit mintha csak direkt TZR50 (GYÉ: 2004) -hez lenne csak jó. vagyis ezért nem olyan jók azok a GYÁRI TUNING KIPUG MERT NEM 1 MOTOR TIPUSRA KÉSZITIK.)
Ha Tuji csinálna, jobb lenne a motor mint az a "gyári Tuning" amit meg lehet venni húzós pénzekért és kb. csak annyit megy vele a gép amennyit te előbb írtál.
Én biztos Tujival csináltatnám. Megérne annyit pénzbe, hogy menne + 10-15 km-et vagy lehet még többet végben. Tuji ha csinál egyedit, akkor minden alkatrészt lemér ami szerinte fontos a tervezéshez, hogy minnél jobban menjen. Ezért is olyan jók amit csinál. Szimmulátoron teszteli és ha nem tetszik neki az érték, akkor addig módosít a terven amíg ki nem jön egy optimális érték. Vannak képei is a tár.hu-n. Meg van weboldala is.
Néha ritkán azért sikerül
Az a 3-4 km/h többlett amit a dob hoz a gépnek pluszt szerintem nagyon keveset hoznak az árához képest.
Ha hozna 10-15 km/h..., de az egy teljes rendszer kipu végével együtt, és nem csak a vége.
Én biztos nem vennék, inkább teljes kupuval akkor már..
Nem azt mondtad, hogy nem költesz a gépre mert csak bejárásra kell a munkahelyede?
az órát igazából nem Neked linkeltem...csak a visszajelző lámpát.
110-es fúvóka volt benne korábban épp ezért meglepő a különbség...mindenesetre a Vince tényleg ért valamit... majd kiváncsi leszek Chuckyo mit mond az övére...
Garat a 98km/h-hoz mostmár meg tudsz előzni. Ameddig nem rakok fel 14-es lánckereket. vagy az én GPS-en nem mér jól.
Nekem nem forog be 11000-ben 6. ban.
Köszönhető ez a márkaszervíznek YAMAHA CITY. (Az a kibaszott nagy szakértelműk annó....)
Milyen fúvókák voltak a tiedben?
Milyen áron vetted amire cserélted? Hol tudtad beszerezni?
Pont az óra az ami nem izgatott, hogy van felszerelve....
Nekem 2 mágnesem is van, az egyik U alakú réz, az U alak nyitott része menetes belül és egy csavarral rögzíthető a küllőre bringán. A másik műanyag, és 2 küllőt fog és középen szorítja össze egy csavar, vagyis szérnyitható. Persze vannak egyéb mágnesein is, hangszórókból csak azok már nagyon buznyák méretűek