Ne használj adalékot csak kurvajó oilt megéri amúgy 105-115 körül fog menni a motorod ezzel az áttétellel de 50ccm es hengernél a gyorsulás nagyon megérzi
Végre valaki igazat ad nekem mikor folyon azom van.
Ézért is akarom majd megtudni h. a számításaim a gyakorlatban mit hoznak ki az 50-es gyári gépre 47/14 áttételre.
így ha az elmélet beigazolódik és az én esetemet tekintve a megnövekedett nyomatéka nem esik vissza akkorára, hogy ne bírná rendesen kihajtani, akkor elégedett leszek a használt anyagommal amit az olajakhoz öntök.
Egyik ismim vett egy 05ös tzr-t. Ezekben a kipu rendszeren kívül van még benne valahol fojtás ? karbi stb ilyen helyeken. Illetve olyan kérdés lenne hogy valakinek nincs hozzá eladó rendszer ?
Az én motoromat egy 2t fejlesztés egyetemet végzett ember optimalizálta 80ccm 20le és ez a legolcsóbb megoldás sokkal többet is ki lehetne hozni egy minerelli blokból csak hát a pénz.Nem becsüllek le de ez egy tzr fórum és nem pannónia.
Kösz, hogy kioktatsz...
De talán nem kéne. Márcsak azért sem, mert nem olavstad el rendesen a hozzászólásom. Persze minek is?
No meg amit írtál. Nem a hengered élettartama 15 e km, inkább a dugattyúé. Ráadásul én példaképpen a TL Pannónia hengerét hoztam fel 5 e km-es bejáratásra, annak pedig kb 80-100 e km az élettartama. Namásmost te ilyen hegert raksz a motorodra, és 15 e km alatt szétütöd?
Egyébként 800-1000 km-t azt is érdemes volna járatni... És akkor valóban megjönne a teljesítmény, és még az élettartam is nőhet.
De hallgass csak az "okosabb" emberedre, pláne, hogy az "okosság" nem ettől függ, ráadásul fogalmad sincs, hogy akinek ilyet beszólsz, mennyire "okos"...
És illesztesd csak jó lazára a dugattyúd, meg nagyra vedd a gyűrűhézagot, had ne szoruljon meg, úgyius mindegy, hogy 4-5 e km-esen már elkezd fogyni az ereje esetleg..
A akkor járasd át azt az időszakot amikor a motor a legtöbb erejét képes leadni .Az én hengerem élettartama 15000km és ennek az egyharmadát járassam?Amúgy illesztésről meg gyűrűhézagról hallottál már ?Én ezeket egy sokkal okosabb embertől tudom.Az ő szavára van mit adni.
Kösz.. Ezt még nem is tudtam :P
Egyébként ha csak a fordulat lenne fontos...
Ráadásul ugye fix az áttétel, így nagyobb sebesség= nagyobb fordulat.
Ez az "amúgy 500 km normális járatás elég egy hengernek" duma pedig ebben a formában egy hatalmas baromság!
Nicasilos hengernek elég lehet, már ott is érdemesebb kicsit türelmesebbnek lenni.
Vas perselyes hengernek legalább 1000-1500 km
telejsen vashengernek pedig 2-3 e km is kell, de mondjuk egy körbordás TL henger esetében ez 4-5000 km is lehet!
Ha a YAMAHA kereskedőket kérdezed lehet kell alváz szám az idom szine és a pontos évjárat beazonosítása miatt érdekes nekik. Bizonyára tudnak lámpabúrát hozzávalót, és a felette hiányzó idomdarabot pótolni neked, árban lehet, hogy meglepődsz majd mikor mondanak, de azért gondolom nem kérnek el érte 20 ezret ezért a ketőért. bár náluk sosem lehet tudni. az hogy neked milyen szinbe kell az árában egyforma (csak gyári szinekből lehet persze).
aztán lehet megúszod 5000 ből, nem tom.
Fiuk olyan problémám van hogy egy 97-es tzr50-esem van és egy kicsit sérült a hátulja segítsetek már nekem mert nem nagyon találok semmi adatot mien lehet az eredeti hátsó lámpája és a "farokidom"! Képet vagy ha tudtok valakinek alkatrészt léci szoljatok már vagy valami shop-ot ahol tudnék iet venni! kösszi
Ézért is akarom majd megtudni h. a számításaim a gyakorlatban mit hoznak ki az 50-es gyári gépre 47/14 áttételre.
így ha az elmélet beigazolódik és az én esetemet tekintve a megnövekedett nyomatéka nem esik vissza akkorára, hogy ne bírná rendesen kihajtani, akkor elégedett leszek a használt anyagommal amit az olajakhoz öntök.
Egyik ismim vett egy 05ös tzr-t. Ezekben a kipu rendszeren kívül van még benne valahol fojtás ? karbi stb ilyen helyeken. Illetve olyan kérdés lenne hogy valakinek nincs hozzá eladó rendszer ?
úgy le tudod másolni a gyárit h nem sérül a fényezés?
De talán nem kéne. Márcsak azért sem, mert nem olavstad el rendesen a hozzászólásom. Persze minek is?
No meg amit írtál. Nem a hengered élettartama 15 e km, inkább a dugattyúé. Ráadásul én példaképpen a TL Pannónia hengerét hoztam fel 5 e km-es bejáratásra, annak pedig kb 80-100 e km az élettartama. Namásmost te ilyen hegert raksz a motorodra, és 15 e km alatt szétütöd?
Egyébként 800-1000 km-t azt is érdemes volna járatni... És akkor valóban megjönne a teljesítmény, és még az élettartam is nőhet.
De hallgass csak az "okosabb" emberedre, pláne, hogy az "okosság" nem ettől függ, ráadásul fogalmad sincs, hogy akinek ilyet beszólsz, mennyire "okos"...
És illesztesd csak jó lazára a dugattyúd, meg nagyra vedd a gyűrűhézagot, had ne szoruljon meg, úgyius mindegy, hogy 4-5 e km-esen már elkezd fogyni az ereje esetleg..
meg tudod csinálni? mert jön szombaton atta és elviszi akkor az idomot hozzád
50cc
Egyébként ha csak a fordulat lenne fontos...
Ráadásul ugye fix az áttétel, így nagyobb sebesség= nagyobb fordulat.
Ez az "amúgy 500 km normális járatás elég egy hengernek" duma pedig ebben a formában egy hatalmas baromság!
Nicasilos hengernek elég lehet, már ott is érdemesebb kicsit türelmesebbnek lenni.
Vas perselyes hengernek legalább 1000-1500 km
telejsen vashengernek pedig 2-3 e km is kell, de mondjuk egy körbordás TL henger esetében ez 4-5000 km is lehet!
0 km/h = 0 f/m
Tuning miatt eladóak lettek a következő alkatrészeim
AKIT ÉRDEKEL VALAMI AZ VEGYEN FEL MSN-RE:jeneigyula@hotmail.com
aztán lehet megúszod 5000 ből, nem tom.
segg 2
katt rá