Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm szépen válaszodat
Mi csak találgatnánk.
Hívd fel a Harmati Yamahát, vagy a Yamaha Word-öt. Neten ki van írva a számuk az oldalukon googleban rájuk találsz. De nehogy véletlenül is megkérdezd a Yamaha City-t mert mikor az én motorom ott volt nem értettek hozzá más is megtudja mondani a sajátjára ugyanezt, és erősen gyanítom nem változott ez ügyben sem a helyzet ott.
A shell vsx olaj nem jó tapasztaltam egy jó ideig azzal jártam a motorral, de csak városban, egy hosszú vidéki úton kijött mi a baj vele. Nem engedte végig csutka gázon a motort, mindig visszaszabályozott 5000 és 7000-re 9-10 ezerről csak néhány mp másodpercig enngedte azt magason menni. Mikor már egymásikat használtam FD-s kategóriát akkor már jobb volt csak míg volt a másik és keveredett addig volt szar, alig akart menni, de miután csak az új maradt egyből tudtam csutka gázon menni folyamatosan szinte majdnem 200 km-ert tehát ne használj FC-s olajat pedig a könyve ilyet ír, használj jobbat FD-t vagy még nagyobb teljesítmény fokozatút. Én csak full syintetikusat használtam a gépbe. Repsol vagy Midland -ot tegyél 2T.
Gyertyát nézd meg "NGK BR9ES" kell bele mást ne használj. Hézagot állítsd be 0.6-0.7 mm-re. A légszűrő szivacs nedves kell legyen nem csöpögős, és semmiképpen sem száraz. Motorolajjal kend be a szivacsot vagy cseréld le egy újra és kend be az olajjal.
Kipufogó katalizátor lehet eltömődött kissé, bár akkor nem engedné később, hogy minden fokozatban és fordulaton is jól menjen. Nekem akkor dadogott mikor el volt tömődve. A végére már csak 3-8 km/h között volt amit tudott menni és össze vissza ugrált közben a gép. Tulajdon képpen "fuldokolt". Tökre halál....
(én is szinte mindig ott tankolok - kivéve kényszerhelyzet -, de sikerült 14.11 litert tankolnom náluk 13.8 L-es tartályba, és sehol nem eresztet a tartályból az anyag. Ha mégegyszer előfordul, hogy így átbasznak feljelenetm őket baszki. Mégis csak több mint 100 Ft-al basztak át. Azzal elmegyek jónéhány km-et... ) lehet van ennél jobb benzin is, talán a Mol-é.
Nemrég beszéltük sztem vkinek hasonló problémája volt....
Sőt! nekem is volt... a kipufogóm el volt dugulva
Sziasztok!egy olyan problémám van a mocimmal Yamaha tzr 50(2006) hogy elsö,második fokozatban mintha lenne egy "lyuk" olyan 5-6 ezer környékén ahol megáll a fordulatszámmérő aztán kis idő múlva megint elindul de akkor is dadogva és nem igazán tudom mi lehet a baj vele!PL ma városban mentem ,mikor elindultam nem volt vele különösebb gond de az egyik lámpánál indultam volna el és egyszerűen 3-4 ezernél feljebb nem ment megpróbáltam ha elváltok hát ha jó lesz de a többiben is ezt csinálta!aztán megálltam vele 2-3 óra múlva beindítottam és akkor ment jól mondjuk 1,2 ben akkor is ezt csinálta!de érezni lehetett h. valami nincs rendben!A Shellnél tankolok mindig az olajra se sajnálom a pénzt nem tudom mi lehet a baj!ha valaki tud segítsen légyszíves,a véleményeket is várom !köszönöm szépen
Fakk... én mennék ha lenne motorom
Akinek nem jó az időpont vagy neki messze van nem jön ha nem akar.
2-en már vagyuk, aki szól, hogy jön megbeszéljük hol tud bekapcsolódni. persze alap, hogy ez a fasza esős idő ami most van ne legyen... esőben motorozzon a halál.... Fasza élmény de, inkább kihagyom. Nem szeretem a számban a saras esőt érezni, meg csuron vízesen szanaszét ázva hazamenni. Akkor inkább vizibiciglizek vagy Jetski inkább.
Túl messze van, hogy csak most jelentsd be...
Tzr 50 eladó metrakit hengerrel 2005 -ős évjárat idom nélkül 280e akit írdekel írjon
Tzr50 tali Bp.-Vác útvonal és környékiek vagy aki hajlandó letévedin messzebről is. Találkozó vasárnap (, ha nem esik az eső..) akit érdekel és biztosan tud is jöni nálam vagy itt a fórumon szombat estig jelezze elérhetőséget is hagyjon, de inkább ő keressen email/msn/sms/telefon(nem rejtett számról!)...
12V, 1,2 W x 2(db) max olyan 50 ft-os tétel /db
Nem nehéz, le kell szedni azt a 4 imbusz csavart amit látsz, szemben ha állsz a műszerfallal ha nem tudod kellően kifordítani a műszerfalat, hogy rendesen hozzáférj akkor hátul meg a gyorscsatlakozót széthúzni a műszerfalról, de vigyázz, mert ha feszíted nagyon akkor törheted a gyorscsatlakozót.
A műszer fal hátulján van 2 gumi azt kiveszed, és lapos fogóval elforgatod balra az izzónak a házát, majd kiemeled.
Ilyen izzót kapsz bármilyen autós boltban.
Csak fehéret. de az néhány forintból megúszod. Ha szinezni akarod, akkor a műszerfalat kell szétszedned és az óra lapja mögé egy átlátszó műanyaglapot tenned. (ez lehet egy írattartó ami pl "L" alakban lehegesztett és ugye gyengén szinezetett vegyél, (nem a bugyisat, mert az Ú alakban van lehegesztve és nem láttam még szineset belőle). szóval ebből tudsz ilyen szinezést csinálni. miután korbevágtad megfelelő méretre, de ne erősszinűt vagyis sötéret keress, mert nem fogja rendesen akkor átvilágítani. rögziteni a körlapot meg bármivel ami szallagragasztó ügyesen leragaszthatod vele, csak jó tapadása legyen.
Hogy magát a műszerfalat hogy tudod szétszedni, nem tudom még nem próbáltam, vagy pattintva van vag ragasztva. Szerintem az utóbbi. Én is gondoltam rá, hogy csinálok valamit vele, de más grafikát tennék rá a fekete háttér helyett. Sok sikaert a játékhoz.
1. hát ez a led végétől függ az meg h milyen színűt tudsz bele szerezni az mellékes...
2. sztem jobb nem lesz tőle viszont a hangja brutálisan megváltozik:D (én már csak tudom:D)
1. Fordulatszámmérőben a ledeket FEHÉRRE vagy ilyen világoskékre nehéz kicserélni?
2. Ktalizátort, ha kiszedem jobb lesz? mondjuk év végén úgyis tervezem az Arrowot :P
ja meg vörös ledeim is vannak fordulatszámmérőbe meg megvan a gyári is ELADÓÓÓ!
ha vkinek viszont csak katalizátor kell kipuba az meg nekem szóljon!
na ha kell vkinek az én kipum,szoljon!
Üdv Benimoto!
Én már anno kérdeztem tőled a gyári kiput. Ha még megvan, írj egy msn-címet vagy valamit, helyszínre mennék érte megbeszélt időpontra!
köszi előre is
mi van kirugtak a TwoBrothers bárból?
Visszatértem fartúrók, lehet ünnepelni
Ami késik nem múlik
Mondjuk annyi értelme enne esetleg, hogy rendesen összefoglalná a tzr 50 gyártási történetét gyártási tipusonként megkülönböztetve és hasonlítva mi a különbség a régebbi és az újabb tipus modellek között, mert ugye az ilyen itt állandó kérgés, hogy mennyi a vége meg miben tér el... stb.
Sziasztok!
Meglepett hogy így 4év után reagáltatok az egyik kommentemre
Elég hülye ötlet volt akkor, persze utána beleástam magam itt a fórumon a témába én is... de már részben kívülálló vagyok mert egyrészt SR 50-em van, másrészt jövőre ezt is eladom és kocsira váltok, aztán nyáron A jogsi Csak szép sorjában. De azért köszi!
Széles utat!

üdv: Marco
igaz én már kívülálló vagyok, de nem látom értelmét... itt is meg lehet osztani mindent egymással
Sziasztok egy közös, részetekre való kérdés:

Ezt a fórum elején néhány lappal aréb találtam:
olvasd el az előzményt. Annak a weboldalnak lenne értelme szerintetek?
Semmi bajom nem lett pár horzsoláson kívül én csak előre repültem és csúsztam egy kicsit a földön.