Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

friss, jobb olajakat és új akksit kapott a moci...új életre kelt végre...
leengedtem a fekete olajat a váltóból (Tibinek üzenem, hogy van olajleeresztő csavar) és kapott Motul Transoil Expert 10W40-est...
Motorba Motul teljesen szintetikus FD-s 2T olaj került...eddig tetszenek...már a hangja is lágyabb lett. Csak a kipuból az a simson hang ne jönne...
olyan tiszta ez a blokk, mintha csak dísz lenne és nem is működne...
Ez nem fért már be:
Hello mindenkinek tuning miatt eladóak lettek a következő alkatrészeim:50-es henger,főtengely,lamellák,kipuf,légszürő,16-os karbi+ 1 70-es polini henger Új.
Akit érdekel valami az vegyen fel Msnre:jeneigyula@hotmail.com
ELADÓ!
Leo Vince bontott kipufogó, végdob nélkül 18ezer-ért.
Gyors voltál töpörtyű

Nemsemmi egy 2007 júliusi hszre reagálni
bocs azt hittem lupo-é érdekel 2007 meg már rég volt
nehogy megnézd a linket
szia nagyon érdekel a motorod menyiért adod el?ha nagyából
320 ezer vagy kevesebb akkor megnézném a motort.
írj légyszi ha eladtad:)köszi
enyém 120at ment:)Sportkipuff+nagyobb fúvóka volt rajta
Eladó a motorom akit érdekel az nyugodtan keressen, vagy vegyen fel msn re : lukivaker47@hotmail.com

http://www.hasznaltauto.hu/mo
tor/yamaha/yamaha_tzr_50-3358160
vidékre még folytás nélkül is erőtlen...
Astra
"Eleve 2006 tól az új Rs van más blokkal...ami máshogy teljesít...!"
[24175] október 21. 15:58 [Norbi hozzászólása Aprilia RS 50-fórumon elvileg itt találod meg, (de lehet némi lap át csúszász 1-1 lapal arráb -/+ irányban) ]
valóban nem sokan tartják meg 40-45-km/h sebesség tudással a TZR-t mivel ilyen lassúként a közutakon főleg BP-en életveszélyes ez a tempó, ráadásul folyjva iszonyú gyengén megy emelkedőn (hegyalja úton sikerült kihozni belőle 25km/h max sebb.-t és az eléggé forgalmas. (jöttek is a motoros rend őrei, hogy mi baja a gépnek, hogy feltartom a sort, "hát ha ez a baj"-"ezen könnyen segíthetünk" - Folytások elvávolítása (1013 km)- mert addig semmit nemvolt hajlandó kiszedni a City, és be is dugult a kipufogó ér ezre mondták hogy 170 E egy új kipu rá mert ez nem fér bele a garanciális javításba, (na nem mintha egyáltalán tudták is volna jaítani a motort bármi is lenne a baja, -- kontár brigád), és nini már senkit nem zavart, hogy lassú lenne meg annyira erőtlen, hogy kis mértékű emelkedő is gondot jelenete már.
Köszi a válaszokat.
A 2004 útánit néztem a gyári adatoknál láttam és félreírtam kettő akrt lenni. De közben megtudtam ezt a folytásos dolgot és mivel használtat szeretnék venni nem hiszem, hogy kell ezzel foglalkozni, mert ha jóltudom 1000km-es szervíznél aki kéri kiszedik belőle(és nem hiszem, hogy van olyan aki nem kérné). Egyébként az rs50-nek a blokkjában a dekni feliratán kívül van valami különbsége, azt hiszem mindkettőben minarelli am6 van meg még sok másikban is.
még az a szerencse hogy a gyakorlat néha jobban működik mint az elmélet :D
Majd megláthuk mit jelent az az 1-2 fogszám eltérés.
Egy próbát minden esetre megér
lemaradt a vége :
szal :...áááááááááá
ne viccejünk már
120-130 egy full gyári tzr-ből ?
áááááááááááááááááááááááááá
Tök gyári blokkal szerintem ne nagyon számíts 120-130ra...
Kipuval meg ugye "szűkül" a hasznos fordulatszámtartomány, tehát a túl hosszú áttétel sem jó..
Nagyobb karbi... 70es henger satöbbi satöbbi
Mikori évjáratot nézel? ami 3LE?

A 2004-ben gyártottakra (forgalmazták: 2005) 1.3KW (~2LE ) LEFOLYTVA. így meg 40-45-öt 3. sebességig, és utána nincs tovább.

DE! KB 7-8 LE, ha nincs folytva és tuning nélkül. órája szerint kijön 100 felett (ami csal fölfelé)és 47/12-es lánckerékáttétellel.
47/11-es áttétellel a motor órája kb. 86-90 km/h-t mér.

Én most pont azon témázok, hogy ki tudok-e az én gépemből hozni 120-130-at lánckerékcserével ami még nem tuning. Úgy, hogy még némi ereje is marad a gépemnek. (ez ugye egyedi eset nálam ha összejön, (és hogy miért azt msn-en megbeszéjlük, ha felveszel és érdekel), de akkor baromi olcsón megúszom ezt a sebesség növekedést.
Olyasmi mint az Aprilia RS50
hasonlóan megy a 2 motor hasonló beállításokkal, és hasonló tuningal, nincs nagy különbség.

- Ülj rá próbáld ki melyik kényelmesebb.
- Forma,
- minőség(nem feltétlenül az, hogy rá van írva a YAMAHA, hogy minőségi termék is lenne), és az
- ár szempontot figyeld.

illetve az alkatrész és idom árakat. mert ha költeni kell és nem tudod utángyárottat vagy bontott alkatrészeket hiánycikk miatt felkutatni és nagyon kell, akkor mélyrenyúlsz a YAMAHÁNál a zsebedben. Aklatrészekből megvenni a TZR50-et a Yamahánál kb. 2-3 új TZR50-et vehetnél.
nekem 120at ment,sportkipuffal.Anélkül olyan 100-105körül.