Én szétszedtem ha már nem működött, akkor bevizsgáltam mi lehet a gond. A fejegység, ha nincs eltőrve belül a fülek akkor annak nincs baja.
így maga az a rész ahol a fejegységbe a kábel csatlakozik, annak nyákja gumival rendesen be van szigetelve (ezt óvatosan de ki lehet tolni a fejegység házából)
Szétvágtam a nyák körül a gumitömitést és műszerrel bemértem a nyákot, az egyik végen a leforrasztott kábelből nem megy át a jel, túlfeszültség miatt elszált. Ezt a kábelt kellene cserrélni elvileg csak, de a Yamahának az úgy nem jó üzlet ezért egybe szerelve adja egy alkatrészként szerelve a fejegységgel és így több pénzt zsebel be.
szia, valószínűleg összefolyik a hűtővized a váltóolajjal. Valószínűleg a vízpumpa tömítése fáradt el, lehet szimering vagy tömbszelence is. Nem szedtem még szét minarellit úgyhogy nem tudom milyen módon van megoldva pontosan. De ami biztos hogy addig ne nagyon használd amíg a probléma fennáll, mert az olaj meg a víz keveredése nem tesz jót a motornak, mert ugye nem fogja megfelelően kenni a váltó alkatrészeket, plussz akár meg is ragadhat mert az olajos víz miatt a hűtés lehet nem kielégítő.
TZR 50-es kilóméterórájába csatlakozó vezetékek között találtam egy szakadtat. Korábban olvastam valamelyik fórumon, hogy el szoktak vágni itt egy vezetéket, de már nem emlékszem, hogy miért. Nekem a rózsaszín vezeték volt elszakadva... létezik, hogy akaratból vágták el? Bár akkor legalább leszigetelték volna...ki tudja...
tudtok erre valami okosat írni?
Talán ezt a 125-ös fórumba kérdezd. Ez itt az 50-es fórum.
Ha az 50-esre vagy kiváncs katalógusok letőlthetőek a motorról a yamaha nagykereskedő weboldalán, és a méreteket onnan tudhatod. Amúgy meg ki kell próbálni neked milyen ha ráülsz.
Ezzel a géppel csak bajunk lehet. Egy igazi elcseszett gyártás ez a típus (gagyi szar minőségű alkatrészekkel megalkotva) még ha esetleg formailag ki is néz valahogy... külső és belső értéke eltér egymástól nem is kicsit. Hogy jobban értsétek: desing és tudás.
Az alkatrészek silány minőséggel borsos áron.
Amúgy engem is érdekelne az eredmény és én is bringa km órájához szeretném majd beállítani, és azzal mérni a sebességet meg a megtett utat ameddig nem veszek rá új jeladót.
pl ha van krétád, akkor a kerék egy pontját vonallal megjelölöd mondjuk ott ahol a talajjal érintkezik, és a talajt is. majd tolod a motort míg újra abban a pozícióban nem lesz a kerék mint mikor bejelölted, és akkor is húzol a talajra egy vonalat, majd ezután leméred a két vonal távolságát (ez lesz a kerék kerülete) amit a talajon húztál.
Sok sikert!
Segítség!
Egyszerűen nem tudom lemérbni az első gumi KERÜLETÉT.... cérnával próbáltam de nem jó... ha valakinek esetleg nincs fent sárvédője. vagy van 100/80 r17 gumija BÁRMILYEN az mérje meg nekem a közepén a kerületét, köszönöm!
így maga az a rész ahol a fejegységbe a kábel csatlakozik, annak nyákja gumival rendesen be van szigetelve (ezt óvatosan de ki lehet tolni a fejegység házából)
Szétvágtam a nyák körül a gumitömitést és műszerrel bemértem a nyákot, az egyik végen a leforrasztott kábelből nem megy át a jel, túlfeszültség miatt elszált. Ezt a kábelt kellene cserrélni elvileg csak, de a Yamahának az úgy nem jó üzlet ezért egybe szerelve adja egy alkatrészként szerelve a fejegységgel és így több pénzt zsebel be.