Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello add meg az e-mail címed lehet tok segíteni.(TurbosZsivany)
Hellosztok érdekelne 1 bal oldalidom jó állapotú aki tud az írhatna vagy olyan bontót ahol tudok venni?
Hello!
Tudja valaki hogy menyiért dobálják kb. a színre fújt, új idomokat a TZR-hez? Megköszönném ha megmondaná valaki. :)
látom nem egyre gondolunk...én az olajszint visszajelző LED-re gondoltam...nem a háttérvilágításra...azt gyerekjáték cserélni...
hali! ha a ledet akarod megnézni akkor először is a négy csavart oldalt leszeded. hátulról a gumit lehúzod ami a műszerfalba van nyomva. felbukkan egy fehér csatlakozó, kicsit nehéz kihúzni onnan, az egyik oldalán van egy gomb az nyomva előre hátra mozgatva és közbe húzva szedtem én ki belőle. megvagy vele a műszerfal hátán vannak kis gömb alakú gumik azokat kiszeded és én pl. körömcsipesszel nyúltam be a ledért és el kell fordítani egy picit és már jön is ki. ha jól tudom akkor szétszedni az egészet csak úgy lehet ha szétfeszíted és utána össze kell forrasztani. bocs ha rosszul tudom
Üdv Urak!

Szedett már szét valaki TZR műszeregységet? Hogyan lehet kíméletesen?
Ellenőriznem kellene egy ledet...
Idézni tudni kéne:
"gyalog- illetve kerékpárúton pedig 20 kilométer/órás sebességgel "

Nem értem hol itt az általad említett: "ÉS" .

Az "illetve" szó pedig a vagy szót helyettesíti ennél a mondatnál.
Persze ha "ÉS"-t használnának okés lenne a mondat és értelmes is lenne, de nem azt írták. Egy törvény vagy szabály megalkotása pontosan megfogalmazva kell elfogadni, amit nem lehet félreértelmezni.

Persze aki akarja, az tudja miről van szó. DE most jön a lényeg: A szabályokat nem egyértelműre fogalmazzák, hogy helye legyen a tévedéseknek. Ahol is pedig büntetések kiszabására adjanak okot. Itt ebben az esetben is csak erre akartam rávilágítani.

Az izzócserével nekem, ha lenne olyan autóm én biztos nem szenvednék vele. Könnyedén meg tudnám oldani, de ugyen nincsen, és ez nem az én gondom, hogy vannak akik nem tudnak izzót cserélni... (ez megint nem arról szól, hogy tudni kell vagy nem izzót cserélni, hanem, hogy van-e nálad vagy nincs-e nálad izzó és azért bünet a red őre, nem a szakértelmi tudásért, hogy nem ismered a csavarhúzót.
Olvasd el picit figyelmesebben:
Kerékpáűrúton 30 km/h
Gylog ÉS kerékpárúton (mert ilyen is van!) 20 km/h

Egyéb ként ez az izzócsere...
Háát persze elméletben szép is, jó is. Sőőt, ha az ember nagyon nem lát, ki is cseréli. Mi több, megtiltva nincs, hogy hord magadnál (bár ugye SMKP esetében nem volt kötelező)
Ellenben próbáld kicserélni mondjuk egy Fiat Stilo izzóját... Nem kell hozzá csavarhúzó, sőt semmiylen szerszám... Csak ha nem kicsi a kezed, akkor valószínű jól kidörzsölöd, mire kicseréled, olyan szűk a hely....
na igen,így korrekt lenne!
Most pont az az eset van (okt 1-től) már mikor semmilyen izzó készlet nem kell, hogy legyen nálad. Mindegy, hogy milyen könnyen lehet szerelni azt. (én tettem volna olyan kitételt, hogy ha csavarhúzó segírségével megoldható a csere akkor kell tartania, ugyanis, ha pont este megy az ipse az úton és megszünik a világtása pont az izzó miatt, akkor ottmarad az úton vagy már bele is ment valamibe mert semmit nem lát, ugyanakkor baleset veszélyes, mert az álló járművet láthatóság miatt ki kell világítani. Ez egy B-s KRESZ-ben le van írva, legalábbis mikor én vizsgázam (10 éve) még le volt írva.
szal ha nekem volvom van nem kell izzókészletet magamnál hordanom?de eddig kellett mert megtosz érte a rendőr ha nincs
Ahol nem szerviz kell, hogy cserélj, ott kötelezőnek kéne lennie az izzókészletnek.
Ha meg minden lámpa egyszerre kialszik, akkor aztán szar van a palacsintában. nem mehet semerre az általad említett esetet.
Üdv!
SOS-be lenne szükségem két első villára! Nincs valakinek elfekvőben?
Érdekelne még első kerék és a műszerfal fölötti fekete plexi! A telók azok SOS-be kellenének! Előre is köszönöm!
Azé megnézném hogy cserélsz izzót egy xenonos S40ben...(akár helyzetjelzőt)...vagy egy 6os BMWbe...érdekes lenne.
Az előbbi hozzászólás hivatalos idézetei a következő helyről forrás származnak.
Előzetes bejelentések szerint módosul a KRESZ november 1-i dátum hatályba lépési idővel miszerint a biztonságos közlekedés miatt szigorítják, "...A tervezet több a kerékpárosokra vonatkozó új szabályt is rögzít. Ilyen például, hogy kerékpárúton legfeljebb 30 kilométer/órás, gyalog- illetve kerékpárúton pedig 20 kilométer/órás sebességgel közlekedhetnének. Növelheti a kerékpárosok és a gyalogosok biztonságát, hogy a kanyarodó járművek vezetői számára elsőbbségadást ír elő a módosítás. A dokumentum lehetővé tenné a kerékpárutakon várakozó járművek elszállítását is...."

Most akkor 30 vagy 20 km/h kerékpárúton? És akkor ha 20 akkor pedig nem lehet kisebb sebességgel menni? ---"...pedig 20 kilométer/órás sebességgel közlekedhetnének" - ezek alaphán más sebessékel nem közlekedhetnek csak 20-al -

Továbbá érdekesség, biztonság tekintetében, ellenkezője a miniszteri lendelet ami azt mondja ki: "A kormányszóvivő a napokban jelentette be, hogy október 1-től nem kell izzókészletet tartani a kocsiban és megszűnik az egészségügyi dobozok érvényességi ideje. Ezek azonban nincsenek összefüggésben a KRESZ módosításával, a döntést miniszteri rendelet tartalmazza."

Az izzókészlet nem dísznek kell legyen pótlásként csomagtartóban. Hanem a jó láthatóság, a jól kivilágított gépjármű észrevehetősége miatt.
Ha nincs jó ízzója és ezért nincs megfelelően kivilágítva baleseti helyzetteremtésnek van kitéve.
A nem megfelelően kivilágított gépjármű nem megfelelő láthatósága miatt balesetet okozhat. Hogy is van akkor, hogy BIZTONSÁG? Ismét egy értelmetlen és érthetetlen szabály.
De legalább egy értelmes intézkedés, hogy taxisok ne foglalják el a kerékpárosok útját pláne, ha csak szintén taxis kolégájval beszélget ablakon át üvöltöízve, mert luxus leállni 5 méterrel arráb egy senkit nem zavaró területre. (találkoztam ilyennel volt bőven a közelben hely ahol le tudtak volna állni és meg tudták volna beszélni szabályosan Sári néni mákos bejgli recepjét.
Csak jól jegyzetelni, mert visszakérdezem ám.
valóban egyszerűbb...megtörtént...
De medoldódna, mert a jeladót megkapod a fejegységgel így szállítja a yamaha, de mindenképpen velük szereltesd be, mert ha azt ők törik el a füleket a fejegységről és nem működik az óra akkor (garanciába) az ő költségükre kell menjen ismét javításra. (ezt ne ti rakjátok vissza rá.

Nem akarsz felvenni msn-re? könnyebb lenne megdumálni.
jegyzetelek...
még nem merültem bele...de nem lenne rossz, ha működne. végig mérek maj pár dolgot...
Én hallogént HS1-et tettem bele, nincs akkora hő, hogy bántaná a foncsort, és nem szakadt még el a szála sem sokkal tartósabb, elentétben a gyári fos 25W/25W BA20D - "kényszer" izzókkal. (ami csak nappali közlekedésre alkalmas, hogy téged lássanak)
szóval akkor a jeladó csere nem is oldaná meg a problámát?
egyáltalán hol található a jeladó?

bocs a tudatlanságomért... 1nap és kb 15km motorozás után még csak kérdezni tudok...
így jár aki mindjárt autóval kezd...
Nézd meg a vezetéket lehet kontakt hiba. Tisztitsd meg az érintkezőket, ha nem jó akkor sem, akkor szervíz, vagy van elég olajad azért nem világit a lámpád még. :D
próbáltatok halogén izzót az első fényszórókba? kiváncsi lennék, hogy az eredeti és a halogén izzókban az izzószálak egyforma távolságban vannak-e a foglalattól. Nem lenne jó, ha szétesne a vetített kép... és vajon elbírja a foncsor a 35/35W-os izzókat a 25/25-ösök helyett?