Semmi gond, sejtettem, hogy nem nekem rendelted nincs rá szükségem ilyen kit-re, meg a címemet sem tudod akkor meg nem tudsz rendelni.
Hát nem tudom mennyire megbizhatóak ezek, hogy ha innen netről rendeled, én még nem próbáltam (Nem mertem netesen fizetni és így nem rendeltem, pedig majdnem, mégpedig indítómotort, de megoldódott összeségében 4000ből, és nem 22000+ külföldi csom. szállítási díj vagy itthonról 28000 -ből, vagy ahogy a YAMAHA képzeli 55000-ből).
Ha te megbízol a cégben internetes vásárlásban, akkor segítek megrendelni netesen kifizetni, de akkor a részleteket msn-en.
Aki okosan tuningol, annak nem lesz olyan, hogy szarabbul megy ;)
Na igen :D
Kösz, hogy segitesz beszerezni, de én is tudok kitől rendelni ha kell, és még nem lesz rajta futárdíj meg postadíj sem.
Ha lehet ezt azért had döntsem el én hogy kitől szerzem be azt ami kell. Ha esetleg nem tudnék beszerezni akkor szólok neked de előtte az ár is érdekel :D
azért mégegyszer köszi. amúgy pedig akkor akarom kipróbálni mikor jó idő lesz nem pedig ilyen takony időben. Ami jövőre lesz már. Addig meg had áljon csak a boltokban, ott kényelmesen elfér, nálam most kevés a hely.
Amúgy is most vettem 47-est meg 12-est és 420-as láncot (134). Ha a 14-es majd beválik, akkor lesz egy 12-es lánckerék bontatlan új eladó.
figyelj, az hogy "jobban megy" szerintem relatív. nekem konkrétan a "jobban menés" egy jobb gyorsulás, de azonos végsebesség elérésére való képesség. attól, hogy ráteszed a 14-est, nagyon lomha lesz a motor, és nem fog nagyon húzni... most, hogy lehet lesz kipuff rendszerem, még a 13-ason is elgondolkodok, hogy rá merjem-e tenni...
Aki okosan tuningol, annak nem lesz olyan, hogy szarabbul megy ;)
Ha jó idő lesz kipróbálom, és veszek 14-es kereket. és akkor kiderül mi a helyzed, megy-e a gép vagy semmi értelme, de a lényleg, ha jól megy a gép akkor csak kb 2000 ft -ból megvan és jobban gurul.
nem kellett új blokk, sport kipu meg mittom én miket cserélnek... Láttam olyan választ, hogy átalakítva még kevesebbet ment mint előtte a gyárija és egy vagyont költött rá a 2000 -hez képest. Az milyen ciki :D
kiszámoltam a jelenlegi adatokból kiindúlva (áttétel47/12 és maxseb. 96km/h).
47/14 lánckerék áttételre gps-el 112 km/h lenne (96-ról),
saját órájával pedig 123 km/h-t (106-ról) mérne az én motormom esetében.
Tuning nélkül ez eléggé korrektül menne?
(persze, ha a nyomatéka nem csökken annyit, hogy ne tudná kihajtani.)
NAgyon sokat számít, a kerék nyomása, s hogy a kolega ül e rajta, vagy csak tolja.
A helyes módszer, rajta ülve tolni pl10 kerékfordulatot, azt lemérni, és visszaosztani, ez már elég pontos lesz.
szia! Amennyiben TZR érdekel, nekem van egy 2004-es nagyon megbízható, csak jót tudok Róla mondani. Rendszeresen szervizeltettem. Ha érdekel,akkor jelentkezz nyugodtan és megegyezünk.
Megnéztem a km óra beállítás oszlopaiban a papírján 188-at nem írja sehol, de a 189-et viszont igen, ami egy 24-es kerékhez beállítás. pontosan:
Tire size: 24x1.75 -- L: 189 cm
továbbá:
Tire size: 24x1-1/4 & 26x1(559mm) -- L: 191 cm
Tire size: 24x2.00 -- L: 192 cm
Én így kipróbálnám a szabvány szerint amit 189-re írtak. Hozza-e a gps szerinti sebességet. ez a méretszám áll a legközelebb a mérédeshez a 188-hoz. ami meg alacsonyabb érték a 188nál az meg sokkal kisebb 179cm "24x1-1/8 Tubuar", ami biztos nem jó a motorhoz.
az is igaz tizedeseket "cateye" (nekem ilyen van) nem lehet beállítani, km órába, meg mindkét pi értéknél 188.4 értékre jön ki 1 tizedre redukálva. ahogyan írtad, hogy sugarat mértél...
És azt amit javasoltam, akkor nem próbáltad ki hogy felrajzolod az aszfalton hol áll a kerék, aztán tolod majd ismét mikor ugyanabban a pozicióba kerül ismét húzol egy vonalat és azt leméred amit az aszfalton húztál 2 vonal közötti távolságot? (ez a kerékút, mármint a kerülete amit a "felületénű" tudsz lemérni.) én nem tom mivel firkálni, így nem tudtam lemérni ezen módszerrel. A pi matematikai állandó 15 számjegy pontosságú értékét (3,14159265358979)
A 3.14 az egy röviditett általánosan elfogadott érték, de ez nem lesz a lemért kerületnél pontosabb.
Nem kötekedés képpen csak érdekelne mi jön így ki...
Eléggé szar idők vannak mostanában a motorom meg nem itt van a ház előtt... szal nem olyan egyszerű nekem leméregetni bármikor.
Ha meg nem válaszolnak akkor egyértelmű, hogy onnan nem rendelek
Hát nem tudom mennyire megbizhatóak ezek, hogy ha innen netről rendeled, én még nem próbáltam (Nem mertem netesen fizetni és így nem rendeltem, pedig majdnem, mégpedig indítómotort, de megoldódott összeségében 4000ből, és nem 22000+ külföldi csom. szállítási díj vagy itthonról 28000 -ből, vagy ahogy a YAMAHA képzeli 55000-ből).
Ha te megbízol a cégben internetes vásárlásban, akkor segítek megrendelni netesen kifizetni, de akkor a részleteket msn-en.
NEKEM hozzanak turbokitet... bocs bocs bocs 1000x
Hollandiából valamiféle módon nem tudsz nekem segíteni cuccot hozatni?
Na igen :D
Kösz, hogy segitesz beszerezni, de én is tudok kitől rendelni ha kell, és még nem lesz rajta futárdíj meg postadíj sem.
Ha lehet ezt azért had döntsem el én hogy kitől szerzem be azt ami kell. Ha esetleg nem tudnék beszerezni akkor szólok neked de előtte az ár is érdekel :D
azért mégegyszer köszi. amúgy pedig akkor akarom kipróbálni mikor jó idő lesz nem pedig ilyen takony időben. Ami jövőre lesz már. Addig meg had áljon csak a boltokban, ott kényelmesen elfér, nálam most kevés a hely.
Amúgy is most vettem 47-est meg 12-est és 420-as láncot (134). Ha a 14-es majd beválik, akkor lesz egy 12-es lánckerék bontatlan új eladó.
Sok sikert, remélem neked úgy jobb lesz a motor.
más:
írtam opvoerenéknek e-mailt, hogy kóldjék neked a turbokitet postai utánvéttel.
vagy valami futárcéggel.
Aki okosan tuningol, annak nem lesz olyan, hogy szarabbul megy ;)
peace
nem kellett új blokk, sport kipu meg mittom én miket cserélnek... Láttam olyan választ, hogy átalakítva még kevesebbet ment mint előtte a gyárija és egy vagyont költött rá a 2000 -hez képest. Az milyen ciki :D
Igazam van ?:D
47/14 lánckerék áttételre gps-el 112 km/h lenne (96-ról),
saját órájával pedig 123 km/h-t (106-ról) mérne az én motormom esetében.
Tuning nélkül ez eléggé korrektül menne?
(persze, ha a nyomatéka nem csökken annyit, hogy ne tudná kihajtani.)
A helyes módszer, rajta ülve tolni pl10 kerékfordulatot, azt lemérni, és visszaosztani, ez már elég pontos lesz.
Tire size: 24x1.75 -- L: 189 cm
továbbá:
Tire size: 24x1-1/4 & 26x1(559mm) -- L: 191 cm
Tire size: 24x2.00 -- L: 192 cm
Én így kipróbálnám a szabvány szerint amit 189-re írtak. Hozza-e a gps szerinti sebességet. ez a méretszám áll a legközelebb a mérédeshez a 188-hoz. ami meg alacsonyabb érték a 188nál az meg sokkal kisebb 179cm "24x1-1/8 Tubuar", ami biztos nem jó a motorhoz.
A 3.14 az egy röviditett általánosan elfogadott érték, de ez nem lesz a lemért kerületnél pontosabb.
Nem kötekedés képpen csak érdekelne mi jön így ki...
Eléggé szar idők vannak mostanában a motorom meg nem itt van a ház előtt... szal nem olyan egyszerű nekem leméregetni bármikor.