Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a mágnesen nincs mit fényképezni...gyorskötözővel van nekem is, ahogy leírtam, csak feketével...
Még annyi, hogy a fordulatszám jelzőből meg aztán tényleg semmit látok, ha a GPS fel van csatlakoztatva, de nem is érdekel, a motor hangja alapján tudom mikor váltok.
Csinos,
Nekem nem az óra felfogatása volt érdekes hanem a mágnes és a jel vevő, de már plexiből van egy ötletem, hogyan oldom meg a felfogatást a "küllőre", a teleszkópszárra meg ki kell találnom vmi ívesen illeszkedő megoldást a nagyobb felület és jobb tapadás érdekében belül nyilván kétoldalas tessa ragasztóval, ahogyan a sárga fényvisszaverő prizmák is vannak.
A bringás km óra felfogatását pedig, az eddig már a GPS tartóm felfogató laposvasamra fogom majd rögziteni. Igaz szart sem látok a GPS miatt, hogy üresben van-e a motor vagy nem (a többi lámpát nam zavarja), de már hozzászoktam, szal nem gáz.
nekem így sikerült felrakni...
Tibi: bal felső sarokban látszik az olajszint visszajelző lámpa...
fasza a kipu...ma pont olyan idő van, hogy fel is tudod szerelni...aztán arról is kérünk képeket.
dühítő azért, hogy egy ilyen motornál mindenkinek megdöglik a km óra jeladó...
egyébként fekete gyorskötöző nem volt? a fekete felnire...
én úgy raktam fel a mágnest, hogy a küllők közepén van egy-egy kerek lapos felület. az egyik ilyenre pont jól felfekszik a mágnes...így kevésbé feltűnő.
A 3. kép elég lett volna. Köszi (nem msn-en akartad küldeni?)
És a kutyára, hogyan szerelted fel a km órát? Nem látom.
Ez tök jó nézzétek meg
lehet hogy igaza, hogy a Yama mérnökei nem is az olaj kifejlesztésében segédkeztekhanem a flakon tervezésében
ígértem neked valamit Tibi..
Na meg a kutyáim :D
Nemvolt nekik raktáron De azt azért énsem raktam volna bele Csúnya csomagolása xD
Hogyhogy nem YAMALUBE-OT erőltették bele ?
Ha volna olyan ami 2T-s és FC kompatibilis, akkor sem önteném bele, ha már a yamaha mérnökök olyan olaj tipust adnak meg amiven nem megy a gép rendesen (csak rövid távon teljesít), akkor a mérnöki olaj kifejlesztéseikben sem bízom meg. Biztos nem tennék bele Yamalube-ot. (Az 100%)
És a 100 km/h a saját órája vagy a GPS-el mért? Mert ha GPS akkor érdelek a karbi fúvókáid méretei.
Mennyi km van benne amúgy ? (A tied 2005-ös gyártás?)
pont egy Gianelli rezót hegesztettünk pénteken...még van mit faragni rajta...
ezt még kérdezed? én ma raktam fel véglegesre a LeoVincét...a hátsódobnak kellett még egy egy tartókonzol.
Kellenek képek a Gianelliről, amint az ágyamon pózol?
nem úgy durrog* :D
mi csináltunk másikat Vettem uj gyertyakábelt mostmár nem uj durrog mint azelőtt, csak az a baj hogy ez csak 1x-esen szigetelt és sztem kicsit áthúz. ma meg holnap még játszok a fojtásal meg a benzin levegő keveréken. És mivel már csak aszfalton járok és nincs nagy por lehet kiveszem a légszűrőt is.

Széles utat
ja és full gyári
195 vagyok és 98 kg és alattam megy pont 100 at
figyi nem az a gond hogy 30000 km-es a géped hanem rendesen át kéne nézni a motort és mindent megjavítani rajta, mert nagyon el lett hanyagolva műszakilag. Nekem 16000 km-al jobban megy mint másé 4000 km-al semmi tuning... szerinted miért? (pedig én gyilkolom pesti utakon...) és ő sem egy akkara MAN mint te.
ha jól hátratolod a segged és behajolsz a szélvédő felé ráhasalsz a tankra kisebb lesz az ellen állás és gyorsabban mész a motorral már ezmiatt..
tegnap én is elejtettem...pedig még számítottam is rá... de legalább meglett...
csak azért kérdeztem, mert ha mondjuk 60 kiló vagy és 170 magas, akkor részben azért is mehet ilyen gyorsan a géped... sokak szerint a 90 kilómmal és a több mint 190-es magasságommal ne csodálkozzak, hogy nem megy többet 90-nél egy széria 50-es...főleg 30ezer km-el...
Igen, még valszeg járatósra van állítva a gép... majd most a rendszerre rá lesz karburálva, ahogy illik, aztán megharapja az etető kezet is :P
Neked most milyen géped van? 50-es vagy már átalakítottad?
az 50-esekbe (gyári gépekbe) a 9-es hőértékű kell az tuti kezelésije is ezt írja, (8-as Yamaha city-találmánya hogy az jó bele) az szar, volt hidegben nem akart indulni.
nekem full jó a gyári cuccaimhoz a NGK BR9ES. Semmi gondom a gyertyákkal. lehet neked vmi más gondod van. talán nincs jól beállítva, nagyon olajos akkor állítanikell. Nekem azok a kurva gyári BA20D-s izzók idegesítettek láncápolásonként kellett izzót cserélnem. (általában szakadás miatt, egy vagyont költöttem izzókra akkoriban) Mióta hs1-van benne semmi probléma.
Következő gyertya nekem 10es lesz szerintem, nem bírja rendesen gyári rendszerrel is 2000kmenként cserés...