Néha nem bánnám ha ezt a fórumot olvasná Yamaha Kereskedés, lehet tanulna 1-2 új dolgot, Pl hogy honnan tud utána nézni az ügyfél által kért adatoknak. Ha én meg tudom mondani akkor nekik meg pláne tudniuk kell, max esetleg csak nem akarják.
Illesztek be képet (bocs a minőséget, de közeli képet csak ilyet tudok fotózni vaku nélkül ilyen fényviszonyokkal, mert vakuval meg semmi nem látszana.
Ez a kép 2005-ös 50cc -es katalógusból van.
Jól látható, hogy a motor alatt a Yamaha szin megnevezés
A sürke motornál: YAMAHA Silver Tech (S3) Nekem ez van 2004-es gyártás (2005-ös eladás)
a kéknél pedig: Yamaha Blue (DPBMC)
Egyébként szerepel a service Manualban is. (csak hogy tudják már hol kell ilyet keresni.
Ha az a kék ami neked van megegyezik azzal a kékkel ami a a 2005-ös katalógus szerinti szin, akkor amit ide feltaktam szinkód listát az első sor lesz a fényezőnek érdekes. A festék keverés valószinű némi szinárnyalat különbséget fog eredményezni ahhoz képest ami a motoron van idom, amit észre lehet majd venni, ha 1 elem csak egy kis részét akarnád lefényezni, de szerintem a fényező úgyis meggyőz téged arról, hogy ha nem is a 2 egymásba érő elemet (az lene a jó pedig), de legalább azt az idomot ami sérült azt telibe 1 szinnel fújni ahol kék kell legyen, hogy végig egy azon színű árnyalat legyen.
jó én ennyiért adom és kész ha kell vkinek elviszi ha nem akkor nem!de amint látom sokan keresnek idomot ehhez a motorhoz és valljuk be nem sok van belőle!
Én akkor nem mondom, hogy mennyiért vettem egy szinte hibátlan bal elemet ami gyári fényű (kb a gyári elem amit a yamahától beszerezhető 83 ezer) és nem kell azt lefényezni, nincs rajta karcolás (egyetlen hibája volt, hogy ahol a másik nagy elemmel a motor másik oldalán összetalállkozik alul az a füle le volt törve, de megcsináltattam, és nem kell lefényezni, mert a burkolatok mögött nem látszik meg amúgyis matt az a része. Eleve olcsóbban vettem mint amire a tiedre költeni kell a javításra, de nehogy már megsértődj. Te annyiért adod ennyi. Akinek az kell megveszi. (amúgy nekem az egész motorom fényezése volt 50 Ezer gittelésel együtt. És nem barátom volt a fényező.)
figyelj vannak rajta hibák azért nem 240.000ft úgy gondolom még ezekkel is bőven megéri!A festés +csiszolás+ tartófülek megcsinálása stb összesen 25-30 ezer ft megkérdeztem több helyen is!az még mindig csak 80 ezer és nem 240.000!
Ha jol látok, akkor a bal nagyot a felfogató részen (középen fent) még műanyaghegeszteni kell, a jobb kicsit is kell javitani alul. Bocsi, hogy rontom az üzletet gondolom így korektebb, hogy leírod pontosan mi a gond amúgy pont nem látszik, hogy a többi felfogatás mennyire jó vagy nem, ugyanis azokat a legnehebb javítani.
A bal nagy elem az ennyire elrört? (amit barnának látok).
A gyári elem így egyébként kb 240, de azt már nem kell fényezni(kivéve, ha egyedi szinre kell az idom) és nem törött/sérült ami sokat számít. (bár motorral együt eladva mintha nem is jelentene semmit úgy adjátok el a motort. Pedig ez a legkényesebb része és a legdrágább ami a motoron fellelhető) a többit innen-onnan bontóból vagy robogós beszerzésekből össze lehet bogarászni nagyrészt.
öö nem tom a katalógus kódját mert használtan vettem a motort :D
de am mi kérdeztük a yamaha mathénál is de nem tudták megmondani a szinkódot ,aszonták hogy ncins olyan mint a kcosiknál ...xD
Ebből a listából neked az első sor kell.
Am. könyebb lett volna, ha megadod a motor YAMAHA (katalógus szerinti szinét azt zárójelben szokták a motor képe alatt megadni kis képnél) és akkor csak 1 elemet raktam volna ki.
Am. én az utolsóra tippeltem volna.
Fényeztetni akarod? melyik elemeket? Nem dumálunk msn?
Akkor a vezetékek össze érintése és szétválasztása nem jelzett semmit a műszerfalban? Zárt áramkört be tudod mérni, hogy van-e?
Az olajtartályon külön-külön csak lehúzva a vezetékeken mérve is próbáltad? (nehéz úgy lemérni, ha van olaj a tartályban befolyásolhatja.)
Gyári ár idomokra gondolsz, akkor többe mint megfizethető!
Fejidom kb 25 E (alig van benne anyag)
oldalidom a nagy kb. 83 E /oldal (2007-ben érdeklődtem)
alattaa kisebbik 33 E / oldal
ülés alattiak 24 E / oldal
kis lánckerék takaró 1200
Gyertya szerelő ablak takaró (bal idomhoz) 700-2000 között.
a sárvédőket és tankot nem kérdeztem (hátsó sárvédő matt feka)
idomrögzitő lemezek 75/db (10 db 1 csomagban)
pontos infót a Yamahának email írj, és alvázszámot adj szinek miatt fontos. (amúgy, ha megkérdezed engem is érdekel a fekete burok. átdobhatnád msn-en. (egyébként az évjáratot is megmondják abból rögtön, hogy mikor gyártották. -ha kéred-)
Ha fényeztetni akarsz gyári szinre tudok festékkódot mondani (msn-en átküldöm.)
Illesztek be képet (bocs a minőséget, de közeli képet csak ilyet tudok fotózni vaku nélkül ilyen fényviszonyokkal, mert vakuval meg semmi nem látszana.
Ez a kép 2005-ös 50cc -es katalógusból van.
Jól látható, hogy a motor alatt a Yamaha szin megnevezés
A sürke motornál: YAMAHA Silver Tech (S3) Nekem ez van 2004-es gyártás (2005-ös eladás)
a kéknél pedig: Yamaha Blue (DPBMC)
Egyébként szerepel a service Manualban is. (csak hogy tudják már hol kell ilyet keresni.
Ha az a kék ami neked van megegyezik azzal a kékkel ami a a 2005-ös katalógus szerinti szin, akkor amit ide feltaktam szinkód listát az első sor lesz a fényezőnek érdekes. A festék keverés valószinű némi szinárnyalat különbséget fog eredményezni ahhoz képest ami a motoron van idom, amit észre lehet majd venni, ha 1 elem csak egy kis részét akarnád lefényezni, de szerintem a fényező úgyis meggyőz téged arról, hogy ha nem is a 2 egymásba érő elemet (az lene a jó pedig), de legalább azt az idomot ami sérült azt telibe 1 szinnel fújni ahol kék kell legyen, hogy végig egy azon színű árnyalat legyen.
A bal nagy elem az ennyire elrört? (amit barnának látok).
A gyári elem így egyébként kb 240, de azt már nem kell fényezni(kivéve, ha egyedi szinre kell az idom) és nem törött/sérült ami sokat számít. (bár motorral együt eladva mintha nem is jelentene semmit úgy adjátok el a motort. Pedig ez a legkényesebb része és a legdrágább ami a motoron fellelhető) a többit innen-onnan bontóból vagy robogós beszerzésekből össze lehet bogarászni nagyrészt.
de am mi kérdeztük a yamaha mathénál is de nem tudták megmondani a szinkódot ,aszonták hogy ncins olyan mint a kcosiknál ...xD
msn: banyai.zsolt@windowslive.com
Am. könyebb lett volna, ha megadod a motor YAMAHA (katalógus szerinti szinét azt zárójelben szokták a motor képe alatt megadni kis képnél) és akkor csak 1 elemet raktam volna ki.
Am. én az utolsóra tippeltem volna.
Fényeztetni akarod? melyik elemeket? Nem dumálunk msn?
Nekem van Yamaha tzr-50-hez (2006) oldalidomom a balost csiszolni és festeni a jobbost csak festeni kell az ára együtt 55000ft
Az olajtartályon külön-külön csak lehúzva a vezetékeken mérve is próbáltad? (nehéz úgy lemérni, ha van olaj a tartályban befolyásolhatja.)
Fejidom kb 25 E (alig van benne anyag)
oldalidom a nagy kb. 83 E /oldal (2007-ben érdeklődtem)
alattaa kisebbik 33 E / oldal
ülés alattiak 24 E / oldal
kis lánckerék takaró 1200
Gyertya szerelő ablak takaró (bal idomhoz) 700-2000 között.
a sárvédőket és tankot nem kérdeztem (hátsó sárvédő matt feka)
idomrögzitő lemezek 75/db (10 db 1 csomagban)
pontos infót a Yamahának email írj, és alvázszámot adj szinek miatt fontos. (amúgy, ha megkérdezed engem is érdekel a fekete burok. átdobhatnád msn-en. (egyébként az évjáratot is megmondják abból rögtön, hogy mikor gyártották. -ha kéred-)
Ha fényeztetni akarsz gyári szinre tudok festékkódot mondani (msn-en átküldöm.)
aki tud írjon!