Még annyi, hogy a fordulatszám jelzőből meg aztán tényleg semmit látok, ha a GPS fel van csatlakoztatva, de nem is érdekel, a motor hangja alapján tudom mikor váltok.
Csinos,
Nekem nem az óra felfogatása volt érdekes hanem a mágnes és a jel vevő, de már plexiből van egy ötletem, hogyan oldom meg a felfogatást a "küllőre", a teleszkópszárra meg ki kell találnom vmi ívesen illeszkedő megoldást a nagyobb felület és jobb tapadás érdekében belül nyilván kétoldalas tessa ragasztóval, ahogyan a sárga fényvisszaverő prizmák is vannak.
A bringás km óra felfogatását pedig, az eddig már a GPS tartóm felfogató laposvasamra fogom majd rögziteni. Igaz szart sem látok a GPS miatt, hogy üresben van-e a motor vagy nem (a többi lámpát nam zavarja), de már hozzászoktam, szal nem gáz.
fasza a kipu...ma pont olyan idő van, hogy fel is tudod szerelni...aztán arról is kérünk képeket.
dühítő azért, hogy egy ilyen motornál mindenkinek megdöglik a km óra jeladó...
egyébként fekete gyorskötöző nem volt? a fekete felnire...
én úgy raktam fel a mágnest, hogy a küllők közepén van egy-egy kerek lapos felület. az egyik ilyenre pont jól felfekszik a mágnes...így kevésbé feltűnő.
Hogyhogy nem YAMALUBE-OT erőltették bele ?
Ha volna olyan ami 2T-s és FC kompatibilis, akkor sem önteném bele, ha már a yamaha mérnökök olyan olaj tipust adnak meg amiven nem megy a gép rendesen (csak rövid távon teljesít), akkor a mérnöki olaj kifejlesztéseikben sem bízom meg. Biztos nem tennék bele Yamalube-ot. (Az 100%)
És a 100 km/h a saját órája vagy a GPS-el mért? Mert ha GPS akkor érdelek a karbi fúvókáid méretei.
Mennyi km van benne amúgy ? (A tied 2005-ös gyártás?)
mi csináltunk másikat Vettem uj gyertyakábelt mostmár nem uj durrog mint azelőtt, csak az a baj hogy ez csak 1x-esen szigetelt és sztem kicsit áthúz. ma meg holnap még játszok a fojtásal meg a benzin levegő keveréken. És mivel már csak aszfalton járok és nincs nagy por lehet kiveszem a légszűrőt is.
figyi nem az a gond hogy 30000 km-es a géped hanem rendesen át kéne nézni a motort és mindent megjavítani rajta, mert nagyon el lett hanyagolva műszakilag. Nekem 16000 km-al jobban megy mint másé 4000 km-al semmi tuning... szerinted miért? (pedig én gyilkolom pesti utakon...) és ő sem egy akkara MAN mint te.
ha jól hátratolod a segged és behajolsz a szélvédő felé ráhasalsz a tankra kisebb lesz az ellen állás és gyorsabban mész a motorral már ezmiatt..
csak azért kérdeztem, mert ha mondjuk 60 kiló vagy és 170 magas, akkor részben azért is mehet ilyen gyorsan a géped... sokak szerint a 90 kilómmal és a több mint 190-es magasságommal ne csodálkozzak, hogy nem megy többet 90-nél egy széria 50-es...főleg 30ezer km-el...
Neked most milyen géped van? 50-es vagy már átalakítottad?
az 50-esekbe (gyári gépekbe) a 9-es hőértékű kell az tuti kezelésije is ezt írja, (8-as Yamaha city-találmánya hogy az jó bele) az szar, volt hidegben nem akart indulni.
nekem full jó a gyári cuccaimhoz a NGK BR9ES. Semmi gondom a gyertyákkal. lehet neked vmi más gondod van. talán nincs jól beállítva, nagyon olajos akkor állítanikell. Nekem azok a kurva gyári BA20D-s izzók idegesítettek láncápolásonként kellett izzót cserélnem. (általában szakadás miatt, egy vagyont költöttem izzókra akkoriban) Mióta hs1-van benne semmi probléma.
Nekem nem az óra felfogatása volt érdekes hanem a mágnes és a jel vevő, de már plexiből van egy ötletem, hogyan oldom meg a felfogatást a "küllőre", a teleszkópszárra meg ki kell találnom vmi ívesen illeszkedő megoldást a nagyobb felület és jobb tapadás érdekében belül nyilván kétoldalas tessa ragasztóval, ahogyan a sárga fényvisszaverő prizmák is vannak.
A bringás km óra felfogatását pedig, az eddig már a GPS tartóm felfogató laposvasamra fogom majd rögziteni. Igaz szart sem látok a GPS miatt, hogy üresben van-e a motor vagy nem (a többi lámpát nam zavarja), de már hozzászoktam, szal nem gáz.
Tibi: bal felső sarokban látszik az olajszint visszajelző lámpa...
dühítő azért, hogy egy ilyen motornál mindenkinek megdöglik a km óra jeladó...
egyébként fekete gyorskötöző nem volt? a fekete felnire...
én úgy raktam fel a mágnest, hogy a küllők közepén van egy-egy kerek lapos felület. az egyik ilyenre pont jól felfekszik a mágnes...így kevésbé feltűnő.
És a kutyára, hogyan szerelted fel a km órát? Nem látom.
Ez tök jó nézzétek meg
Na meg a kutyáim :D
Ha volna olyan ami 2T-s és FC kompatibilis, akkor sem önteném bele, ha már a yamaha mérnökök olyan olaj tipust adnak meg amiven nem megy a gép rendesen (csak rövid távon teljesít), akkor a mérnöki olaj kifejlesztéseikben sem bízom meg. Biztos nem tennék bele Yamalube-ot. (Az 100%)
Mennyi km van benne amúgy ? (A tied 2005-ös gyártás?)
Széles utat
ha jól hátratolod a segged és behajolsz a szélvédő felé ráhasalsz a tankra kisebb lesz az ellen állás és gyorsabban mész a motorral már ezmiatt..
az 50-esekbe (gyári gépekbe) a 9-es hőértékű kell az tuti kezelésije is ezt írja, (8-as Yamaha city-találmánya hogy az jó bele) az szar, volt hidegben nem akart indulni.
nekem full jó a gyári cuccaimhoz a NGK BR9ES. Semmi gondom a gyertyákkal. lehet neked vmi más gondod van. talán nincs jól beállítva, nagyon olajos akkor állítanikell. Nekem azok a kurva gyári BA20D-s izzók idegesítettek láncápolásonként kellett izzót cserélnem. (általában szakadás miatt, egy vagyont költöttem izzókra akkoriban) Mióta hs1-van benne semmi probléma.