CSáó!
Hát ez elég furán hangzik, én úgy gondolom hogy nem a hátsóféked kelt életre, hanem a motor akadt meg elég rendesen. Megakad a dugattyú és az megállítja a hajtást sebességben mint a szög. Ha kicsit visszahűl utána előferdülhet hogy még beindul ,de inkább minél előbb szerelőhöz kéne vinni! Lehet nem kap kenést rendesen, vagy nem jó a hűtés..... stb.
sziasztok. Derbi GPR 50-em van, és az a helyzet, hogy azt csinálja, hogy megyek vele, és egyszercsak gondol eggyet, leáll, és befog a hátsó fék amíg le nem lassul kb 10km/ h -ra, utána pedig ha nagynehezen beindul, ha betolom, akkor pedig nincs benne szinte semmi erő. most is ezt csinálta, ráadásul 90km/h felett satuzott be, még az a szerencse, hogy nem estem el... szerintetek mi lehet a baj? a motor 2006-os.
srácok engem nagyon érdekelne TZR50-hez vízszivaggyúszimering csak nem találok semmi használható méretet adatot rajta, valaki ha tud segíteni nagyon jó lenne, vagy ha linket tudtok ahol lehet kapni oasmit az még jobb lenne! nagyon kössz előre is!
az új első teleszkóp elég húzós,megcsináltatni...én nem mernék olyan motorral járni aminek megtákolt első lengéscsillapítója van.+ a törött bal idom...van bent a harmatinál egy gyönyörű 380,000ért ha jól emlékszem,07es piros fehér...
sziasztok abba kérném segitségeteket hogy láttam, egy eladó tzr -t 2007es évjárat 210 ezerért törött a bal oldali idom és sérült a bal oldali lengés csillapitó elöl mi be kerülhetnek ezek az alkatrészek várom válaszotok köszi
Ha vizsgára küldenek, ahol ugye akár megbontás nélkül is kiderülhet a turpisság, valszeg csak ronthat a helyzeten a felirat módosítás. Szerintem ha nem kívánod bevállalni a törvénytelenkedést akkor végy egy ötvenes motort. A Simsonkámon 100mm vastag kipu van én vállalom, kicsit emlékeztet a hangja a 250-es krossz motorokra, nem a mélysége hanem a 8000 körüli fordszám miatt.
Tuji
Hali!
Nekem 125-ös Sachs XTC-m van TZR 125-ös mocival, és a rendőröknek szeretném 50-es nek feltüntetni. Az érdekelne, hogy a hengeren milyen felirat van, az enyémen: 3MB00 124cm3
és ezt akarom atütni: xxxxx (49 v. 50?) cm3-re.
Ha valaki rálát a hengerre (nem tudom, hogy be lehet-e a spoiler mögé látni) légyszi írja le azt a feliratot vagy legjobb lenne egy fénykép róla.
Köszi.
Csáó srácok!
Nem tud véletlenül valaki egy jó nagy parkolót vagy ilyesmit ahol lehetne a döntögetést gyakorolni valahol Pest megyében? A Kakucs-ring jó lenne, csak hát a csóró diákélet még tart és azt hetente nehéz kicsengetni. Z3 képein láttam ilyesmit, ezért jutott ez az alternatíva eszembe.
ITT A JÓIDŐ! Irány az aszfalt!
Elméletileg, gyakorlatban okozhat gondot. Az enyémre ráfogták Yamaha szervíz, hogy 96-os, de mégsem mert az a főtengely szimering a 93-asban van ami nekem kell.
Sziasztok!
segítséget kérnék ,hogyan lehetne megállapitani ,hogy mennyi idős a tzr 50 es yamahám ,alvázszámból vagy motorszámból megállapítható?
kösz silver
Szia, nekem nincs iylen vasam, deee viszont egyik barátomnak segitettem picit, mert a fuvokákat kikellet tisztitani, és az övében 88as volt, gyári 50es henger +arrow kipuf, a végsebessége kábé 100-110körül van, ma elloptam egy körre:DD felüdülés az sr után (mégha ezér emgisköveznek a robogosok):D minden jót
Hát ez elég furán hangzik, én úgy gondolom hogy nem a hátsóféked kelt életre, hanem a motor akadt meg elég rendesen. Megakad a dugattyú és az megállítja a hajtást sebességben mint a szög. Ha kicsit visszahűl utána előferdülhet hogy még beindul ,de inkább minél előbb szerelőhöz kéne vinni! Lehet nem kap kenést rendesen, vagy nem jó a hűtés..... stb.