Emberek kész van a motorom, mostmár csak előre egy 13-as fogaskerék kell a 11-es helyett + valamék madzagot elvágni h ne csak 80-ig mérjen az óra és teljesen kész
Van egy eladó használt Top Due Plus külön vízteres hengerfejem, kompletten, szóval víztérfedél+hengerfej. Több 70es hengerhez jó nem csak Top-hoz. Valamint szintén Top főtengely, hajtókarszett kell hozzá, mert kettétört. Ebből a szettből való.
Ok lehet a tiednek jó a fékjei, de én nem a tiedől és nem az enyimről írtam. Ugyanis ki tudtam próbálni azt a motort most már ami hazok-é. Korábban jegestea-é volt.
Szeptember végén 2 tzr50-et tudtam kipróbálni, gyártás 2004, 47/12-es áttételekkel. Pont azt akartam megtudni mit számit, mit lehet észrevenni az én motorom és a többiekéhez képest, mit jelent az, hogy én használom az olajaimban a szereimet, és ők meg nem használtak csak az olajaikat motorjukban. Az összehasonlításban 3 tulajdonságot vettünk észre (motor hangja, a kipufogó hőmérséklete, és a megnövekedett erő az egyiken...) Kérdezd Husee-t, mentünk egymás motorjával őt még el tudod érni. Az ő fékje jó volt, olyan mint az enyim, de a jegestea motorján lévő fékkel fejreáltam volna ha nem vagyok kellő képen óvatos és úgy megyek vele mint a sajátommal...
Nem tudom te ki tudtad-e próbálni akkor még jegestea motorját, de szerintem neked sem olyan a féked mit azon a motoron. Nem gondoltam azt, hogy ennyit kell magyarázni arról, hogy mit tapasztaltam meg más motorján és nem egy álltalános helyes működést írtam hogy az milyen ami mindenkinek olyan... Hogy te meg erre válaszoltál, mert neked nem blokkolós. OKé, nekem sem és Husse-é sem olyan és még másoknak sem, de jegestea motorján azt vettem észre. - Sorry, ha neked a sajátodon nem olyam mint akkor jegesteáé, és nem esel emiatt fejre, mert nem jó a fék. Nem értem hozzászólásodat, én nem a tiedről írtam és a többi 3000 tzr50-es motorjáról álltalában, hanem konkrétan egy motorra amit kipróbálhattam és szerintem balesetveszélyes olyan fékkel menni.
(Remélem az enyimen nem lesz majd ilyen, mint az övé, ha igen azt meg majd meg fogom csinálni, mert nem akarok esni a fék miatt. Tudod nekem nem esik jól az mikor esek a gépel, az anyagi károk miatt is ami akkor keletkezik. Saját hibámból már régóta borultam vele. legtöbbször autós figyelmetlenségek, elévágás, nem belátható helyről gyors inudlásaik miatt kell hirteken fékeznem és helyzetek olyanok hogy nem minden esetben lehet borulás nélkül megúszni a koccot továbbá ha nem vagy ott a helyszinen nem látod mi történik akkor ne mond azt, hogy mert gyorsan mentem és azért.. mert nem az volt a gond. általában a talaj nem volt száraz vagy valami olyan anyag került az aszfaltra ami azon a helyen megcsúszást eredményezett, ilyenkor még a leggyakorlottabbakkal is előfordul, hogy borulnak...)
szerintem meg tökéletes , nkeem még sose volt vele semmi bajom, vészfékezéseknél se blokkolt egyszer se a kerék, normálisan kell adagolni azt semmi baj nicns vele .. ;)
akkor úgy veszem... szépen simán, óvatosan lehet vele fékezni...tegnap is bizonyította egy kicsit neccesebb helyzetben, mikor pont egy éles kanyarban kellett használnom.
Szerintem meg túl erősen és túl hamar fog.
De ha te úgy látod, hogy nem kell megnézetni... Te géped...
Végülis mi gond lehet ha nem jó a fék...
Azért szóltam mert ennek nem így kéne bikán fognia... goft szinte azonal blokkolja a kereket (én ezt vettem észre ammó, ha mostmár nem ilyen akkor vedd úgy )
látod pont erről beszélek, hogy a kipuhoz állítod a motort. Nagyobb karbival megváltozik az egész karakterisztikája, gázreakció is jobb lesz. Egyébként pedig nyilvánvaló hogyha tuningolsz, jobban is kopik. Akár a nyitott légszűrő miatt. De abból sem az 1000 forintos kínait kell megvenni...
az a baj hogy hülyén tuningolnak az emberek, mert elöbb veszik meg a nagyobb kipufogót, mint a nagyobb karbit. Peddig először több benzint kéne adni neki, meg nyitott légszűrő, és ahoz kellene kipufogót választani...
Mondjuk én is így csináltam a kawámmal, de nálam nem volt cél a teljesítménynövekedés, csakis a hang.
Szerintem a súlyod miatt gurul neked kevesebbet, meg lehet valami apró beállítás ami miatt nem megy neked többet még. GPS-nél nem igen van pontosabb mérő szerintem. Fasza az a Samsung omnia i900 amid van.
Fékeid még mindig olyan kemények, hogy fejre lehet álni tőle? Vagy haverral már azt is megcsináltátok azóta? Ha megcsináltátok, mi volt vele a gond? A dugatyú? Én menni úgy azzal géppel mint ahogy szoktam az enyimmel, nehogy taknyoljak vele. (mikor még ki tudtam próbálni.)
"2. az olajszintjelző..." - ügyes.
Viszont, hogy most felraktatok egy sport kiput az kiderült, hogy csak azért mert desig, hogy a motoron jól nézzen ki szart sem ér teljesítményben. De nem baj, akinek majd lesz pénze az megveszi majd a sport kipukat, és majd megdöbben, hogy kiadott rá 40-50 ezret és szinte semmi...teljesítmény mögötte. Ezt te igazoltad írásodban, mivel egy tuning kipu az nagyobb teljesítményt kéne, hogy hozzon. jaj bogy ez csak sport kipú, nem "tuning" cucc... Ez ami rákerült próbailag.... Aki azt akarja, hogy faszán menjen a gép az csináltasson hozzávalót, ne pedig ilyen 100000 db ot szériába legyártott "minden motorhoz jó"-t vegyen. Előbb legyen teljesítmény a tuning mödött aztán lehet desinelni. Szerintem úgy van értelme. (bár te autóddal jól tuningolgatsz, ezt nem csak neked, írom szal ne vedd magadra.)
Nem akartalak megbántani vagy sértegetni stb, ha esetleg ez sikerült is. Nincs veled bajom. Bocsi ha ez gond, akkor változtatok és sértegetlek majd.
Szerintetek mekkora fúvókát érdemes venni hozzá? 120?
motorline.hu
Arrow Street 2T
TK GP 50 cc
bármi szóba jöhet!
Adjatok boltokat, vagy valami, légyszi nagyon sürgős!
Hengerfej:- 7e Ft
Főtengely:-7e Ft
atta916@freemail.hu
6e Ft/db
De akár tudom adni párban is szal van hátsó is, szintén michelin pilot 120/60.
fordulatszám jelző is igen érdekes értékeket mutat időnként, meg azt is ahogyan
szinte minden alkatrésznek volt valami baja ..
Szeptember végén 2 tzr50-et tudtam kipróbálni, gyártás 2004, 47/12-es áttételekkel. Pont azt akartam megtudni mit számit, mit lehet észrevenni az én motorom és a többiekéhez képest, mit jelent az, hogy én használom az olajaimban a szereimet, és ők meg nem használtak csak az olajaikat motorjukban. Az összehasonlításban 3 tulajdonságot vettünk észre (motor hangja, a kipufogó hőmérséklete, és a megnövekedett erő az egyiken...) Kérdezd Husee-t, mentünk egymás motorjával őt még el tudod érni. Az ő fékje jó volt, olyan mint az enyim, de a jegestea motorján lévő fékkel fejreáltam volna ha nem vagyok kellő képen óvatos és úgy megyek vele mint a sajátommal...
Nem tudom te ki tudtad-e próbálni akkor még jegestea motorját, de szerintem neked sem olyan a féked mit azon a motoron. Nem gondoltam azt, hogy ennyit kell magyarázni arról, hogy mit tapasztaltam meg más motorján és nem egy álltalános helyes működést írtam hogy az milyen ami mindenkinek olyan... Hogy te meg erre válaszoltál, mert neked nem blokkolós. OKé, nekem sem és Husse-é sem olyan és még másoknak sem, de jegestea motorján azt vettem észre. - Sorry, ha neked a sajátodon nem olyam mint akkor jegesteáé, és nem esel emiatt fejre, mert nem jó a fék. Nem értem hozzászólásodat, én nem a tiedről írtam és a többi 3000 tzr50-es motorjáról álltalában, hanem konkrétan egy motorra amit kipróbálhattam és szerintem balesetveszélyes olyan fékkel menni.
(Remélem az enyimen nem lesz majd ilyen, mint az övé, ha igen azt meg majd meg fogom csinálni, mert nem akarok esni a fék miatt. Tudod nekem nem esik jól az mikor esek a gépel, az anyagi károk miatt is ami akkor keletkezik. Saját hibámból már régóta borultam vele. legtöbbször autós figyelmetlenségek, elévágás, nem belátható helyről gyors inudlásaik miatt kell hirteken fékeznem és helyzetek olyanok hogy nem minden esetben lehet borulás nélkül megúszni a koccot továbbá ha nem vagy ott a helyszinen nem látod mi történik akkor ne mond azt, hogy mert gyorsan mentem és azért.. mert nem az volt a gond. általában a talaj nem volt száraz vagy valami olyan anyag került az aszfaltra ami azon a helyen megcsúszást eredményezett, ilyenkor még a leggyakorlottabbakkal is előfordul, hogy borulnak...)
De ha te úgy látod, hogy nem kell megnézetni... Te géped...
Végülis mi gond lehet ha nem jó a fék...
Azért szóltam mert ennek nem így kéne bikán fognia... goft szinte azonal blokkolja a kereket (én ezt vettem észre ammó, ha mostmár nem ilyen akkor vedd úgy )
Mondjuk én is így csináltam a kawámmal, de nálam nem volt cél a teljesítménynövekedés, csakis a hang.
Fékeid még mindig olyan kemények, hogy fejre lehet álni tőle? Vagy haverral már azt is megcsináltátok azóta? Ha megcsináltátok, mi volt vele a gond? A dugatyú? Én menni úgy azzal géppel mint ahogy szoktam az enyimmel, nehogy taknyoljak vele. (mikor még ki tudtam próbálni.)
"2. az olajszintjelző..." - ügyes.
Viszont, hogy most felraktatok egy sport kiput az kiderült, hogy csak azért mert desig, hogy a motoron jól nézzen ki szart sem ér teljesítményben. De nem baj, akinek majd lesz pénze az megveszi majd a sport kipukat, és majd megdöbben, hogy kiadott rá 40-50 ezret és szinte semmi...teljesítmény mögötte. Ezt te igazoltad írásodban, mivel egy tuning kipu az nagyobb teljesítményt kéne, hogy hozzon. jaj bogy ez csak sport kipú, nem "tuning" cucc... Ez ami rákerült próbailag.... Aki azt akarja, hogy faszán menjen a gép az csináltasson hozzávalót, ne pedig ilyen 100000 db ot szériába legyártott "minden motorhoz jó"-t vegyen. Előbb legyen teljesítmény a tuning mödött aztán lehet desinelni. Szerintem úgy van értelme. (bár te autóddal jól tuningolgatsz, ezt nem csak neked, írom szal ne vedd magadra.)
Nem akartalak megbántani vagy sértegetni stb, ha esetleg ez sikerült is. Nincs veled bajom. Bocsi ha ez gond, akkor változtatok és sértegetlek majd.