de van annak egyáltalán értelme h vegyítsük a 125-ösöket az 50-esekkel?
sztem nem mindenki nézné jó szemmel nálatok h kis szaros 50-esek rontják a levegőt...
kipurendszertől az lesz hogy 1-6000ig bandukól szószerint,6000-7000ig megakar hallni,7nél elkezd órdítani,7500nál "begyújtja a rakétákat" és erezdelahajam!Azt fogod érezni hogy egy full más motor van alattad,erősebb,no meg a hang ugye...
Ésésés kipuval kapcsolatban, akkor azért gondolom nem lesz annyira "nyomatékos" a motor. Na de mennyire? Mert így 6000- 8500,9000ig nagyonnagyon:D de hogyha lesz hátul kissebb lánckerék akkor sztem lesz kipurendszer is.
Srácok Kérdése megint:..:D
Kész a mocc, elég erős, meg jóóó, de az a baj, hogy 8000 fordulaton megy 57-58at... Így kell lennie? Mert szerintem nem..
47/11 van a könyvbe írva... Elöl nemtudom, hogy hanyas a lánckerék, d hátul 60as.
Azt nem tom h merre megy a levegő de egy biztos hogy az lassíítja le a motort. Nem mellette kifúja levegő és vmivel tömíteni kéne csak fogalmam sincs h mivel kéne...
sztem nem mindenki nézné jó szemmel nálatok h kis szaros 50-esek rontják a levegőt...
írjatok h kinek merre mikor lenne jó!
üdv..
Mint a senda:) Jobb sportkipuval?:)
Csak az elsőt cserélték ki. vicc.
Kész a mocc, elég erős, meg jóóó, de az a baj, hogy 8000 fordulaton megy 57-58at... Így kell lennie? Mert szerintem nem..
47/11 van a könyvbe írva... Elöl nemtudom, hogy hanyas a lánckerék, d hátul 60as.