az én gépem koránt sem tökéletes, ilyet nem is mertem volna állítani sosem. Többek között azért, mert gyárilag olyan szar minőségi cuccokkal szerelik fel, hogy az már kiakasztó.. (hőfokjelző gyári hibás...km óra gyakorlatilag egy idő előtt (20000 km alatt) mindenkinek meghal, gátló eleve szar minőség...ahogy a kormánycsapágy meg van oldva az uramatyám Csoda hpgy szét nem esik a kormány. 20 000 Ft-os bringám jobb volt minőségben mint ez a sz'r Tz R. 50
1. az egész komment a bicikli km.óráról szól...ha nem derült volna ki. Eszembe se volt műszeregységet venni. Sztem akinek szólt, értette.
2. az olajszintjelző hiányát úgy oldottam meg, hogy a műszeregységig maradt az eredeti áramkör. A műszerfal bal felső rögzítőcsavarja mellé a fémlemezbe fúrtam egy kemény 300Ft-os, beépíthető, piros visszajelző lámpát és az kapott egy gyújtás szálat és a szintjelző kapcsolótól a negatívot.
nemtom mivel érdemeltem ki újabban ezeket a lekicsinylő kommenteket...de végülis nekem mind1...
ja azt még elfelejtettem, hogy enyém elforog gyári kipuval, alacsony fokozatban 12ezerig, de 6.-ban már csak 10500-ig, a közel 90 kilóm alatt...akkor valamelyik gps csalna?
nem is volt szándékomban a Te TÖKÉLETES motorodhoz hasonlítani és sajnálni sem kell... egy fillért sem költöttem a rendszerre...és nem is fogok, nem az enyém, csak kipróbálni raktam fel, ahogy írtam is. Fúvókát nemtudom milyen, nem is érdekel...csak benzint és olajat fogok venni ebbe a motorba és kezdetben is ez volt a cél...semmi több. Vettem egy bontott hátsó telőt, kapott egy hátsó sárvédőt és egy km.órát. Annyit költöttem rá, amit lealkudtunk a vételkor. Az, hogy kemény 7km/h-val elmarad egy TÖKÉLETES motortól, az sztem nem rossz.
Ha száguldozni akarok, beülök a kocsiba és akasztom a 240-es órát...
tudnál közeli képet küldeni, hogy hogyan raktad fel a küllőre a jeladőda és hogy a jeladó és a vezőt hogyan állítottad ben hogy az a 2-3 mm es távolsák meglegyen...
Érdekelne te hogyan oldottad meg. El tudod küldeni emailben majd a képeket?
"én azt az órát vettem meg aminek a legnagyobb számai voltak... formára is pont passzol a gyári kijelző fölé, úgyhogy nem is feltűnő..."
Ezt nem értem, vettél egy műszerfalat? Milyen legnagyobb számai? Hol?
A km óra, hogy nem mér az nem a műszerfal hibája, hanem a jeladóban túlfeszültség miatt kisül az elektronika a nyákon és ezért nem mér. Amúgy direkt így tervezi a Yamaha, hogy legyen rá költeni való és nekik bevételük szándékos "tipus" hiba. Minden egy vagyonba kerül náluk.
Ha jó sejtem azért kellett műszerfal mert az olajat nem jelezte, hogy kifogyóban lenne. Mostmár nekemis kevés van benne és kezdek aggódni mert nem jelzi, hogy kevés lenne, és a műszerfalam viszont visszajelez mikor a vezetékeket összeérintettem, tehát a lámpja jó, azt kell kideritenem, hogy a tartályban jó-e a jeladója...
Lecsurgatom az olajat egy edénybe, ami még benne van a tartályba és kiderül..., ha nem jelez be közben a lámpa, akkor az olaj jelző jeladóval lesz gond. De remélem nem lesz gond és csak azért nem jelez még, mert elég benne még az olaj ami van... (nyár óta még nem fogyott ki) jól bírja...csak kár hogy nem tudom mennyi km-et mentem ezidő alatt. Mióta belecsurgattam az új motor olajat.
szegény...
Mennyit költöttél erre a rendszerre, mert nekem a gépem tuning nélkül megy 96-ot gps-el, gyári kipuval... igaz a 6.ban nem forog be 11500-ig, csak 10500-ig vettem észre, hogy max. seb-fokban ennyit pörög, de alacsonyabb fokozatban kipörgeti 12000 felett is, és ez még akkor volt mikor R.G.-ot nem tettem bele az olajakba. Amúgy pegig ilyen szinten nincs hatássa rá, hogy mennyire pörög esetleg annyi viszont igen, hogy azt könnyebben illetve kíméletesebben éri el. Az viszont egyértelmű, hogy emelkedőkön, hogy könnyebben megy fel azóta mióta R.G. is van benne, érezhetően megnőtt a nyomatékom és csökkent a fogyasztásom is...
Szerintem állítsd be az alapjáratot 1800-ra (ez a normális és megfelelő alapjárata) mikor bemelegedett a motor, és finoman kell állítani egész kicsiket, mert mikor állítod kb. 3-5 mp. mire reagál a ford.jelző óra az karburátor állítás után.
Szerintem elég keveset tud, ahhoz képest, hogy sport rendszer van fent...
Többet kéne tudnia. Mondom, nekem alapból több azt amit neked cserével...nem értem miét, de remélem egyszer majd fel tudom hívni ISTENT, hogy meg tudjam kérdezni tőle, csak sajna mindig foglalt a száma....
Esetleg nem tudsz egy közvetlen forró "drót" számot? Sűrgős lenne valami fontosat kéne kérdeznem és kurva jó lenne, ha el tudnám érni vagy a titkárnőjét kéne lecserélni...
A Karbiban a fúvókák hányasok? 3 van benne és, 2 az amit cserélnek folytás eltávolításkor.
most tünt csak fel...Neked is ott figyel a villán és a küllőkön a jeladó és a műszeregységen a bicikli km.óra... én fekete kábelblindert használtam... :P azért bexarás, hogy hogyan sikerült ilyen xarul megcsinálnia a gyártónak ezt a km.óra jeladót...ilyen a világon nincs, hogy szinte kivétel nélkül minden tzr-en elromlik 3-4 év után... én azt az órát vettem meg aminek a legnagyobb számai voltak... formára is pont passzol a gyári kijelző fölé, úgyhogy nem is feltűnő...
na asszem ma volt az év utolsó motorozása...igaz pár hete is ezt mondtam...:D
szóval kicsit ki lett kormolva...mentünk 120km-t...délelőtt felraktam próbára egy komplett LeoVince rendszert, ZX dobbal... Kicsit nyomatékszegényebb (márha egy 50-esnél lehet nyomatékról beszélni...:D), 7 helyett 8ezer-nél kezd el élni, cserébe viszont simán elforog 11500-ig... A gyárival 89 a vége ennek a motornak, ezzel a próbarendszerrel ma elértem a 94.4-et... ezek gps-es mérések természetesen...gyári óra ilyenkor már 100 felett lenne...
@haz : Felidomozott Komár :D
@Roil : Erről KUSS! Csak azért tettem fel a képeket, hogy ti is láthassátok, erre kiköpködöd a 2010-es titkos terveket amiket csak én kaptam meg tesztelésre? ejnye-ejnye öri-hari....
én se hittem soha az olajadalékokban, fémnemesítő, stb kütyükben...de azért néhányat kipróbáltam az kocsiban. 1db vált be, amivel egy csapásra megváltozott az autó... jobban reagált a gázadásra, szebb lett a hangja és ami a lényeg...megszünt az addigi hidrotőke csattogás, hideg motornál. Ez volt a Liqui Moly MoS2...ezt talán még a mociba is beleönteném...láttam már kimondottan motorokba valót is. de ennyit nem költök rá...minek...
Akkor mondok egy újdonságot neked.
Adalékot nem használok és azt nem is fogok mert az nem adalék hanem fémkezelő vagy fémkondiciónáló, ami csökkenti a fém alkatrészek között nagy mértékben a súrlódást. 1.5 éve öntöttem bele és faszám megy a gép tőle, mindenki aki kipróbálta a gépemet egyértelműen azt jelezte, hogy megéri használni, nekem meg nem kétséges, csak tudom, ha már én használom a saját motoromat, hogy milyen jól megy a gép. A max.seb. (hez alapjában sok köze nincs, dehogy nyomatéka megnőtt a motornak, a kipufogó sem forrró mint korábban, tehát rendkívül jó a hóelnyelő képessége, jobblett a hangja a motornak. Órájával 106-ot mértem mikor még működött legutóbb, de GPs-el 96-ot, és amire megnőne ezzel az áttétellel az 112 GPS-el, a saját órájával pedig 123 lenne.
Amúgy is úgy szoktam, hogy a lehető legjobb olajakat használom, és mellé teszem ezt amim van. Nekem bizonyított és nekem csak ez számít. Az hogy te félsz az ismeretlent kipróbálni.. hát én sem próbáltam volna ki ha a videofilm nem győzött volna meg. De minek is magyarázok. Nézd meg a felelőségbiztosítást amit vállal a cég rá (2. video oldalon megtalálod, és a felhasználói adatomnál megtalálod a weboldalt, hogy tudd mi ez a cucc. Amúgy pedig csak azért is nem adalék, mert össszetételében nem tartalmaz szilárd anyagokat, pl -Teflon, -Grafit, -ólom, -Molibdén-diszulfid, -Szilikon, -stb., hogy adaléknak lehessen nevezni. Amitől adalék egy adalék. pl a Prolong az adalék. De ez nem. Ez az anyag az olajcsere periódusát akár 5 ször hosszabb ideig is kihúzhatja. ezt azért nem fogom megvárni, de nem ezért vettem, Hanem alkatrészvédelem miatt... Ha nem ismered, ne mondj róla véleményt az olajakról sem. Nyugodtan nézz körül az oldalon lehet kapsz új információkat magáról az olajakról is. pl., hogy melyik jelzésű olaj elavult, mit jelentenek a jelzések...
2. az olajszintjelző hiányát úgy oldottam meg, hogy a műszeregységig maradt az eredeti áramkör. A műszerfal bal felső rögzítőcsavarja mellé a fémlemezbe fúrtam egy kemény 300Ft-os, beépíthető, piros visszajelző lámpát és az kapott egy gyújtás szálat és a szintjelző kapcsolótól a negatívot.
nemtom mivel érdemeltem ki újabban ezeket a lekicsinylő kommenteket...de végülis nekem mind1...
Ha száguldozni akarok, beülök a kocsiba és akasztom a 240-es órát...
Örülnék ha felvennél MSNen!
chuckyxxx009@mailpont.hu
többiek is felvehetnek nyugodtan
Érdekelne te hogyan oldottad meg. El tudod küldeni emailben majd a képeket?
Ezt nem értem, vettél egy műszerfalat? Milyen legnagyobb számai? Hol?
A km óra, hogy nem mér az nem a műszerfal hibája, hanem a jeladóban túlfeszültség miatt kisül az elektronika a nyákon és ezért nem mér. Amúgy direkt így tervezi a Yamaha, hogy legyen rá költeni való és nekik bevételük szándékos "tipus" hiba. Minden egy vagyonba kerül náluk.
Ha jó sejtem azért kellett műszerfal mert az olajat nem jelezte, hogy kifogyóban lenne. Mostmár nekemis kevés van benne és kezdek aggódni mert nem jelzi, hogy kevés lenne, és a műszerfalam viszont visszajelez mikor a vezetékeket összeérintettem, tehát a lámpja jó, azt kell kideritenem, hogy a tartályban jó-e a jeladója...
Lecsurgatom az olajat egy edénybe, ami még benne van a tartályba és kiderül..., ha nem jelez be közben a lámpa, akkor az olaj jelző jeladóval lesz gond. De remélem nem lesz gond és csak azért nem jelez még, mert elég benne még az olaj ami van... (nyár óta még nem fogyott ki) jól bírja...csak kár hogy nem tudom mennyi km-et mentem ezidő alatt. Mióta belecsurgattam az új motor olajat.
Mennyit költöttél erre a rendszerre, mert nekem a gépem tuning nélkül megy 96-ot gps-el, gyári kipuval... igaz a 6.ban nem forog be 11500-ig, csak 10500-ig vettem észre, hogy max. seb-fokban ennyit pörög, de alacsonyabb fokozatban kipörgeti 12000 felett is, és ez még akkor volt mikor R.G.-ot nem tettem bele az olajakba. Amúgy pegig ilyen szinten nincs hatássa rá, hogy mennyire pörög esetleg annyi viszont igen, hogy azt könnyebben illetve kíméletesebben éri el. Az viszont egyértelmű, hogy emelkedőkön, hogy könnyebben megy fel azóta mióta R.G. is van benne, érezhetően megnőtt a nyomatékom és csökkent a fogyasztásom is...
Szerintem állítsd be az alapjáratot 1800-ra (ez a normális és megfelelő alapjárata) mikor bemelegedett a motor, és finoman kell állítani egész kicsiket, mert mikor állítod kb. 3-5 mp. mire reagál a ford.jelző óra az karburátor állítás után.
Szerintem elég keveset tud, ahhoz képest, hogy sport rendszer van fent...
Többet kéne tudnia. Mondom, nekem alapból több azt amit neked cserével...nem értem miét, de remélem egyszer majd fel tudom hívni ISTENT, hogy meg tudjam kérdezni tőle, csak sajna mindig foglalt a száma....
Esetleg nem tudsz egy közvetlen forró "drót" számot? Sűrgős lenne valami fontosat kéne kérdeznem és kurva jó lenne, ha el tudnám érni vagy a titkárnőjét kéne lecserélni...
A Karbiban a fúvókák hányasok? 3 van benne és, 2 az amit cserélnek folytás eltávolításkor.
szóval kicsit ki lett kormolva...mentünk 120km-t...délelőtt felraktam próbára egy komplett LeoVince rendszert, ZX dobbal... Kicsit nyomatékszegényebb (márha egy 50-esnél lehet nyomatékról beszélni...:D), 7 helyett 8ezer-nél kezd el élni, cserébe viszont simán elforog 11500-ig... A gyárival 89 a vége ennek a motornak, ezzel a próbarendszerrel ma elértem a 94.4-et... ezek gps-es mérések természetesen...gyári óra ilyenkor már 100 felett lenne...
@Roil : Erről KUSS! Csak azért tettem fel a képeket, hogy ti is láthassátok, erre kiköpködöd a 2010-es titkos terveket amiket csak én kaptam meg tesztelésre? ejnye-ejnye öri-hari....
Elég sok mindenkinek csinálja az országba a versenymotorját, nekem is csinált hengereket
De komolyan kérdezem!
Adalékot nem használok és azt nem is fogok mert az nem adalék hanem fémkezelő vagy fémkondiciónáló, ami csökkenti a fém alkatrészek között nagy mértékben a súrlódást. 1.5 éve öntöttem bele és faszám megy a gép tőle, mindenki aki kipróbálta a gépemet egyértelműen azt jelezte, hogy megéri használni, nekem meg nem kétséges, csak tudom, ha már én használom a saját motoromat, hogy milyen jól megy a gép. A max.seb. (hez alapjában sok köze nincs, dehogy nyomatéka megnőtt a motornak, a kipufogó sem forrró mint korábban, tehát rendkívül jó a hóelnyelő képessége, jobblett a hangja a motornak. Órájával 106-ot mértem mikor még működött legutóbb, de GPs-el 96-ot, és amire megnőne ezzel az áttétellel az 112 GPS-el, a saját órájával pedig 123 lenne.
Amúgy is úgy szoktam, hogy a lehető legjobb olajakat használom, és mellé teszem ezt amim van. Nekem bizonyított és nekem csak ez számít. Az hogy te félsz az ismeretlent kipróbálni.. hát én sem próbáltam volna ki ha a videofilm nem győzött volna meg. De minek is magyarázok. Nézd meg a felelőségbiztosítást amit vállal a cég rá (2. video oldalon megtalálod, és a felhasználói adatomnál megtalálod a weboldalt, hogy tudd mi ez a cucc. Amúgy pedig csak azért is nem adalék, mert össszetételében nem tartalmaz szilárd anyagokat, pl -Teflon, -Grafit, -ólom, -Molibdén-diszulfid, -Szilikon, -stb., hogy adaléknak lehessen nevezni. Amitől adalék egy adalék. pl a Prolong az adalék. De ez nem. Ez az anyag az olajcsere periódusát akár 5 ször hosszabb ideig is kihúzhatja. ezt azért nem fogom megvárni, de nem ezért vettem, Hanem alkatrészvédelem miatt... Ha nem ismered, ne mondj róla véleményt az olajakról sem. Nyugodtan nézz körül az oldalon lehet kapsz új információkat magáról az olajakról is. pl., hogy melyik jelzésű olaj elavult, mit jelentenek a jelzések...
de am akkor hagyjad ha nem tudod addigra megcsinálni, elég a faridom alatti
küldöm akkor azokat is