a henger nálam ment 3ezret baj nélkül de már a motoromat ezzel a hengerrel vettem szal előtte nemtom menyit ment a hengernek nicsnen válla semi láccik a honolás a dugón karcok nicsnnek csak kis korom.
a karbi és a hennger együtt 35ezer
igy egybe olcsóbb külön drágább.
eladó 70es top due plus henger gyári minarelli főtengely 21es delorto karbi csonkkal +2főfúvóka és egy lamelakészlet rugókkal.
a henger sokat használt de tökéletes a karbiban 6000km van új álapotú a lamellák is kifogástalanok.
akit érdekel vmi irjon és ha kell csinálok midnenről képet.
Hát elhiheted, hogy az APRILIA sem olcsó alkatrészügyben
A szervízháttér nemtudom, hogy milyen lehet, nekem már nem garis a gép ha valami bajom lenne akkor van jóféle maszak szerelőhaver aki megbütyköli, de lekopogom hogy eddig hibátlan a kis műszer 13 ezer km el a háta mögött!
hello: ez nem felujitott fötengely hanem vadi uj.
500km futott . ez a moci olaszból jött komplet Top kit volt rajta(henger-kipufogó-karbi-föntengely de csakm ár a fötengely vagyis komplet blok maradt meg , a többit itt a forumon megveték.
de ha kell külön a fötengelyt is ki szedem a blokból.
köszi ilyenre voltam kiváncsi.
A tzr50-emmel hasonlítani akartam, lánckerekek ami gyári 11-47 ről módóssítva 12-47-re lett. Megy így saját órája szent 106-al (pgs-el 96-ot métrem ugyan azon a helyen). gyári gumi van még most is rajta.
2004-es gyártás, 2005 okt.-ben lett forgalomba helyezve.
Vagyok kb. 60 kg. városi fogyasztásom 3.8 l, a vidéki 200 km-es úton csutka gázzal volt 3.15 L
Szóval kb. egy teljesítményüek a két gépek.
Köszi mégegyszer.
annyi még érdekel, hogy mennyire könnyű hozzá szerezni aklartészeket feltéve, ha a gyári megfizethetetlen Pl. mint a YAMAHA-nál, mert annak ellenére, hogy gyári alkatrészek iszonyú drágák, minőségileg pedig egy nagy fos. (olcsóbb megcsináltatni és jobb masszivabb, mint a gyári alkatrész újként)
Hát ha 6 ot nem is de 5 öt le tudok vele nyeletni
Jó de akkor nem is dolgozik alacsony fordulaton a gép és a gáznak is 2 állása van...ON/OFF
De így nembántom csak egyszer kapott ilyet....
Am én is eljárkálok kb 3.5-4 literrel! Így a hoszabb áttéttel viszont kevesebbet nyel el...csak nem forgatom annyira
Hozzátenném hogy a végsebességek mondhatni ideális körülmények között történtek...no hátszél meg 10%-os lejtőn lefelé...Hátszéllel lehet menne még egy kicsit többet kb 230 at de az a 108 hoz képest már nemsok különbség
az nem az olajozás? és az olajozás nemcsak egy oldalon kell rajta lennie?
a karbi és a hennger együtt 35ezer
igy egybe olcsóbb külön drágább.
A karbiról tudsz képet felrakni? Az kölön mennyi lenne?
a henger sokat használt de tökéletes a karbiban 6000km van új álapotú a lamellák is kifogástalanok.
akit érdekel vmi irjon és ha kell csinálok midnenről képet.
Fúvókákat gyártok pl dellortó karbiba, és azoknak a számozását ecseteltem.
Bence kért egy sorozatot, de előbb mintát küldtem neki, ezt beszéltük meg.
Számbeütőt meg nagyobb profi szerszámboltban lehet kapni, vagy megrendelni, nekem is onnan van.
(fair-tool)
A szervízháttér nemtudom, hogy milyen lehet, nekem már nem garis a gép ha valami bajom lenne akkor van jóféle maszak szerelőhaver aki megbütyköli, de lekopogom hogy eddig hibátlan a kis műszer 13 ezer km el a háta mögött!
500km futott . ez a moci olaszból jött komplet Top kit volt rajta(henger-kipufogó-karbi-föntengely de csakm ár a fötengely vagyis komplet blok maradt meg , a többit itt a forumon megveték.
de ha kell külön a fötengelyt is ki szedem a blokból.
A tzr50-emmel hasonlítani akartam, lánckerekek ami gyári 11-47 ről módóssítva 12-47-re lett. Megy így saját órája szent 106-al (pgs-el 96-ot métrem ugyan azon a helyen). gyári gumi van még most is rajta.
2004-es gyártás, 2005 okt.-ben lett forgalomba helyezve.
Vagyok kb. 60 kg. városi fogyasztásom 3.8 l, a vidéki 200 km-es úton csutka gázzal volt 3.15 L
Szóval kb. egy teljesítményüek a két gépek.
Köszi mégegyszer.
annyi még érdekel, hogy mennyire könnyű hozzá szerezni aklartészeket feltéve, ha a gyári megfizethetetlen Pl. mint a YAMAHA-nál, mert annak ellenére, hogy gyári alkatrészek iszonyú drágák, minőségileg pedig egy nagy fos. (olcsóbb megcsináltatni és jobb masszivabb, mint a gyári alkatrész újként)
Jó de akkor nem is dolgozik alacsony fordulaton a gép és a gáznak is 2 állása van...ON/OFF
De így nembántom csak egyszer kapott ilyet....
Am én is eljárkálok kb 3.5-4 literrel! Így a hoszabb áttéttel viszont kevesebbet nyel el...csak nem forgatom annyira